![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sitat:
Prøv å legge en umoden avokado eller mango ved siden av en klase bananer, så går modningsprosessen raskere, men hold øye med dem, så de ikke blir overmodne. Kjenn på avokadoen - hvis den gir lett etter når du klemmer på den, er den klar til å spises. Skulle den likevel ikke være moden, kan du la kjernen bli sittende og dekke den med aluminiumfolie til den er klar. Presser du en skvett sitron over den oppskårne avokadoen mørkner den langsommere. |
Sitat:
|
Sitat:
Og et avsluttet kapittel er vel mer sånn at man har lagt noe bak seg og/eller ikke vil snakke om det?:) Synes lukket kapittel høres litt rart ut, men det er kanskje bare meg da :p |
Dere som har barn, hva slags barnevogn har/hadde dere? Kan dere anbefale den? Hvorfor?
|
Sitat:
Easywalker sky til førstemann. Dengang måtte vogn demonteres og bæres opp halvannen etasje. Veldig lett Lett å styre Bare glidelåshodet på sittedelen gikk i stykker. Må kjøpe en annen for heisdøren er smal her vi bor nå |
Hvor stor andel av kyllinvinger utgjør nettovekt? Altså vekt uten bein?
|
Carisma: Bare IKKE kjøp noe Babytravel...vi er ikke fornøyd, for å si det sånn.
Sørg for god fjæring Lett å styre/snu God plass i bagen, er altfor mange små bager nå. Vi måtte bytte tidlig, og kan ikke bruke sittedelen til soving engang.... |
Sitat:
Anbefales på det sterkeste! |
Sitat:
Litt rar måte å si det på, men slik tolker jeg det. Som et lukket kapittel, liksom. "en lukket bok" er noe(n) som er vanskelige å lese, forstå seg på. |
Vel sånn tolkes det når det kommer til Ford!
|
Er det ok å ha en dæsj med fløte i teen? Ble litt usikker her, men det er vel det? Det er melk man bør bytte ut, sant?
|
Sitat:
|
i te dette, ikke kaffe ;) hehe men da har jeg gjort det rett :P Reagerer ikke på fløte, og jeg spiser tilbehør til middagen som er kokt i fløte nesten hver dag uten å hindre vektnedgang eller får andre bivirkninger, så da regner jeg med at jeg tåler meieriprodukter :)
Ost spiser jeg også hver dag... |
Sitat:
|
Sitat:
Og på kvelden om jeg vil ha noe godt :ja: Går sikkert bra i te også, men den drikker jeg uten noe ekstra i. |
Noen som har prøvd mandelmelet Now foods fra Iherb?
|
Er Xanthan Gum det samme som JBKM ?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Ble bare nysgjerrig på hvorfor du vil vite det!:confused: |
Sitat:
Sitat:
Nei, altså, jeg har en periode hvor jeg igjen veier og teller. Har en tendens til å spise for lite, så jeg må sånn et par ganger i året passe på at jeg får i meg nok mat og nok fett! :) Og så er jeg temmelig sikker på at varedeklarasjonen på kyllingvingeposen kun gjelder de spisbare delene. Det var jeg smart nok til å tenke, men ikke smart nok til å gnage av en vinge og veie beinet etterpå! :lol: |
Sitat:
Trodde du mente om det fantes en sånn gylden regel for prosentfordelingen feks, jeg!:p |
Sitat:
|
Hvorfor blir man så usannsynlig lite rasjonell av å være forelska? Jeg er sikker på jeg ville blitt spist av en løve dersom jeg var sånn her og bodde på savannen for noen tusenvis av år siden. Det kan da vel ikkje være noen nytte av det??? :love:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:55. |