![]() |
Hææææææærlig! Så mange MUP-er som dukker opp mens jeg er på ferie da!
Nå er vi 8 stk: Anne, Guro, Cathrine, Iset, Elian, Nille, Amygdala og MHM. Også er det kjempefint at Kermit tar over styringa når Miss Piggy er borte!!! Tenk, eget MUP-forum.... Blir rent stolt jeg....:o Jeg ser Spirea, Magdalena og Turid sitter på gjerdet... Vær velkommen! |
Alle mine MUPer - listen carefully! I shall say this only once!
http://www.allposters.com/IMAGES/152/8154_mspig.jpg |
Sitat:
http://www.nybaktmamma.com/plassen/i...es/skratte.gif Herlig MHM! |
Oh, Miss Piggy...you're back. I'm so happy :D I've missed you...
|
|
Sitat:
Det er klart MUP fortjener å være eget forum....Programmet er jo genialt Eeee... Miss Piggy. Du har all grunn til å være stolt av denne planen MHM. Jeg tror nemlig at mange trenger mer enn en kostholdsendring:cool: Takk!!!:klem: |
Sitat:
|
Jeg bare lurte:
Mandag flytter vi vel ut av de vanlige journalene og over i MUP forumet for 11 uker? Om vi skulle opprette en Yoga tråd for å diskutere erfaringer (ikke bare lett å lære det der fra en bok når en er en stiv stokk) bør den ligge under Trening (generell interesse) eller i MUP forumet? |
Sitat:
Sitat:
|
Jeg syns det er greitt å beholde de "vanlige" journalene for andre ting enn MUP-ting. Det hender jo at andre stille spørsmål eller diskuterer noe i journalene og da blir det mye "utemomsnakk" hvis det er i MUP forumet. Syns det er helt greitt å skille dem jeg..... eller ????
|
Fint, da rapporterer (og kommenterer) jeg alt som har men selve planen og 6M i MUP trådene og fortsetter litt etter som jeg lyster i journalen.
|
Enig med dere andre. MUP tråden skal begynne med en plan, også følger rapport om hvordan det går med denne planen. Etter 7M. Dagens meny og andre ting hører hjemme i journalen... Mener jeg... :snill: (Dette innebærer også at om en får et ikke-MUPrelatert spm, så besvares dette i journalen, ikke MUP'en. Skriv gjerne en kommentar om at spm er besvart i journalen din :ja: )
MUP - Forumet er forøvrig også stengt for gjester. |
HVor er dere hen MUPper?
Kankje dere lager riktig mat og trener? Og jeg sitter bare her ... Ikke bare, jeg har vært flink i dag jeg! |
Jeg er litt sånn lost jeg... :o
Vi skal bare rapportere en gang i uken, skal vi samle opp og skrive når uken er gått, eller skal vi åpne et innlegg, også fylle på det etterhvert ved å redigere? Eller må jeg starte journal for å holde oversikten? |
Sitat:
En fin treningsøkt eller et håpløst måltid eller et eller annet.... Målene skal jeg bare legge inn en gang i uka. Har noen annen tenkt noe annet? Vi er klare vi er igang!!:D |
Du velger jo selv om du vil bruke MUP-journalen din eller den vanlige journalen din, Lise... :p Men å starte en tråd og fylle inn blir vel litt rotete, for da kommer det ikke opp som nytt innlegg en gang.
Jeg synes Guro har løst det på en fin måte i dag jeg. 6M rapport i MUP fordi det er mandag, og så har hun skrevet menyen sin og annet i journalen sin. Men da må man jo ha en annen journal...;) :cool: :D :p :rolleyes: |
Unskyld alle MUPer. Jeg mente ikke å hovere! Hadde bare ventet morgenrush og så var det helt stille!
|
Sitat:
|
Men hvordan ser en ironi-smiley ut? Eller hvordan kan en slik se ut? *lurer*
slik: :D ? |
Sitat:
|
hmm... jeg skal holde et øye etter en slik en da... :p
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:11. |