![]() |
Sv: Togtråden!
Finnes det en SPA-vogn her inne?:o
Har behov for litt god behandling av kroppen.... |
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
Fikk med litt fuktighetskrem for kropp og fotkrem, så nå er føttene også myke og gode. Håndskrubb og -krem hadde jeg selv...:p |
Sitat:
|
I dag har jeg spist så masse grønnsaker at jeg sikkert er oppe i 50kh, men det driter jeg i :p Har hatt supersug i magen i hele dag, så at jeg i det hele tatt klarte å la vær å spise kake og potetstappe på jobb er en bragd! :D
|
Hei, startet dagen i fløte-grøt-vognen og det var ingen stor suksess, ble bare veldig kvalm og det meste gikk rett i søpla.
I løpet av gårdsdagen fikk jeg 2 kommentarer på at jeg hadde gått ned i vekt og det var veldig koselig og oppmuntrende da. Skikkelig motivasjon og jeg kan se det selv, ikke bare på klærne. Godt å se at du er positiv Regret.:klem: God St. Hans til alle dere på toget.:klem: |
oi. jeg har visst vært i stillevogna en stund jeg. ungene har sommerferie og jeg sitter ikke så mye ved pcn. men jeg er fortsatt med på toget altså. hopper vel muligens over i generelll lavkarbovogna i steden for ketosevogna da jeg drar til kristiansand på onsdag. blir der en uke og så tilbake i ketosevogna når jeg kommer hjem:)
|
:heia:
|
Tuuuuuut ! :heia:
|
tut tuuuut :)
i morgen skal jeg kjøre et annet tog. jeg skal kjøre med nsb. har hørt at dem skal være litt mindre pålitelige, men tar sjangsen likevel:) eneste jeg gruer meg litt til er 7 timers reise med hund som aldri har kjørt tog før. vi har vært å sett på toget i dag mens det har stoppet på stasjonen og startet igjen. vi satt riktig så pent så lenge det vanka godbiter, så det kan jo hende det ikke blir krise når vi skal inn i den doningen der :) |
tutellituuuuut
Lykke til i morgen halkatlala! :) Denne helga har vært hard altså, masse 'søtsaka' både lørdag og søndag! men nå er jeg på riktig spor igjen og smiler bredt i lavkalorivogna. Er litt tappet for energi for tiden, så jeg går rundt i en slags tåke. Men dagene går nå, og jeg håper på et fint tall til torsdag igjen! Sist uke gikk jeg ned 1,2 kg og er veldig spent for denne uken! :) Ellers i hverdagen så har jeg såvidt begynt klikketrening med duene mine, men de er litt i forsvarsmodus etter forrje egglegging, så de er ikke så samarbeidsvillige i dag. Men det blir, det blir :) |
Jeg har vært i høykarbo vogna denne helgen og i dag. Etter oppgangen på torsdag har helgen bestått av festligheter. Lørdag bryllup og søndag dåp. Ble lavkarbomiddag, men høykarbo kaker.
Har ikke turt å gå på vekta og nekter det de neste dagene. Venter nok til neste torsdag. Føler faktisk litt skuffa over meg selv, men jeg er samtidig litt lei av kostholdet. Tror jeg skal prøve å holde meg ganske lavkarbo gjennom sommeren, håper bare jeg motivasjonen kommer strømmende. |
Om du holder deg her, Nnem, - så kommer den tilbake. Før eller senere !
Lag deg en god lavkarbokake til helgen, kanskje ? :klem: |
Sitat:
|
Tantebesøk er ikke spesielt motiverende ! :realmad:
Ren mat er enda bedre enn lavkarbokake. GRATULERER ! :heia: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg bruker vanlig cocosa i kaffeen og cocosa med kokossmak i teen. Har begynt med grønn te og den smaker ikke særlig mye, så derfor er kokossmaken deilig i denne teen.....:) |
Bruker du grønn te fordi det er sunt, bestemamma ? Jeg fikk en pose grønn te av en pakistansk kursdeltaker, men jeg syns den var så bitter . . .
Det skal jo være så veldig bra å drikke det når man slanker seg har jeg latt meg fortelle . . . |
Sitat:
Godt å ha gode venner her inne som gir tips :) |
Sitat:
Forrige gang jeg prøvde på kcalreduksjon gikk helt galt...da gikk jeg opp:p |
Takk, Bestemmamma !
