![]() |
Sv: Bli med på anti-lightbrus-utfordringen
Drar opp denne igjen, jeg har nemlig blitt HELT avhengig av Cola Zero de siste mnd, og jeg tror det er synderen til at vektnedgangen har stagnert...
Så fra mandag av skal jeg være brusfri, i allefall på hverdagene, tror fortsatt at jeg vil unne meg litt i helga, til maten i allefall. Men jeg skal kutte ut i ukedagene, går jeg fortsatt ikke ned da, så må jeg prøve å kutte helt...:o |
Jeg er også med!
Er Pepsimaxoholiker og bare MÅ ha det hver dag...har faktisk klart å kutte det ut før, men så kom suget tilbake! Nå er snop og snacksen borte fra menyen, så nå er det på tide med brusen! Har mer igjen i kjøleskapet, men det skal jeg ta med meg på jobb! Og så kan de andre få drikke det opp for meg!:D Håper dette skal gi utslag på vekten også! |
Huff jeg burde også...men er så umotivert! Jeg har holdt opp å drikke brus i tre år før så jeg veit jo att det går ann! Og gubben har helt kutta det ut...trassige meg da ..som sitter der med cola lighten min ...blææææ:(
|
Det går faktisk an - jeg klarte det da jeg hev meg med på denne tråden, har ikke smakt brus bortsett fra et lite glass på en helgetur for noen uker siden. Og det beste av alt er at jeg ikke har lyst på brus heller, det smaker alt for søtt nå.. utrolig å tenke på hvor mye jeg var i stand til å helle i meg :o
|
Flott tiltak !!
...må jeg begynne å drikke lightbrus først, for å få lov til å være med å slutte ? :p |
Sitat:
|
Etter at jeg kom i ketose og er kvitt søtsuget er Farris Bris (er det den den heter??) faktisk søt nok for meg.. Vanlig/light-brus er blitt FOR søtt, meeen jeg klager ikke :D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Første dag uten Cola Zero gikk over all forventning:D I går drakk jeg bare vann og litt kaffe:D |
:flau:
|
Jeg vil også kutte ned på cola light, men det er såååååååååååå godt. Har ikke noen planer om å aldri drikke det, men vil ha en hverdag der lettbrus ikke er en naturlig del av kostholdet. Er det bedre med fun light, eller er det samme greia. Trenger av og til noe som smaker mer enn vann!
|
Sitat:
Jega har holdt meg unna brus hele helga, bortsett fra at jeg drakk 1 dl i går da jeg var ute... Ellers har jeg drukket bare vann og Farris eple. Veier i dag nesten 2 kg mindre enn forrige søndag, så jeg lurer på om denne bruaen er synderen... |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:03. |