![]() |
Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?
Jeg bestilte akkurat det samme som deg og fikk alt i posten uten spørsmål!
|
Sitat:
Ser at også pastaen inneholder riboflavin forresten. |
Har fått andre pakka med akkurat de tingene du beskriver.
Sikker på at det ikke er en AMATØR idiot som behandlet akkurat dine varer? Det er ikke reseptbelagte legemidler det der!!! Ville klaget! Samboen gjorde det en gang. De sa det var legemiddel. (var en plantegreie) - han sendte regelverket og der stod det ikke at det var ikke reseptbelagt legemiddel. Så lenge det er godkjent å selge over disk her til lands skal du kunne kjøpe det! Grrrr. :( så sinna på dine vegne.. men KLAG!! |
Sitat:
|
|
kanskje bare kjøpe deg en trøste "milk chocolate & creamy caramel" (nutrilettbar med 2 karber) ... til litt trøst :o
|
Sitat:
er nok bare å gi seg på dette... |
Det er ikke mulig!! Sikker på at det ikke er en AMATØR dust som har behandlet saken?? Har fått andre pakka nå jeg.. ikke noe problem!
Samboen klagde en gang. Han ble nekta en plantegreie som de mente var legemiddel da.. men det selges jo på helsekosten UTEN resept. Mener de ikke har lov å stoppe det som selges over disk her til lands... De gjør MANGE feil der asså.. En eller annen fersking eller sommervikar som har gjort en feil!!! KLAG på det :ja: Det er jo ikke sånn at du innfører akkurat DE STOFFENE naturell da.. blir så sinna på de amatørene. Det er jo et lovlig innhold i matvarer.. i EU og i Norge... Får jo ensten ikke kjøpt en matvare uten de stoffene i! KLAG...sier jeg bare. Så får de erstatte varene hvis de mugner.. MAKAN.. :( |
Sitat:
|
Der står det til og med Askorbinsyre.. ! Det er jo c vitamin. ALLE legemidler står på den lista, men det betyr ikke at de er forbudt. RESEPT belagte legemidler er jo noe annet... men ikke det som er fritt..
Send skriftlig klage.. ! Hvis det er sånn kan man ikke bestille NOE fra junaiten da... |
Ser sånn ut ja... Men vi kan bestille fra EU
|
Sitat:
|
så rart. aldri hørt om, enda så mange jeg har sett som har bestilt derfra.
|
Kan ikke være rett. Jeg er helt sikker. Man bestiller en MATVARE..matvarer inneholder jo tilsetningstoffer som står på den lista. I seg selv er jo slike stoffer legemidler men når det er tilsatt i mat er jo saken en HEEEELT annen.. Amatører av noen tollere!
|
Pakken jeg fikk i dag var jo åpnet og sjekket liksom.
Hvis det hadde vært sånn, så hadde de vel stoppet den også? Sikkert en eller annen tullertoller som ville ha varene selv!! |
Jeg går omtrent i frø her nå, så jeg har sendt følgende mail til posten:
Sitat:
|
Jæ*** BRA!! Er så sinna på dine vegne grrrr. :( *slåmegihue*
Da MÅ de svare. Mail stiller som vanlig brev ifl. lovverket! Nå må de dustene svare for seg... gleder meg.. *gnimegihenda* Må ikke gi deg på dette asså. Støtter deg fullt ut mot overmakta! :ja: |
Sitat:
|
det var kjempe bra!
håper du får svar fort og at du kan få hentet varen dine. Jeg håper og tror det er som Impulsiw sier :ja: |
Tror dere sinne kan være med på å øke forbrenninga?
*håper det kommer noe godt ut av det her* |
:lol: helt sikkert Calvin :lol:
Flott brev du sendte. :heia: Veldig spent på svaret du får jeg også. |
Nå hadde jeg tenkt å starte en sinnatråd her, men så ser jeg at jeg ikke er alene om å oppleve det jeg opplever akkurat nå ... Jeg fikk akkurat samme melding i posten i dag som Calvin, pakka blir returnert, og jeg sitter kun igjen med slankere lommebok. Grrr! :mad:
|
Sitat:
Sitat:
|
Her er forresten det jeg bestilte:
Inulin Powder Cocoa Butter, pure 7-inch Low-Carb Tortillas, 10 tortillas Better Balance Protein Cereal, French Vanilla, 1 oz bag Better Balance Protein Cereal, Apple Cinnamon, 1 oz bag Product Catalog, 1 catalog $0.00 Low Carb Pita Bread, 6 pack Extend Bars, Chocolate Delight, 15 bars |
Oh Alyssa, er vi to i samme båt ja.
Blir du med å stifte posten-tollerne opp på veggen etter øreflippene og piske de med piggtråd? Jeg kjenner at jeg har veldig lyst til det akkurat nå. Føler med deg altså! :klem: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47. |