![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Har ikkje smakt Bailey's på så innmari lenge, så eg kan ikkje seie heilt korleis dei er i samanlikning, men det er vel berre å prøve? :)
(Denne likøren skulle eigentleg bli julepresang, men eg fikk det ikkje gjort i tid til jul, hehe.) |
Sitat:
|
Jeg har vært 100% sykemeldt i ca et halvt år nå. Jeg har de siste 6 ukene gått til manuellterapi og det kan virke som om det var det som skulle til for at jeg skal bli frisk. Men hvordan trapper man opp jobbinga?? Jeg har lyst å begynne jobbe sist i april. Gjerne begynne med 20%. Men setter jeg arbeidsgiver i ei klemme ved å begynne med såpass lite?? Samt at jeg vet jo ikke om det går bra eller ikke? Jeg føler bare at jeg strutter av pågangsmot og tiltakslyst og vil gjerne tilbake til det normale så fort som mulig. :heia:
Jeg HAR to avdelinger til på sykehuset jeg skal innom før de vil sette noen diagnose (lunge og reuvmatisk avdeling), men jeg føler meg jo såpass bra nå at jeg TROR de har funnet ut hva som var gærnt! Fullstendig låsning i muskler og ledd grunnet stress. Må snakke med putten når jeg drar til ham i morgen. Skal forresten innom jobb i morgen og jeg GLEDER meg! |
Sitat:
Når jeg skal begynne igjen vil jeg gjerne noen timer hver dag i starten, og heller gå hjem tidligere - og så øke på etterhvert. Har heldigvis en flott sjef og arbeidsgiver, så jeg får den støtten jeg trenger :) Føler du at du kan jobbe litt mer eller må jobbe litt mindre så ringer du bare legen din, dette må du ta etter DIN feeling ;) Håper du nå har funnet ut hva som er problemet, og kanskje lært litt om hvordan håndtere stress så det ikke setter seg i kroppen igjen! :klem: |
Hva betyr uttrykket "Det er en lukket bok for meg" ?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Et lukket kapittel er derimot noe en har lagt bak seg. |
Sitat:
Se bort fra det jeg skrev.. :p |
Sitat:
|
Sitat:
Litt sånn som; Det er helt gresk for meg. Kanskje dette bare er et utsagn jeg ikke har hørt om før, eller at det er fra en dialekt jeg ikke kan, så jeg sier ikke noe sikkert, bare hva jeg synes det hørtes ut som... |
Sitat:
Furine og jeg hadde kanskje LITT rett vi også. :lol: |
den likøren såg god ut !!!!! *sikle*
|
Hvor i word finner jeg symbolene til bruk i statistikk, f.eks alle de rare x'en, u'ene og diverse? Og hvor var det man gikk for å kunne lage en brøk?
|
Hvis jeg ser på diagrammet at jeg ligger litt lavt på prosentene for protein, hvordan øker jeg da mengden protein? Proteintilskudd? jeg spiser jo kjøtt hver dag, men kanskje ikke nok da til at diagrammet blir riktig.
dagens fordeling viste 13 % protein og 85 % fett og 2 % karbo proteinene bør vel ligge på rundt 20 % ? har spist 66 gram protein, og veier selv 113 kg hvis det har noe å si |
Sitat:
http://www.flust.no/ImageStore/11173...500&height=500 |
Jeg lurte på en ting.. Jeg ser mange unngår fun light saftene, er dette fordi noen ikke tåler søtstoffene?
Jeg kan drikke pepsi max og andre drikker med søtningsmiddel uten å stoppe vektnedgangen, kan jeg da drikke fun saft? Eller lage brus slik jeg gjorde før ved å blande saft og kullsyreholdig vann.. |
De som unngår fun light unngår vel og som regel sukkerfri brus. Mye av de samme søtstoffene. Om folk unngår det pga uheldige søtstoffer, at det gir søtsug eller at de føler det er vektbrems blir veldig individuelt...
|
Hvorfor har de bare sånne teite avocadoer på butikken nå? Sånne knallharde det ikke går an å spise!!! Jeg vil ha litt mykere avocado NÅ! Tenk å nekte en hormonell frøken avocado:p
Og hvorfor koster den 18.90 kr stykket på rema og 12.90 på ica? Og hvorfor koster den så sinnsykt mye i det hele tatt? Og hva er egentlig kalorinnholdet i avocadoen? En plass står det 398 og en annen plass 195! |
Det hjelper ikke å la de ligge i romtemperatur heller?
og karboinnholdet kommer at av der finnes 2 stk på markedet. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:55. |