![]() |
Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
Sitat:
|
Sitat:
|
Det ble pannekaker med pinnekjøtt som go'fyll. Ettersom jeg er håpløs til å steke pannekaker, ble det noen i stekepannen og resten av rører gikk i en langpanne med bakepapir i bunnen. Den står nå i ovnen og god gjør seg, og da har jeg plutselig middager i to dager til snart liggende i frysen.
|
Yndlingsgryta mi av bacon, biff i terninger av storfe og svin, brokkoli, løk, sopp og rømme. :sikle: Jeg ELSKER bacon, sopp og rømmesmaken!! Øvrig kjøtt er liksom bare fyll det. :D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
God bedring langaard:klem:
Her ble det stekt komle enda en dag på gjengen min :D, mens jeg gassa meg med ei deilig kjøttdeigsuppe som ble til etter prinsippet "man tar hva man har og koker suppe":D:D |
I dag skal jeg ha BBQ kylling til middag.. får besøk av svigermor som elsker denne retten, jeg har byttet ut vanlig ketchup med sukkerfri ketchup og matfløte med kremfløte.. Spent på på hvordan det blir.. de andre får ris og brød til, jeg nøyer meg med salat ;)
|
Ut på tur i dag, så lunsj/middag ble kjapp, men herrefred så god! Makrell i tomat, kokte egg, agurk, tomat, og en slags dressing jeg lager, pluss litt kaviar, fordi at jeg simpeltent elsker kaviar. Og mye pepper!
|
Får-i-kål i dag også. Den er jo enda bedre dagen derpå :D
|
Eksperimentell fårikål med lammebog, spisskål, litt sellerirot, og allehånde/nellik/chili. :cool:
|
Hjemmelagede fiskepinner med bacongullpanering. Sannsynligvis brokkoli til. Og smør og majones da;)
|
Sitat:
Jeg brukte spisskål i får-i-kål i fjor, men det slo ikke helt godt an her i huset. Kålen kokte liksom i stykke på en annen måte, og hadde ikke samme "hold i seg" som hodekål. Mannen protesterte vilt ;) Tenkte jeg skulle prøve å lage kålstuing med spisskål en dag, og se om det blir bra. |
Sitat:
|
Det ble pannekaker i dag også, disse ble dessverre ikke lavkarbo siden min mor laget de og jeg er blitt syk og ikke orker å lage mat. Det ble godt med smør, salami og ost. Føler meg litt oppblåst da, merkelig dette her men det er vel sånn når magen din er blitt vant til lavkarbo kost.
|
Lettsaltet torsk, stekt sideflesk i fløte og smørdampede grønnsaker til.
Umm...det er godt :ja: :) |
Moussaka med sellerirot.
|
Rødvin, ost og sambo. :ja: Han har bursdag i morgen så jeg skal gjøre stas på ham i kveld når han kommer hjem fra jobb. :rodme: :love:
Ost er kjekt for det smuler ikke i senga! :lol: Det gjør knekkebrød...... erfart... :p |
Lasagne. :)
|
Pestotorsk med wokgrønnsaker, salat og kesam.
|
Kyllingsuppe, enkelt og greitt.
|
Løksuppe
|
En slags innbakt pizza med pasta saus, ost og hjemmelagde taco-lefser som topp og bunn, blir aldri lei!!!
|
Får-i-kål dag 2
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:34. |