![]() |
Sv: Muskelstimulator/bailine
Sitat:
Ellers virker det som om Bailine er mer et helhetlig konsept. I infoboka til trimform, legges det like mye vekt på å bruke apparatet til behandling av forskjellige plager som på den oppstrammende effekten. |
Nå har jeg lest innleggene her og føler at jeg hvertfall ikke har gjort et dårlig valg ettersom jeg valgte å kjøpe et apparat fra trimform!
Men så fort innleggene her slutta da! Lurer på hvor det ble av samtalen, eller om det bare ble slutt på den? |
Har prøvd og var veldig fornøyd. Hadde tenkt å begynne igjen nå, bare vært litt treig..., men det funker!!!
|
Sv: Muskelstimulator/bailaine
Jeg har brukt ultratone og har hatt en FANTASTISK effekt av det.. bare etter to timer med ultratone merket jeg dramatisk forskjell på "lovehandels", styrke i armer og ben..
Fantastisk oppfinnelse. Har 3 timer tilgode, som jeg håper å få tatt snart inneimellom all skolegang, unger, og fritidsaktiviteter.. |
Jeg har også hatt veldig bra resultater. Har gått ned 47 cm! Veldig fornøyd. Begynte i slutten av oktober og allerede i des hadde jeg klart målet mitt.
|
Sitat:
Ultratone??? Hva er det? Er det enda en fin oppfinnelse for sofagriser som meg? :D |
Det er en muskelstimulator som går dypere enn Bailine.
Mer info her Virkning ? Samme som gjelder der som gjelder på Bailine. Noen har god effekt, noen merker ikkeno. Men nå har jeg prøvd det meste og det er ingen slike maskiner som virker på meg. Jeg fikk prøve Ultratone som førsøksperson gjennom en venninde av meg som driver SPA senter for et par årsiden. Ingen effekt, men nå har det hatt den et par års tid og de har veldig mange kunder som har veldig veldig bra effekt. |
Ultratone er den eneste medisinsk godkjente muskelstimulatoren, den har over 700 forskjellige funksjoner og virker dypere enn bailine. ;)
Pris, og hvordan det fungerer er igrunn likt.. |
Sitat:
|
Hvis noen er interessert, så har jeg et Hjemmebruksapparat fra Trimform til salgs...
Det er kjempebra, har prøvd det en gang. men jeg er ikke typen som har tålmodighet til å ligge med sånt flere ganger i uka, så derfor selger jeg det. Ny pris 5000 Selges for 4000:) |
Prøvde bailaine en gang for noen år siden. Jeg gikk jo inn noen cm. Buksene ble større og jeg hadde mer overskudd. Gikk inn 5 cm over magen og 15 cm over lårene :P
|
Jeg har sånn maskin fra trimform. Kostet tolv tusen, nesten ikke brukt. Noen som er interessert, så kan jeg selge :) tar i mot bud send PM Ha en strålende dag da folkens ;)
|
Sitat:
Dessuten er bailine et patentert produkt som ble utviklet på 1960-tallet - så at Ultratone går dypere enn bailine stemmer nok heller ikke.... Ultratone og bailine er basert på det samme - men prøver man begge deler kjenner man at bailine oppleves som 'hardere' trening. |
Hei
Har man hatt keisersnitt og sliter med overflødig hud på maven har man rett til bukirurgi, noe som er den beste og eneste måten å fjerne overflødig hud på. Men før og ca 2 mnd etter er det fint å bruke muskelstimulator for opptrening av musklaturen og sirkulasjon i huden:) Mvh Jeanette |
Hei
Har prøvd mange forskjellige muskelstimulatorer, mange er styrke messig helt på høyden med bailine, så her vil jeg si at smak og behag er avgjørende på hvilken klinikk man velger, om man har 10 eller 100 programmer har lite å si, det er for de med overvekt hvor dypt apparatet jobber som er viktig, stikking i huden er et tegn at det ikke er god kontakt med musklaturen. jeanette |
Noen som har en bruksanvisning til Trimform-apparat liggende?
|
Sitat:
Jeg tror du kan få bruksanvisning hvis du ringer de, men jeg har en og kan scanne noen sider til deg i mellomtiden. Hvilket apparat har du? Har du sjekket hjemmesidene deres? Kanskje de har dem liggende til nedlasting? |
Har en NS8. Jeg sendte de mail og spurte om de kunne hjelpe. Svaret var at den kunne bestilles, 300 kr for 90 sider! :eek:
Så jeg satte bare i gang jeg. Nå har jeg brukt den i en uke, og synes det fungerer greit. Ikke noe å si på stølheten i dag ihvertfall! :D Tror derfor at jeg klarer meg uten. Men tusen takk for tilbudet Gracella! :klem: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|