![]() |
Sv: I DAG har jeg
I dag har jeg hjulpet våren! Dvs ryddet den siste snøen av verandaen.
|
Vært på tur med ungene og funnet tre geocacher! :) Så nå er det ikke flere i rimelig nærhet til her vi bor dessverre. Altså vanlige cacher. En del av disse mystery-cachene skjønner jeg ikke filla av.
|
... prikla ut masse planter i drivhuset :-) herlig vårsyssel :-)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
:eek:... oppdaget at passet mitt har gått ut, og det er nesten ubrukt!! .:eek::eek:
Fælt hvor fort de ti åra har gått - og jeg har visst ikke gått (reist til) så mange steder på denne tida |
- gjort:Gått fjelltur med min eldste datter på 11.
- hørt:På pøsregnet som trommer på taket - sagt: At jeg skal bake boller i kveld....ikke mye flink der, nei. Men kanskje jeg klarer å stoppe med 1 bolle i stedet for 3? :rolleyes: - sett:En Hegre når vi var på tur, stilig fugl! |
- sett en svart svane! :love: Vi bor nå på et hotell i Perth med utsikt til Swan river og mange av dens svarte svaner.
|
Sitat:
|
...omgangssyke...
|
...bestemt meg.
|
Gått tur i fjæra i strålende solskinn med mann og hund :D
|
- fyrt i ovnen og hørt på stormen som river og sliter i huset
-fått på middagen veldig tidlig. Bibringe blir bedre til lenger det koker -kost meg med hobbier og lydbok -tatt et langt bad i badekaret :D |
har jeg tydeligvis klødd meg i/under nesa etter hakking av jalapeños :o
|
Jobbet i bakgården med beskjæring av trær og klipping av hekk, fint vær, men en kald vind her i Oslo
|
Plantet ut årets første blomster (påskeliljer) i krukker i bakgården, de tåler noen minusgrader
Og så er det et tegn på formen min, for når jeg ikke er i form eller på humør, så blir det ingen blomster i sameiet her |
...fått høreapparater :-) fantastisk :-)
Visste ikke hvor deilig det faktisk kom til å bli, men det ble det :-) |
...både gått tur og svømt noen par tre fire hundre meter i basseng
|
Hentet vår nye bil :D
|
... laget ekstrajobb for meg selv.. Skal på Spa med sambo etter jobb og har dratt fra badetøyet hjemme. Som er en times kjøring i feil retning. Shopping i lunsjen anyone? :rolleyes:
|
Jogget mellom bygningene på jobben (neida, ikke langt, men et skikkelig "jeg er i godt humør i våren"-tegn).
|
I dag har vi kommet hjem med danskeferga ca kl 01 og pakket ut av bilen hjemme ca 1 time senere.Det er kjempekos med en tur til dk, men ganske slitsomt også. Denne gang hadde jeg med noen MOU-supper, (fantastiske supper, kokt kraft i 8 timer, finnes som gresskar, tomat, kjøttsuppe mm... enkel og deilig 100% lavkarbomat)
ja, og litt alkohol og sånt... grei tur :-) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:13. |