![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Trodde det viktigste var at man blei barbert jeg, ikke hvordan sjappa så ut? :)
|
Sitat:
Har uansett funnet ut at det blir bursdagsgave litt seinere i vår i stedet, så får jeg sjekket litt mer. Sitat:
|
Sitat:
Men, jeg var selv på jakt etter en barberer i Oslo for å bli barbert i trynet og på skallen. Var på Adam og Eva i Bogstad eller noe slikt. De kunne ikke, da de ikke ga barbering kun klipp osv til 1000,- for en enkel mannsklipp...så jeg endte opp hos en eldre kar på Carl Berners plassi et slitent lokale. men å barbere med skikkelig kniv, ja det kunne han :) Kosta 1/10 også av Adam og Eva..hehe |
Sitat:
|
Sitat:
|
Om man vil bli sett på "de rette stedene" på Grünerløkka, så er absolutt Billie Bangs et bra sted å begynne. Men det motiverer enda mer at de er satans dyktige, da.
Men jeg skjønner den altså, Carisma. Håper du finner noe som passer gemalens smak! :) |
Jeg skal ha "osteparty" på fredagen, hvor mye ost trenger jeg? Vi blir 14 stykker, kjøper 3 katonger vin, holder det:confused:
|
Barberer de da?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
når noen nevner rockabilly tenker jeg alltid på disse gutta her.... :p
http://www.coolspot.org.uk/images/ja...rockabilly.jpg jeg lurer på hvorfor folk har latt synnøve sitt maldonsaltsmør bli pent igjen i hylla si ved siden av omelettmixen og ferdigbearnaisen mens meierismøret, setersmøret, kvitseidsmøret, rørossmøret og bremykten blir raidet så fort tinebilen har vært på besøk.... :p |
Haha! Det der er jo bare parodisk! Du får ta deg en runde på rockabillysjappene på Løkka og se. ;)
Her er et bilde fra frisørsalongen jeg går på, altså den vi snakker om. Fine fine salongen, altså! http://oslopuls.aftenposten.no/multi...jpg_46850b.jpg |
Lurer på hvorfor strykehaugen min bare blir høyere og høyere :eek:
|
Sitat:
|
http://www.ikea.com/no/no/images/pro...E179294_S4.jpg
Jeg har et bord sånn som dette som jeg vil piffe opp litt, jeg vil ha en annen farge på skuffefrontene.Problemet er at det er lakkert bjørk og jeg gidder ikke å slipe og male, men mener å ha hørt at det finnes en slags folie/kontaktpapir med ulike farger/mønster som jeg kan lime/stryke på? Har prøvd å google men finner ingenting fornuftig. Noen som vet om noe? |
Jeg liker også Billie Bangs. Dyktige og hyggelige folk.
|
Sitat:
Spennende prosjekt :) |
Dette er sikkert et kjempeteit spørsmål, men jeg lurer på om det er noen potter som er bedre enn andre (med tanke på komfort og sånn), eller er de stort sett like (u)behagelige alle sammen? Vi har tenkt å begynne med litt pottetrening på nyåret for arvingen vår, og jeg vil jo gjerne at han skal sitte behagelig når han (forhåpentligvis) driter :p
|
Sitat:
|
Ja, utvalget er helt vilt og det samme er prisforskjellene. Derfor jeg lurer :ja:
Jeg driter (:p) forsåvidt i hvordan den ser ut, men den må gjøre nytta si og gutten må få sitte behagelig. Og så må den være grei å rengjøre. |
Tror at det egentlig bare du må finne den Trym liker. Barn har liksom så forskjellige preferanser på det området! La han plukke ut den han liker selv:p Vi har to forskjellige potter. En plain og en morsom en som spiller musikk og greier, men Emma driter (ikke bokstavelig talt) i begge to:p Den eneste hun stoler på er barnedoen de har i barnehagen.
|
Sitat:
Får gå på Fargerike og se da hadde ikke der for et par år siden ihvertfall. Hos Haug og Førco må man kjøpe i store kvanta og det trenger jeg ikke. Koster sikkert en del også. Kanskje jeg klarer å søke opp noe på ebay forresten? Kontaktpapir - contact paper :D:D |
Så ikke dette både smart og vanvittig godt ut??
Ribbe med ny vri?? Tenk å ha svisker, charlottløk, ymse krydder inni denne stekte ribberullen? :sikle: http://gilde.digitalebilag.no/photoa...JmlkPTQ0ODExMA Må prøve lage noe som ligner. :ja: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
For dei av dykk som er flink til å skrive oppgåver, når ein refererer til ei kjelde, til dømes ei lov, og ein refererer til denne lova fleire gongar, må ein då skrive kjeldehenvisning for kvar gong ein nemner den?
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
|
Og her!!! :sikle:
|
jeg som er en liten strikkeamøbe har et pittelite problem, kanskje mest i hue mitt egentlig. jeg strikker på rundpinne nr7, og skal flytte arbeidet over på rundpinne nr 8. er det noen spesiell teknikk på dette? er bare så redd for å miste masker osv, eller at det skal bli rart på en måte. setter pris på info som kan redde meg xD
|
Sitat:
|
Sitat:
bytt til rundpinne nr 8. og da tenkte jeg ; føre over maskene til pinne 8 på en eller annen finurlig avansert viderekommen strikkemetode :P PS: (videre står det ; strikk en omg vrangt) skal jeg da strikke Den omgangen jeg bytter til pinne 8 vrangt, eller når jeg Har maskene på pinne 8? :o |
Sitat:
|
Sitat:
|
er det noen som har den norske versjonen av "the julekalender" (med travellin' strawberries) på dvd som har veldig lyst til å selge den til meg for en ok penge? jeg har sååååååå lyst på den, og den er umulig å oppdrive! :(
|
Sitat:
Ja, eg hadde tenkt å refere til dei uansett. Men det blir litt mykje fotnotar etc når eg skriv: "I følge offentleglova skal bla bla bla bli bla bla bla. Dersom ein i staden skal følge andre ledd av offentleglova ...." Skal ein då skrive henvisning for begge gongane offentleglova er nemnd? Gud hjelpe, eg er så flink til å forklare! ;) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:48. |