![]() |
Sv: Minus 40 kg
Sitat:
|
Wow, 40 kg... helt utrolig!!! :D
Du er bare utrolig flink BiB, gratulerer så mye med en fantastisk nedgang. :klem: |
Sitat:
Jeg har stått stille en god stund og kjente meg svært motivert for litt fart på nedgangen. Har før erfart at det er vanskelig for meg å få i meg nok fett siden jeg ikke tåler meieriprodukter (bare SMØR), da stopper nedgangen. Og for lite fett... ja da stopper også nedgangen. Så nå har jeg i noen tid spist hovedsaklig ribbe til alle måltider, og kjenner det gjør MEG godt. Dette anbefaler jeg IKKE til andre, med mindre man har MANGE, MANGE kilo som skal av, har hatt LAAANGT platå og har forsøkt andre metoder. Jeg spiser lite grønnsaker, også det for en periode, men kompenserer etter beste evne med tilskudd. Håper dette var et informativt svar :) (poenget mitt er, om noen er i tvil, at mitt kosthold for tiden ikke er et eksempel til etterfølgelse) |
WOOOOWWW!!!!
Mine 12 er jo bare peace of cake i forhold. Kjempebra!! |
Sitat:
|
Hei
Runde dager og runde vekttap må feires. Jeg vet det ikke alltid har vært lett for deg, og ønsker deg al lykke til videre nedover. Kjempeflott!!!! Torkil |
Sitat:
Nei, det har slett ikke alltid vært lett, hverken på den ene eller den andre måten, men det jeg virkelig har erfart dette året er at hver dag står for seg selv og det er jeg som skaper dens verdi. Livet er i sannhet her og nå, jeg taper så mye om jeg lever det mer i fortid eller framtid framfor nåtid. beste hilsen BiB |
Du er helt utrolig!! Tenk hva du har klart! Gratulerer, vær stolt av deg selv.:stortsmil
|
Sitat:
Javisst er det det. Har strevd veldig for å komme i gang igjen etter sommeren, men det viktigste er at jeg ikke legger på meg. Takker dere her inne for det :o Har vært veldig motivert i det siste og kjører ED kombinert med lavkarbo... Så nå håper jeg at det blir resultater etter hvert. Jeg merker at selvfølelsen også kommer snikende tilbake med vektnedgangen og det er herlig. Delig å finne tøy som plutselig er for STORT :D |
Sitat:
KLOKE ord! :) Lykke til Torkil :) |
Sitat:
|
Tusen takk for koselige besøk og anerkjennende ord!
Beste hilsen BiB |
Sitat:
hvordan går det med fortsettelsen? Du har jo allerede klart et utrolig flott vekttap. Jeg ønsker deg all lykke til Torkil :) |
Sitat:
Den 27.12. hadde jeg gått ned ytterligere, nesten 2 kg til, til 103,2 om jeg ikke husker feil, men den 3.januar viste jammen vekta 106,6 kg, og jeg gikk rett i kjelleren. Gråt og låt, masse selvbebreidelser, følelse av skyld og skam. Legen har Tanita-vekt jeg bruker, og jeg fører nitidige oversikter. Selv om jeg regnet på det (og jo vet med meg selv at dette umulig kan være 3,4 kg fett) - og tallene sa at jeg var gått ned drøyt 2 kg i fett siden 20.12 så innhentet altså katastrofetankene meg. Det er lenge siden katastrofetankene innhentet meg i en slik grad, og jeg velger å se på det som en nyttig påminnelse om at det er JEG som er SJEFEN, både over hva jeg tenker og ikke tenker, hva jeg gjør og ikke gjør. Når jeg velger understreke også skillet på hva jeg tenker og ikke tenker er det fordi det er så lett å la seg drive med tankemessig i negative spiraler, selv jeg som i årevis har praktisert å snakke høyt til meg selv for å endre tankemønstre glemte dette i dag, men fikk en flott påminning fra Carbokiller. På samme måte er dette et bevis på (for meg) hvor viktig det er å legge nettopp slike tanker fram i forumet, ikke bare de gode. Ved å sette ord på tanke rog følelser gjør jeg dem tilgjengelige for meg selv, en forutsetning for å kunne handtere dem på vettig vis :ja: og noen ganger, som i dag, er det utrolig flott å hente hjelp og støtte he rinne. Byrdene blir mer enn halvert, gledene mangedoblet når man deler dem med andre! Limer inn tallene mine for 3 utvalgte datoer i høst (fra Tanita-journalen min) som viser utviklinga, like mye som en oppmuntring til meg selv, for jeg synes det har gått sakte. Imidlertid er det bedre når man regner litt på det og ser "bak" tallene: Sitat:
:klem: |
"Om jeg regner rett, og vekta er rett, har jeg altså gått ned 5,4 kg siden 31. juli, mens FFM har økt med 1,3 kg og fett i kg (omregna fra %) har gått ned 8, 3kg, fra 52,86 til 44,23 kg"
Har du gått ned 8,3 kg rent fett siden juli???? Det er jo helt vannvittig!!!:D Er ikke det helt utrolig bra da?? Blir helt imponert og forundret:D |
Jeg er så utrolig imponert over deg!! Du har vært utrolig flink!!
|
Sitat:
Sitat:
Ja, det er kanskje veldig bra å miste 8,3 kg fett siden 31. juli?? Det blir 0,5 kg fett i uka... sånn ca i alle fall. Joda, kanskje ikke så ille :) Igjen, tusen takk for oppmuntring :D |
Ikke så ille??? Synes det er meget bra jeg :D Flinke du:D
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:16. |