![]() |
Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?
Hei!
Kom over denne tråden og da blei jeg fristet til å melde meg inn. Dette virket jo som et godt forumå delta når jeg tenker å prøve ut 30 days shred. Jeg har vært på ketolysekuren for en mnds tid siden. Gikk ned 8 kg på ca halvannen mnd. Nå etter påsken vil jeg i gang igjen etter å ha kost meg med litt mye karbomat i påskefjellet. Jeg skal gifte meg om litt over en mnd og har lyst til å stramme opp litt og gå ned ca 5 kg. Dere som skal på 30 days shred, kombinerer dere det med ketolysekosthold? Jeg tenkte å prøve ut det.. Jeg har videoen, tenkte å starte opp i morgen:) |
Hei og velkommen skal du være :)
Gratulerer med forestående bryllup og veldig bra nedgang. ( 8 kg på 6 uker ):heia: Har holdt på en stund med trim fra Jillian M. Har kjørt JM 30 day shred ca 1 1/2 runde, og holder nå på med JM Ripped in 30. Er super trening men hardt :D Har fulgt ketolysekuren hele tiden :) Stå på og lykke til. :stortsmil |
Dagens Ripping Level 2.....ferdig :)
I morgen står Level 3 for tur :visemuskl :eek: |
Lykke til med level 3 i morgen LIBBA!!:) er egentlig greiere enn level 2 - bare ikke å la seg skremme av den første "duck-walken":eek:..
Er hjemme igjen (halv time siden) - og måtte selvfølgelig inn å sjekke litt her inne - du har jo vært superflink, hele påsken:heia: Blir kanskje enda noen dager pause på meg, masse jobb som venter noen dager nå:mad: ...også nå som jeg har skeiet ut med masse karbo og tull på tur... men, kommer sterkt tilbake!!:boxing: |
Syns dette høres spennende ut! Høres ut som effektiv styrketrening som ikke tar for lang tid. Er dette noe man kan kombinere med joggeturer/fjellturer? Jeg er godt i gang med 3-4 joggeturer/fjellturer i uken, og ønsker å fortsette med det, men skulle hatt noe styrketrening i tillegg. Litt kjipt hvis jeg kaster meg på dette her og det viser seg at jeg er så støl at jeg ikke klarer joggingen...
Kan man ta dette for eks annenhver dag og bruke 60 dager i stedet? Har alltid hørt at man ikke skal trene styrke på de samme musklene to dager på rad. Er det variasjon i hva man trener, eller er det alle muskler hver dag? |
Sitat:
På Jillian Michaels 30 day shred er det 3 nivåer. ( Rippen har 4) Du trener hele kroppen :) Er variasjon på hvert nivå. ..........Går mye tur for tiden, og har ikke noe problem med å kombinere det med Rippen ( går raskt ,liker ikke jogge ) ;) Prøv da vel ;) :D |
Da var dagens ...Level3 + 60min rask gange i boks :)
Å hjelpe meg....syntes Level 3 var hard jeg :o :eek: Rakk nesten ikke få kommet skikkelig i gang med en øvelse før Jillian var i gang med neste :lol: Må si det får en til å lure på hvordan Level 4 er :hjelp: :eek: |
Skjønner jeg bare kan glede meg til level 3 på ripped i morgen....
|
Sitat:
Tror nok det blir bedre når en kommer inn i øvelsene. Virket som Jillian hadde dårlig tid. Hun hastet i vei, og det gjorde meg litt stressa :o |
Ripping Level 3 + 70 min rask gange på plass :)
Gikk bedre på rippen i dag, men den øvelsen hvor hun slenger seg ned på rygg, ruller opp på skuldrene med bena rett opp (god til å forklare :rolleyes: ) for så å sprette tilbake på beina er IKKE min kropp designet til å gjøre :eek: |
Inspirerende tråd!
