Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Livets lyse side (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=67)
-   -   One Hit Wonders (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=14087)

Photobscura 14-08-07 20:35

Sv: One Hit Wonders

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Mint (Innlegg 320431)
Jeg husker det skulle være lukt på alt av blyanter, viskelær, tusjer, penner... you name it. Også hadde vi linjaler som vi "slo" rundt håndleddene så de ble armbånd..! På starten av nittitallet var det veldig in med Henry Choice-tørklær som vi brettet så de ble ca 5 cm brede, og knyttet STRAMT rundt halsen. Sånne med paisley-mønster, og gjerne mørkeblå eller grønn.

Bukseskjørtene husker jeg også. Og strikkbukser. Gjerne med en oversized rysjebluse til, og enorme øredobber i plast i en helt annen farge. Toppe det hele med en digert hårstrikk (gjerne to oppå hverandre så hestehalen ble ENDA høyere), lysrosa leppestift i et eller annet billigmerke og Date-parfyme. :p

Haha, ja Date:D
Hadde ikke så mye som en svettekjertel enda, men deo skulle jeg ha:lol:

Kanutten 14-08-07 21:00

Noen som husker måneskoene?? :D Disse brune megatunge med tykt uttagbart for??

Var jo ei tid for pannebånd også... ala svettebånd..... trusa uttapå tightsen og vi trodde vi var like flotte som dem i FAME :rolleyes:

jeef-micro 14-08-07 22:05

Eller fargerike leggvarmere... 80-tallets aerobickutstyr generelt...

Tussa 14-08-07 22:41

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av photobscura (Innlegg 320579)
Haha, ja Date:D
Hadde ikke så mye som en svettekjertel enda, men deo skulle jeg ha:lol:

Ja, og Musk. :ja:

Photobscura 14-08-07 23:02

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Tussa (Innlegg 320648)
Ja, og Musk. :ja:

Jeg har brukt white musk siden ungdomsskola! Den tar jeg med meg i grava:D

jeef-micro 14-08-07 23:09

På ungdomsskolen brukte jeg exclamation og samba nova

Brimstone 15-08-07 06:01

Smale skinnslips Wææææææææ :_ohmy:

lokkebiff 15-08-07 08:04

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro (Innlegg 320665)

Åh, jaaaa!!! Kan enda erindre lukten av disse to....:)

Photobscura 15-08-07 08:09

SPOILERLUGGEN FRA NITTITALLET!!! Jo høyere jo bedre:D (En av de aller kuleste brukte sukkevann, hahaha).
Husker jeg var skikkelig innovativ da jeg troppet opp på skolen i åttende med midtskill:lol:

lokkebiff 15-08-07 08:12

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av photobscura (Innlegg 320745)
SPOILERLUGGEN FRA NITTITALLET!!!

How could I forget that...?!?!?:eek:

Tupering og en flaske spray, HVER dag.... Djiiiiiz.... :rolleyes:

Photobscura 15-08-07 08:13

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff (Innlegg 320748)

Slitsomme tider... Min karriere var heldigvis kort, inntil jeg tok til vettet og ble hippie, meget tidsbesparende :D

Viclin 15-08-07 09:26

Ja, fyttirakkern, den luggen. Den sto høyt, med en flaske Catzy i uka. Nå har jeg en hårspray i all evighet.

jeef-micro 15-08-07 11:09

Tror søstra mi hadde den luggen i komfirmasjonene sin, baer at i Trøndelag hett den "surfebølgen"... lekkert...

hva med jojo'ene med cola og fantareklame på? er de one hit wonders? eller er de slike greier som kommer tilbake med jevne mellomrom? kan ikke huske å ha sett de på en stund, men det var i allefall kultest å ha den med gjennomsiktig rød/gul/ grønn farge på (etter om det var cola/fanta/sprite-reklame)

Trixie 15-08-07 11:37

Jo-jo'r kommer og går med ujevne mellomrom. :)

Det var skikkelig flashback å lese denne tråden! :p

Smula 15-08-07 13:09

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av photobscura (Innlegg 320745)
SPOILERLUGGEN FRA NITTITALLET!!! Jo høyere jo bedre:D (En av de aller kuleste brukte sukkevann, hahaha).
Husker jeg var skikkelig innovativ da jeg troppet opp på skolen i åttende med midtskill:lol:

