![]() |
Sv: Oopsie-inspirert pizzabunn!
Nå har jeg lagd pizzaen, og den var helt herlig. Til og med datteren min på 16 år syns at den var helt topp. Syns at det å følge lavkarbo har blitt mye enklere etter at jeg fant oppskrift her inne på Ziggys polarbrød, Oopsie Rolls og denne gode lettvinte pizzaen!:)
|
så bra!!! :heia::heia:
|
Kan jeg spise denne når jeg går på ED, tro...?
Frister veeeeldig å prøve og lage, for er såååå lei av salat til lunsj på jobb..!!! |
tror kanskje at du bare må regne på kaloriene.. den er kanskje litt kaloririk?
|
Huff, orker ikke tenke kcal midt oppi alt dette.. :p Har ikke hørt/sett/lest noe om kcal-begrensing heller, da...
|
åååh...oki! Kan lite/ingenting om ED jeg så ;) Da kjører du på..sikkert :ja:
|
Skader ikke å teste ;)
|
bare jeg ikke får skylda dersom nedgangen din stopper opp så ;)
|
Hmm, var det da... Men nei - kan jo ikke skylde på noen med så fint navn.... ;)
|
:D :p
|
Oh my, må bare henge meg på jubelkoret her - det var knallgodt!!! Og jeg tror jeg har spist for mye... Hehe... :p
Jeg sammenfattet alle tipsene som har kommet underveis her da - og gjorde en liten vri sjøl og.. Brukte Philadelphia Light med krydder, og det funka helt fint :) Som fyll hadde jeg tacokrydra kjøttdeig, litt sukkerfri ketchup, litt tomat og ost :) |
Man må jo sette sin egen smak på det :ja::D Da har du noe å variere lunsjen med! :heia:
|
I dag er dagen for å prøve denna!
Håper at det blir igjen såpass at jeg har til lunsj i morra, er alltid stas med fancy fredagslunsj :smile: Gleder meg! |
Sitat:
Jeg var alene hjemme når jeg testa, delte den opp i 9 ca like store stykker, var optimist og trodde jeg skulle klare å spise 3, klarte det og, men kjente at det var litt mye... Så resten har jeg pakka 2 og 2 og lagt i fryseren :) |
Mmmmmm :sikle:
Dette var virkelig en vinner! Tusen takk for flott oppskrift, Kristin! :blomster: |
Nå har jeg også omsider laget denne "etter boka", og den ble alldeles nyyydelig!!:sikle:
Takk for oppskriften:D |
Sitat:
Jeg har til lunsj i morra :smile: |
:heia:
|
Da prøver jeg denne med CC. Hadde jo selvsagt glemt å kjøpe philadelphia, og jeg hadde også i 1 ss med soyamel, for å få røren litt tykkere.
|
noen som har regna kcal på denne? tenkte å lage en sånn imorgen med kjøttdeig, løk og ost - sånn standard pizza liksom..:p
|
Det lurer jeg på også? Kaloristene..hvor mange karber blir det per røre? Teller begge deler jeg :ja:
I dag SKAL Jeg lage den bunnen! Så nå er det bare å kjøpe maaaaaasse gulost.. :lol: |
Mmmm - denne skal jeg prøve ut ja, håper den blir god! Enig med dere at soyaproteinmelet ikke smaker så godt.
Forresten - tror ikke jeg vil gå for denne på ED i fase 1 eller 2. Ikke for mye av den i alle fall. Man skal jo passe litt på fett og kalorier i den dietten. Så Kikja, jeg ville vært litt forsiktig. Kanskje unnet meg den til helgekos kanskje? Gleder meg Kristin, til pizzaen! |
Jeg regner ikke kalorier jeg! :D
Håper det smaker Vibeke :heia: |
Oj...kan ikke kalles "deig" dette.. er jo like tynt som eggerøre:lol: skal lure på resultatet..må ha MYE ost føler jeg...:ja:
|
Ekke deig nei :nei:
Men smaker pizza:sikle: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37. |