I kveld skal jeg prøve å få lastet ned dvd`en og henta treningsmatta mi fra loftet! Har lyst å komme igang med litt trening igjen :visemuskl |
Sitat:
Rapporter, så blir vi litt flere her inne. ;) ....LinnH, Wonder woman, Pandora !! m.fl Savner dere her inne :hylgrine: |
Dagens Ripping Level 3 utført :boxing:
Går brukbart, men er glad for "nybegynnerdama" til tider :lol: Rakk ingen tur i dag :o |
Hei Jillian fans, og spesielt LIBBA som er den mest "trofaste" for tiden!!:-)
Må bare melde om overtidsjobbing til langt på natt (hjemme klokka fire i natt!!!!:eek::eek:) - så Jillian må bare vente litt. Orket ikke ta fatt på level 4 idag, men fikk ihvertfall tatt en halvtimes løpetur i skogen - så da er jeg ikke helt ute av "rytmen". Må bare komme igang igjen i løpet av helgen. Den der "rull ned på gulvet - hopp opp igjen osv" øvelsen syntes jeg også var helt håpløs i starten, men siste gang jeg tok level 3 likte jeg den faktisk best i programmet - godt tegn på at kroppen tilpasser seg og mestrer mer etterhvert som man trener....:visemuskl |
Da vil jeg bare stille melde meg inn her. Videoen er bestilt, kommer vel snart i posten.
|
Da har jeg fått min DVD, litt usikker på når jeg begynner enda...
43 dager til bryllupet...så innen 13 dager må jeg starte...;) |
Ferdig med første dag av level 4:visemuskl:heia:
Syns egentlig ikke det er så mye forskjell i intensitet mellom 3 og 4...kanskje tom litt lettere på nivå 3 - noen øvelser er grusomme på alle nivåer (som den første kondis runden på nivå 2) God helg til alle:) Dag 28: level 4, 29.04.11 Ri30 Dag 27: level 3, 22.04.11 Ri30 Dag 26: level 3, 21.04.11 Ri30 + løpetur Dag 25: level 3, 20.04.11 Ri30 Dag 24: level 3, 19.04.11 Ri30 + løpetur Dag 23: level 3, 18.04.11 Ri30 + løpetur Dag 22: level 3, 17.04.11 Ri30 + gåtur Dag 12 -21: level 1&2 Ri30, 07-16.04.11 Dag 1 -11: level 1,2,3 Shred 27.03 -06.04.11 |
Jeg har falt helt av lasset:o
Jeg prøver å legge om kosten til ketolyse og er litt satt ut av det. Satser på å komme sterkere tilbake;) Heia til dere som står på og trener:) |
Sitat:
Suupert!! Du er flink :D Level 4 girl :boxing: Ble ikke trening på meg i går, for da var det treff i Oslo ( som forøvrig var kjempekoselig ). Skal få tatt meg sammen i dag selv om hodet er litt ullent ;) God helg til deg også :-) |
Sitat:
Da skal jeg være her inne å heie på deg :klem: Håper det går bra med kostomleggingen. |
Idag var det knalltøft!! level 4 etter Elixia... blir bare horisontalt i sola resten av dagen nå, men deilig å tenke på at jeg har gjennomført idag også:p:)
Dag 29: level 4, 30.04.11 Ri30 + Elixia Dancestep Dag 28: level 4, 29.04.11 Ri30 Dag 27: level 3, 22.04.11 Ri30 Dag 26: level 3, 21.04.11 Ri30 + løpetur Dag 25: level 3, 20.04.11 Ri30 Dag 24: level 3, 19.04.11 Ri30 + løpetur Dag 23: level 3, 18.04.11 Ri30 + løpetur Dag 22: level 3, 17.04.11 Ri30 + gåtur Dag 12 -21: level 1&2 Ri30, 07-16.04.11 Dag 1 -11: level 1,2,3 Shred 27.03 -06.04.11 |
Du er rå, Pandora :)
Go girl :heia::heia::heia: |
Da var dagens ripp Level 3 utført :visemuskl
Må innrømme det satt langt inne å få skiftet for å begynne i dag, men Pandora er til så stor inspirasjon at jeg kunne ikke svikte :D |
Sitat:
Skal stå litt og heie på forballkamp jeg nå, og "kvinne" meg opp til enda en runde med den fæle 4'ern i ettermiddag... |
41 dager igjen til bryllupet, kanskje man skulle startet i morgen den dag? :heia:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:58. |