![]() |
Sv: Hva har dere spist i dag?
Nybegynner her.
Frokost: 3 kylling klubber Lunsj: salat med tacokjøttdeig og kylling Middag: Ørret med løk og paprika i fløtesaus, stekt i ovnen Kvelds: Pisket fløte med jordbær (ikke mye, 4 stk skjært i små biter) |
Hmmm, ikee verdens beste dag, siden jeg ikke rakk å spise frokost. Så det ble:
Kombinert frokost og lunsj over fire timer på stranda: - 2 baconkarbonader - 2 kyllinglår - 1 håndfull valnøtter Middag: 2 laksefileter stekt i alu.folie i ovn, pakket sammen med grønnsaker og kviteseidsmør. Kvelds: Siden det ble sen middag, ble det ikke kveldsmat, men noe snack: 8 norvegia-osteskiver stekt i microen. Ble en stor "kake". Føler jeg har spist litt mye i dag, men har vel egentlig ikke det? Er litt "pakka" i magen iallefall. Mulig de karbonadene inneholdt noe jeg ikke skulle hatt....kjøpte de på Meny.. |
I dag har jeg droppet frokost og rakk ikke lunsj. Til middag har jeg spist en nakkekotelett med litt blomkålsalat. Nå sitter jeg og spiser på osteknekkis med salt og pepper.
Det er nok litt for lite mat... men det er jo så vaaarmt! *pese* |
Tror jeg har godt av å følge litt med på hva jeg spiser for tida, så jeg skriver her igjen jeg.
Cottage cheese med syltetøy fra sukkerfritt Salat med beef-burger og speilegg, ketchup 4 skiver seranoskinke nakkekoteletter med jukseris og stekt rømmesopp også har jeg lagd smoothie is, så kommer til å smake på en før jeg legger meg :flau: Hmm, ble mye mat det gitt, trodde jeg spiste lite for tida jeg.... :o |
Coleslaw og en grillpølse til frokost (rester)
Fire lollypopskiver med salami og smøreost, 2 stk babybell - fordelt over to måltider To gule babybell og seks paranøtter En halv grillpølse til kvelds/middag, orket ikke mer i varmen Sitat:
Interessant, oppskrift :D |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:26. |