![]() |
Sv: Mama Lupes Tortillas - serveringsforslag?
Sitat:
|
Sitat:
No går eg og venter på pakke med Mama Lupes! *glede seg* |
Ikke toll, moms.
|
noen norske nettbutikker som selger mamalupes ?
|
|
Har sånne i kjøleskapet mitt!!! :sikle:
Jeg pleier av og til tørke dem i stekovnen, da blir det ala flatbrød. Kjekt til rømme og spekemat! :sikle: Ellers så fyller jeg dem med tacokjøttdeig. Legger flere i ei ildfast form, har ost over og det blir snadder! :sikle: |
Og jeg har sånne i fryseren min ;)
|
Og jeg har fulgt med på netrition.com i et par dager mens jeg har venta på at de skulle få inn ny ladningg, og nå er 10 pakker (197 kroner) på vei :)
Om bare iherb.com hadde ført dem, så hadde det nok blitt litt billigere porto... |
Hva er karbinnholdet på disse?
Og er de virkelig gode??? |
3 karber per lefse, og de er VIRKELIG gode.
De smaker rett og slett grove tortillalefser, samtidig som de faktisk oppfører seg sånn også. |
Her er de :)
http://www26.netrition.com/mama_lupe...llas_page.html (Obs: portoen er høy, men jeg betaler gladelig litt ekstra for akkurat disse) |
Takk for link!
Er portoen fastsatt? Eller sender de i Flat Rate Envelopes? Hvor dyr er egentlig dyr porto? Det stod ingen beløp på nettsidene dems såvidt jeg kunne se.... |
Portoen blir beregna etter vekt og hvor det skal sendes, og de har fire alternative forsendelsesmåter med ulik pris på. Portoen kommer opp når du går til kassa.
Jeg tror jeg kom opp i 50ish USD i porto, nesten det doble av det lefsene koster. Mulig jeg passerte en terskel og hadde spart på å kjøpe en pakke eller to mindre. Jeg glemte rett og slett å sjekke akkurat det. |
OK - takk for svar!!
|
Sitat:
|
Da har jeg også bestil 10 pakker... med ett av de rimeligste fraktalternativene kom det på 537,84 kr for alt. Krysser fingrene for at de er verdt det! ;)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Synes de smaker litt som litt sure fullkornslefser:)
|
Ja, portoen er dyr, men hva skal man gjøre da?:p De er jo så billige ellers og ille go`e
|
De kommer på en drøy femtilapp pr pakke = en femmer pr lefse. Det er faktisk veldig akseptabelt, spør du meg. Jeg kan godt betale litt for å slippe å spise enda en variant av omelett ;)
|
Et lite serveringstips:
Legg fyll på den ene halvdelen: Mozarellaost, tomatskiver, ruccola og spekeskinke el. annet salt kjøtt, og topp med et ostelag til. Brett over og stek på begge sider på middels varme i stekepanna, til osten har smeltet. |
Hei!
Jeg skal til Norby i Sverige for å handle på torsdag. Er det noen som vet om det finnes en lavkarbo butikk der? Tenk om de til og med har Mama Lupes Tortilla? Så flaks har man kanskje ikke? :D |
Er det ingen norske butikker som selger disse?
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:17. |