Ja, disse kroppene våre er IKKE lete å bli kloke på ! |
Jeg har testet litt med grønn te på min kropp, og jeg har kun positivt å fortelle. Når jeg drikker en kopp grønn te hver morgen, så går jeg raskere ned enn om jeg drikker annen te eller ikke i det hele tatt! Så for meg har det effekt. Men bitter grønn te? Dere kan jo søte den fordi! Jeg bruker hele 3 suketter i teen så den er bare søt og god :) Jeg bruker da grønn moroccan mint te. Den er god med cocosa med kokossmak også! men det bruker jeg ikke lengere.
http://3.bp.blogspot.com/-SukUzdAUXA...0/IMG_7769.JPG |
Da var helga over for kroppen min også! Er tilbake til 'før-helga-vekt'! Noe som er litt sjokkerende for jeg var nemlig 1,3 kg opp i går! og det betyr at helgas utskeielser økte forbrenningen igjen, så dette går som smurt :D Blir nok minus denne uken også! :D
|
God morgen på toget! :)
Nå nærmer det seg veiedag for min del også, på fredag skal fremgangen sjekkes. *spent* Her skinner sola, så jeg skal ut og gå en tur før jeg spiser frokost. Godt å stå opp tidlig for en gangs skyld også (fullt mulig jeg sovner igjen i 11-12 tida da, men.:p) http://www.pvv.ntnu.no/~arntj/animas...omst-ani17.gif |
God tur, godtfolk !
Jeg FØLER meg liksom litt. . .eehhh. . .hva skal jeg si. . .tynnere ? Nei, det blir liksom litt feil. :lol: Time will show ! Takk for info om grønn te, Regret. Så deilig å se at du er på sporet !!! :klem: til alle passasjerer ! |
Ja det er deilig å være på sporet igjen ja! Det at du føler deg tynnere føler jeg i dag også, føler jeg har litt mer midje, magen er mindre og kroppen er litt strammere på en måte. Aner ikke om det stemmer eller ei, men jeg kjennes mindre ut og det er bra! :D
Ha en god dag videre dere! |
Veiedag og +100g, ingen stor endring:( Men med snikveiing så var det jo heller ikke forventet, og store utskeielser i helgen...
|
Kommet hjem etter en tur med ungene. Fikk en pakke i posten som jeg hadde bestilt. 2 kjoler i den str jeg pleier bruke(tror nok den er litt mindre i str da de passet perfekt) og ble så glad. Endelig har jeg sommerkjoler.
Målet nå er at de skal bli for store til neste sommer. |
GRATULERER, Nnem ! :heia:
Stå på ! :blomster: |
Åh, jeg er skikkelig skuffa nå :( Har gått og gledet meg til tysk ostesuppe gjennom hele kveldsvakta mi, så jeg lagde suppe da jeg kom hjem, og den smakte bare ikke godt i dag :( Vet ikke helt hva som gikk galt, men noe må det ha vært :(
|
Sitter i avslapningsvogna jeg.. Unga kom hjem fra sydentur med faren i går og var knallsinte og knallsure... Vurderte returnere dem tvert UTEN ev avsenderadresse....Men i dag er de blide! :love:
Sambo er på jobb, ute regner det og jeg har resten av dagen HELT for meg selv! Og jeg skal sove! :eek: Når klokka blir seks skal jeg ta meg en laaaaang lur, til sambo kommer hjem. Jeg liker å sove... dvs, jeg sover ikke så mye. jeg ligger like å tenke. Noen tenker mens de trener, jeg tenker mens jeg ligger pal med hodet godt plantet på hodeputa. Trenger ikke musikk engang! Jeg liker faktisk være alene med tankene mine, jeg kjenner at jeg trenger det av og til. |
Bra vi er flere som liker å bare sitte/ligge og tenke, og "se ut i lufta", Kanutten. :)
|
sånt elsker jeg også. Jeg er en person som trives veldig godt i mitt eget selskap, med bare tankene mine og det å snakke til meg selv. Deilig å nyte freden og bare litt å plundre litt i hodet og slappe av :hearts:
|
Sitat:
:love: Ja, jeg elsker det!!! Du verden så mye jeg har utrettet bare ved å bevilge meg selv "middagshvil" uten å soven, men bare ligge leeeeeenge og tenke! |
åå i morgen er det veiedag og jeg tror det har kommet på en del vannvekt grunnet eggløsning.. :( har verdens verste EL denne gangen. Det kniper og murrer, hakket før jeg føler at jeg får bekkenløsning også. Jeg har aldri hatt noe problemer med EL før og som regel kjenner jeg det ikke heller, et lite stikk eller noe sånt om det skulle ha vært noe, men nå har det verket og murret i 2 dager og jeg tror jeg dauer.. håper ikke det er noe galt :( Hvordan opplever dere eggløsning? Har dere vondt? føles ut som sterke menssmerter nå..
|
Av og til er det så ille at jeg kunne drept.... Andre tider er det over i løpet av noen få timer....
Det hjelper med sex.... :D |
Sitat:
|
aiai, 300g ned denne uken, mindre enn jeg hadde håpet på, men jeg har bare meg selv å takke for det.. Jeg innser at jeg må spise for å gå ned i vekt, så jeg har herved innført obligatorisk frokost kl 10 hver dag! samme hvor mye jeg spiser så er det bra. Så til tross for det lave resultatet, så er jeg ganske motivert til å begynne ei ny uke! Neste torsdag skal det bli et mye høyere tall som står oppført. :)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54. |