![]() |
Sv: One Hit Wonders
Sitat:
Hadde ikke så mye som en svettekjertel enda, men deo skulle jeg ha:lol: |
Noen som husker måneskoene?? :D Disse brune megatunge med tykt uttagbart for??
Var jo ei tid for pannebånd også... ala svettebånd..... trusa uttapå tightsen og vi trodde vi var like flotte som dem i FAME :rolleyes: |
Eller fargerike leggvarmere... 80-tallets aerobickutstyr generelt...
|
Sitat:
|
Sitat:
|
På ungdomsskolen brukte jeg exclamation og samba nova
|
Smale skinnslips Wææææææææ :_ohmy:
|
Sitat:
|
SPOILERLUGGEN FRA NITTITALLET!!! Jo høyere jo bedre:D (En av de aller kuleste brukte sukkevann, hahaha).
Husker jeg var skikkelig innovativ da jeg troppet opp på skolen i åttende med midtskill:lol: |
Sitat:
Tupering og en flaske spray, HVER dag.... Djiiiiiz.... :rolleyes: |
Sitat:
|
Ja, fyttirakkern, den luggen. Den sto høyt, med en flaske Catzy i uka. Nå har jeg en hårspray i all evighet.
|
Tror søstra mi hadde den luggen i komfirmasjonene sin, baer at i Trøndelag hett den "surfebølgen"... lekkert...
hva med jojo'ene med cola og fantareklame på? er de one hit wonders? eller er de slike greier som kommer tilbake med jevne mellomrom? kan ikke huske å ha sett de på en stund, men det var i allefall kultest å ha den med gjennomsiktig rød/gul/ grønn farge på (etter om det var cola/fanta/sprite-reklame) |
Jo-jo'r kommer og går med ujevne mellomrom. :)
Det var skikkelig flashback å lese denne tråden! :p |
Sitat:
Hadde forsåvidt ingen av delene når jeg tenker etter... dæsken så umoderne jeg var, da...:o |
Sitat:
|
Jo-jo har visst kommet tilbake litt nå... finnes i hvert fall i kiosken i Drammen (broren min spurte om vi hadde kjøpt oss, for han hadde sett det ett eller annet sted, sikkert Narvesen...)
|
Den nye greia nå er en slags kombo av små jojo'er og tamagotchi (-he, enda en one hit wonder, hahaha, noe så unyttig!), der man kan samle poeng og denge vennene sine, lissom.
Det er hva jeg har forstått ut av reklamene på Cartoon Network i alle fall. Så jeg er ikke sikker på om det er down with kidsa enda:cool: |
Ler så tårene triller når jeg leser her, skikkelig flashbacks..:lol:
Date husker jeg, hadde den i alle farger, var spess glad i rød og lyseblå.. og exclamation (ell myggspray som mamma kalte det:lol: ) Og henry choice tørkler!:D i alle farger det og. Men det er på tur inn igjen har jeg sett, men nå kalles det bandana eller noe!?:confused: Er det ikke fortsatt jojo-år vært 4. år da? |
Jane Helen shampo og balsam, som måtte stå sammen for å danne et bilde.:rolleyes:
|
Sitat:
Kanskje ikke i knæsje farger, men dog....Kommer tilbake med jevne mellomrom!... Sitat:
Det husker jeg!!! Sitat:
Jeg kjørte fingrene inn i luggen, og spraya til krampa tok meg!! |
Jeg har ørti leggevarmere som jeg har strikka selv, så!;)
Nå får jeg garantert verbal deng her, men jeg håper leggingsene som stopper midt på leggen er et forbigående kapittel..... (iallfall i den grad det har vært i sommer -alle ALLE går med det, uææææ!) Leste et sted om en fyr som hadde gleda seg hele vinteren til å se ungjentene springe rundt i korte kjoler, og når endelig sesongen kommer så er kjolene korte nok de, men under et hvert j***a kjoleplagg stikker det ut en totalt usexy leggings. Hihihi. Nå synes jeg det var en på kanten sjåvnistisk uttalelse, men på den annen side er jeg tilbøyelig til å være enig. Hilsen hun som har gått i korte kjoler UTEN leggings hele sommeren gjennom (og har dermed jevnt brune legger;)) |
For meg-som ikke er blessed med fine bein/legger/ankler-you name it- så er leggingsen min frelser!!....
Hadde jeg hatt lekre bein-hadde jeg gått uten!!! - MEN det har jeg ikke.... Så takket være leggingsen, kan jeg også gå med skjørt og kjoler:) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:52. |