Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Trening (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Bli med i 21-klubben! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2044)

HP 06-10-04 21:05

Skjønner mer enn dere tror... :engel_ikk

Summer 06-10-04 21:06

*knis*

Og marianne:
Jeg har ikke tatt noen i går og i dag, så det er bare å starte, jeg begynner på nytt i morgen tror jeg...;) (syk)

Marianne 07-10-04 16:28

Hei dere!

Jeg startet på ritene i dag morges, og som den perfeksjonisten jeg er, gikk jeg igang og snurret 5-6 ganger rundt på første rite - enda jeg VISSTE at man skulle gå forsiktig i gang, det sto jo så klart flere steder. Og jeg blei så forferdelig svimmel! Virkelig dårlig ble jeg. Og så ga det seg ikke, så jeg måtte gå å legge meg. Sov en stund, men ble ikke bra.
Og faktisk så er jeg ennå ikke helt bra, ganske uvel. TEnk å være så dum, typisk meg å overdrive i alt jeg gjør.

Ikke gå for hardt igang dere som ennå ikke har begynt:o

Ha en fin kveld!
marianne

Huldr 07-10-04 16:41

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lise
*knis*

Og marianne:
Jeg har ikke tatt noen i går og i dag, så det er bare å starte, jeg begynner på nytt i morgen tror jeg...;) (syk)

Takk og pris... ikke bare jeg som ikke har gjort dem da... Trodde du gjorde dem SELV om du var syk Lise, og da burde jeg ikke være dårligere vel? Men nå kan jeg slappe av med god samvittighet... :o Har ikke glemt at jeg skal være med i klubben, da... :)

Oi, Marianne, det der hørtes ikke bra ut! God bedring - og vær forsiktig da!

Summer 07-10-04 16:55

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av marianne
Hei dere!

Jeg startet på ritene i dag morges, og som den perfeksjonisten jeg er, gikk jeg igang og snurret 5-6 ganger rundt på første rite - enda jeg VISSTE at man skulle gå forsiktig i gang, det sto jo så klart flere steder. Og jeg blei så forferdelig svimmel! Virkelig dårlig ble jeg. Og så ga det seg ikke, så jeg måtte gå å legge meg. Sov en stund, men ble ikke bra.
Og faktisk så er jeg ennå ikke helt bra, ganske uvel. TEnk å være så dum, typisk meg å overdrive i alt jeg gjør.

Ikke gå for hardt igang dere som ennå ikke har begynt:o

Ha en fin kveld!
marianne

*ler* er det ikke typisk.. Dette ser jo såååå enkelt ut, også tar vi godt i....:D
...også går det ikke så bra....:rolleyes:
Men jeg må jo få le litt da... for jeg kjenner meg såååå igjen...;)

Summer 07-10-04 16:57

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Scilla
Takk og pris... ikke bare jeg som ikke har gjort dem da... Trodde du gjorde dem SELV om du var syk Lise, og da burde jeg ikke være dårligere vel? Men nå kan jeg slappe av med god samvittighet... :o Har ikke glemt at jeg skal være med i klubben, da... :)

Oi, Marianne, det der hørtes ikke bra ut! God bedring - og vær forsiktig da!

Når jeg er sånn syk, så klarer jeg ikke bevege meg ordentlig engang... Det er smertefult å hente en kopp ut av et skap...
Men hadde jeg ikke det hatt, så hadde jeg nok gjort dem selv om jeg var syk.. hvertfall en gang gjennom...:o ;) :p

Tror jeg skal forøke meg igjen i kveld. :)
PS tar du masse C vitamin?

Huldr 07-10-04 17:01

Sitat:

Når jeg er sånn syk, så klarer jeg ikke bevege meg ordentlig engang... Det er smertefult å hente en kopp ut av et skap...
Men hadde jeg ikke det hatt, så hadde jeg nok gjort dem selv om jeg var syk.. hvertfall en gang gjennom...:o ;) :p

Ja... masse! (flere teskjeer med pulver om dagen)

Trodde du bare var forkjøla jeg... :rodme: Da kan ikke jeg sammenligne meg med deg akkurat. Uff, stakkars deg!!

Skal prøve å få det til etterhvert likevel da - det hjelper vel ikke noe bedre på hodepinen å sitte her foran PC'en ihvertfall... :rodme:

Huldr 07-10-04 17:04

PS... tok noen av øvelsene litt for mange ganger (4-5) første dagen jeg også... men torde ikke si det...:o Hadde vondt i magen helt til i går... :p

Summer 07-10-04 17:32

Sitat:

PS... tok noen av øvelsene litt for mange ganger (4-5) første dagen jeg også... men torde ikke si det...:o Hadde vondt i magen helt til i går... :p

Jeg også hadde knallvondt i magemusklene... :D utrolig hvordan slike "små" enkle øvelser kan virke på en utrenet kropp....:o :p :D

Huldr 07-10-04 17:48

Sitat:

Lise - svarte på tråden to ganger, så svaret mitt står litt lenger opp. Men du? Er det så lurt å FORØKE seg når du har så vondt? :D

Summer 07-10-04 18:28

Sitat:

Lise - svarte på tråden to ganger, så svaret mitt står litt lenger opp. Men du? Er det så lurt å FORØKE seg når du har så vondt? :D

*knis* det må være eggeløsningen som påvirker meg....:p

nalana 10-10-04 22:41

10. oktober = 10 repetisjoner http://smileys.smileycentral.com/cat/7/7_5_121.gif

Nå begynner det å bli for tøft for meg. Må bremse litt, og holde meg på 10 repetisjoner til alle funker greit. Har skikkelig problemer med de 2 siste av de 5.

Hvordan går det med dere andre, hvor mange er vi som henger med?

HP 11-10-04 10:27

Jeg har tatt noen dagers avbrekk, men idag tok jeg mine 7x6 repitisjoner! :D

Herlig! :D

Summer 12-10-04 10:24

Jeg har startet å nytt igjen i dag med tre repetisjoner. :)

Summer 22-11-04 18:41

Noen som har nådd målet og klarer 21 enda? :snill:
jeg kommer meg ikke over 4 jeg... :o

nalana 22-11-04 18:56

Jeg er desverre nede på 5 igjen. Forbasket at det skal være så vanskelig å få nye gode vaner:o Gjør det bare av og til. Akkurat nå er det ikke vits i å love full skjerpings en gang. (Halebein-verk, men bare de siste dagene) Neste uke kanskje?

missi 10-03-05 16:30

hei hei... jeg tekte jeg skulle prøve å henge med i denne klubben jeg!! starter med tre med en gang jeg har logget av... hi hi..:)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:19.