![]() |
Sv: 1 år har gått ...
glemte og gratulere deg med et flott vekttap :)
Du har all grunn til og være stolt :) |
Sitat:
Men jeg har aldri slitt med noen spiseforstyrrelser, det er fysiologiske grunner til at jeg ble tykk (insulinresistens og pcos blant annet), så for min del handlet det om å vite hvilken retning kostholdet skulle ha, få medisiner, og så gjør jeg det istedet for den andre retningen jeg fulgte som var helt feil for meg. Det er ikke enkelt det heller, mener ikke det, men når jeg leser om andre her inne som sliter med spiseforstyrrelser, eller har slitt med, så virker det som om det er så ufattelig store utfordringer dere har mestret og mestrer hver dag! Og det står den en ENORM respekt av! Håper dere tar vare på den slanke som gråter der inne og gjør henne glad.:blomster::blomster::blomster: |
:klem:
I dag er det 1 år siden jeg satt i gang for fullt, etter åha lest bok, mottatt pakke fra Torkil osv... Tida flyr, for ett år;) |
Gratulerer sååååå mye morstine!!!!
|
Så utrolig flink du har vært! Gratulerer! :heia:
|
Gratulerer så mye, vennen, med alt du har oppnådd.
Du er virkelig et forbilde! Og for en flott investering dette var. Ikke bare har du blitt en sprekere versjon av den flotte jenta jeg fikk bli kjent med for et par år siden, men med vekttapet har det skjedd så mye annet positivt også. Dette fortjente du virkelig! :klem: |
Takk alle sammen!!!
Sitat:
|
Siden jeg utbroderte litt i HI her føler jeg at jeg kanskje skal oppdatere litt...
Vi har hatt en stri tørn her de siste mnd, mannen har brått blitt sjalu og tussete, han er livredd for at jeg skla finne en annen nå som je ghar blitt slank. Jeg får meldinger avkollegaer osv som han har lest og trukket konklujoner som ikke har rot i virkeligheten. Vi har brukt de siste ukene godt til å snakke sammen, det er klart at jeg skjønner han også. Kona, den trygge gode kona, A4-kona, som bare var hjemme, passet ungene, vasket og lagde mat, kona som ikke brød seg om klær og utseende i nevneverdig grad, den kona har plutsleig blitt slank, går til frisøren hver mnd, støper negler, shopper trendy klær. Går ut alene, får nye venner osv osv... Klart det skaper panikk i en enkel mann:hjerter: Men vi kommuniserer, og det har vi alltid gjort, det er bare det at ha til tider holder tankene litt lenge for seg selv, og da blir det litt voldsomt når det kommer... Nå føler jeg at jeg har funnet igjen Stine, jeg fortsetter slik jeg har gjort nå, tar vare på MEG og OSS... Og det funker kjempefint. Vi har grått, kranglet kjeftet og kosa de siste ukene, men den siste uka nå har en liten følelsesspire begynt å vokse frem, jeg er forelsket, og det i en mann jeg har hatt siden jeg var 15 år, i en mann jeg akkurat i dag har vært gift med i 7 år. Og det er gjensidig. Det kiler i magen og kribler i kroppen etter han... Det er fantastisk deilig! Må bare takke for all den støtten jeg har fått her den sste mnd, helt overveldende! :klem: til dere alle sammen, ingen nevnt ingen glemt... |
Så godt og høre, Stine!!! :love:
|
Ja, veldig godt å høre :klem:
Gratulerer med bryllupsdag :) |
Takk begge to:klem:
|
Så godt å lese at dere har funnet ut av ting og at du er lykkelig forelska igjen :)
Blir glad inni meg når jeg leste oppdateringen din :) Lykke til videre :) |
:love: Veldig godt å høre :klem:
|
:love:Så godt å høre at dere har det så bra, dette fortjener du! :klem:
|
Godt å høre det går bedre, MorStine :klem:
Og jeg kjenner til mange av de tankene du beskriver, jeg tror mange oppfatter èn annerledes når en har gått ned så mye i vekt, men vi er jo den samme som før, selv om vi kan ha funnet frem igjen flere skjulte og godt gjemte sider.. |
:klem:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51. |