Jepp, og den skulle kombineres med rester av permanent nederst i tuppene, tror jeg.
Hadde forsåvidt ingen av delene når jeg tenker etter... dæsken så umoderne jeg var, da...:o

Viclin 15-08-07 13:46

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro (Innlegg 320839)
Tror søstra mi hadde den luggen i komfirmasjonene sin, baer at i Trøndelag hett den "surfebølgen"... lekkert...

hva med jojo'ene med cola og fantareklame på? er de one hit wonders? eller er de slike greier som kommer tilbake med jevne mellomrom? kan ikke huske å ha sett de på en stund, men det var i allefall kultest å ha den med gjennomsiktig rød/gul/ grønn farge på (etter om det var cola/fanta/sprite-reklame)

De jojoene kom tilbake ca hvert fjerde år fant jeg ut. Nå har jeg ikke sett dem på lenge igjen, så de dukker vel kanskje opp neste år eller noe.

wander 15-08-07 14:57

Jo-jo har visst kommet tilbake litt nå... finnes i hvert fall i kiosken i Drammen (broren min spurte om vi hadde kjøpt oss, for han hadde sett det ett eller annet sted, sikkert Narvesen...)

Photobscura 15-08-07 17:13

Den nye greia nå er en slags kombo av små jojo'er og tamagotchi (-he, enda en one hit wonder, hahaha, noe så unyttig!), der man kan samle poeng og denge vennene sine, lissom.
Det er hva jeg har forstått ut av reklamene på Cartoon Network i alle fall. Så jeg er ikke sikker på om det er down with kidsa enda:cool:

moinx 15-08-07 18:56

Ler så tårene triller når jeg leser her, skikkelig flashbacks..:lol:
Date husker jeg, hadde den i alle farger, var spess glad i rød og lyseblå.. og exclamation (ell myggspray som mamma kalte det:lol: )

Og henry choice tørkler!:D i alle farger det og.
Men det er på tur inn igjen har jeg sett, men nå kalles det bandana eller noe!?:confused:

Er det ikke fortsatt jojo-år vært 4. år da?

lokkebiff 20-08-07 19:02

Jane Helen shampo og balsam, som måtte stå sammen for å danne et bilde.:rolleyes:

Hyper 20-08-07 22:25

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro (Innlegg 320633)
Eller fargerike leggvarmere... 80-tallets aerobickutstyr generelt...

Leggvarmere er jo inn igjen nå;)..
Kanskje ikke i knæsje farger, men dog....Kommer tilbake med jevne mellomrom!...

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro (Innlegg 320665)

Åhh..jaahh!!!
Det husker jeg!!!

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff (Innlegg 320748)

Oh yess...Jo høyere lugg, jo bedre!!..
Jeg kjørte fingrene inn i luggen, og spraya til krampa tok meg!!

Photobscura 21-08-07 07:24

Jeg har ørti leggevarmere som jeg har strikka selv, så!;)

Nå får jeg garantert verbal deng her, men jeg håper leggingsene som stopper midt på leggen er et forbigående kapittel..... (iallfall i den grad det har vært i sommer -alle ALLE går med det, uææææ!)

Leste et sted om en fyr som hadde gleda seg hele vinteren til å se ungjentene springe rundt i korte kjoler, og når endelig sesongen kommer så er kjolene korte nok de, men under et hvert j***a kjoleplagg stikker det ut en totalt usexy leggings. Hihihi. Nå synes jeg det var en på kanten sjåvnistisk uttalelse, men på den annen side er jeg tilbøyelig til å være enig.
Hilsen hun som har gått i korte kjoler UTEN leggings hele sommeren gjennom (og har dermed jevnt brune legger;))

Hyper 21-08-07 17:09

For meg-som ikke er blessed med fine bein/legger/ankler-you name it- så er leggingsen min frelser!!....

Hadde jeg hatt lekre bein-hadde jeg gått uten!!! - MEN det har jeg ikke....

Så takket være leggingsen, kan jeg også gå med skjørt og kjoler:)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:52.