![]() |
Skjønner mer enn dere tror... :engel_ikk
|
*knis*
Og marianne: Jeg har ikke tatt noen i går og i dag, så det er bare å starte, jeg begynner på nytt i morgen tror jeg...;) (syk) |
Hei dere!
Jeg startet på ritene i dag morges, og som den perfeksjonisten jeg er, gikk jeg igang og snurret 5-6 ganger rundt på første rite - enda jeg VISSTE at man skulle gå forsiktig i gang, det sto jo så klart flere steder. Og jeg blei så forferdelig svimmel! Virkelig dårlig ble jeg. Og så ga det seg ikke, så jeg måtte gå å legge meg. Sov en stund, men ble ikke bra. Og faktisk så er jeg ennå ikke helt bra, ganske uvel. TEnk å være så dum, typisk meg å overdrive i alt jeg gjør. Ikke gå for hardt igang dere som ennå ikke har begynt:o Ha en fin kveld! marianne |
Sitat:
Oi, Marianne, det der hørtes ikke bra ut! God bedring - og vær forsiktig da! |
Sitat:
...også går det ikke så bra....:rolleyes: Men jeg må jo få le litt da... for jeg kjenner meg såååå igjen...;) |
Sitat:
Men hadde jeg ikke det hatt, så hadde jeg nok gjort dem selv om jeg var syk.. hvertfall en gang gjennom...:o ;) :p Tror jeg skal forøke meg igjen i kveld. :) PS tar du masse C vitamin? |
Sitat:
Trodde du bare var forkjøla jeg... :rodme: Da kan ikke jeg sammenligne meg med deg akkurat. Uff, stakkars deg!! Skal prøve å få det til etterhvert likevel da - det hjelper vel ikke noe bedre på hodepinen å sitte her foran PC'en ihvertfall... :rodme: |
PS... tok noen av øvelsene litt for mange ganger (4-5) første dagen jeg også... men torde ikke si det...:o Hadde vondt i magen helt til i går... :p
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
10. oktober = 10 repetisjoner http://smileys.smileycentral.com/cat/7/7_5_121.gif
Nå begynner det å bli for tøft for meg. Må bremse litt, og holde meg på 10 repetisjoner til alle funker greit. Har skikkelig problemer med de 2 siste av de 5. Hvordan går det med dere andre, hvor mange er vi som henger med? |
Jeg har tatt noen dagers avbrekk, men idag tok jeg mine 7x6 repitisjoner! :D
Herlig! :D |
Jeg har startet å nytt igjen i dag med tre repetisjoner. :)
|
Noen som har nådd målet og klarer 21 enda? :snill:
jeg kommer meg ikke over 4 jeg... :o |
Jeg er desverre nede på 5 igjen. Forbasket at det skal være så vanskelig å få nye gode vaner:o Gjør det bare av og til. Akkurat nå er det ikke vits i å love full skjerpings en gang. (Halebein-verk, men bare de siste dagene) Neste uke kanskje?
|
hei hei... jeg tekte jeg skulle prøve å henge med i denne klubben jeg!! starter med tre med en gang jeg har logget av... hi hi..:)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:19. |