![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
God morgen forresten :D
|
God morgen. Kokostopper, det må jeg prøve meg på
|
Kokkostopper var kjempeenkelt for meg som ikke er sååå flink på kjøkkenet :p
|
Åja, leste en oppskrift inne på oppskrift delen, og der var det en med cocosa og mandler og sjokolade. Men denne skal jeg prøve! Går det bra med vaniljeessens da?
Nå er jeg stolt av meg selv! Når har jeg gått ned 14 kg akkurat! Juuuhu. Nå er jeg glad og skal ut og handle til kokostopper :) |
goooood lunsj damer!
Nå er det snart min tur ti lå hente lunsj på jobben :) begynner å bli litt sulten dfa jeg ikke har spist frokost. Ser ut som om det er hamburger... :( de tør jeg aldri spise for det pleier å være masse driiiit i dem... blir vel salat igjen idag :) |
Sitat:
|
Sitat:
Øy! din snnnnik! hehe hadde jo akkuratt kommet meg ned til 13 og var fornøyd med å da deg igjen..:eek: hehe gralla |
Sitat:
|
Fy søren dere er flinke! Jeg gleder meg til jeg har gått ned 10 kilo jeg :D
|
Slektskap, det funker fint, til tider, har jo hatt mine to-tre ukers stopper hele veien. Skal ned 20,6 totalt. Så har jo 6,6 igjen...
Steg for Steg, nå skal jeg også lage kokostopper. Kjøpte kokosmasse på Ica og den inneholder 6,5 g karber per 100. Går greit det?,trenger jo bare ikke spise så mange. Hvor mange var det i den fra landlord du kjøpte? Var det hamburgere, Pheona, eller fikk dere noe du også kunen spise? |
Ja, dere er kjempeflinke alle sammen:) Utrolig flotte resultater:)
Jeg har holdt meg til lavkalori/lavkarbo i det siste. Har gått ned litt men ikke mye. Har egentlig gitt opp...når jeg gikk over til "vanlig" mat igjen gikk jeg ikke opp noe, så det ble ikke slik at kroppen tok til seg mer vann når jeg gikk ut av ketosen. Så det var jo fint. Jeg spiser ikke poteter, ris og brød/bakevarer, så selv om jeg ikke går ned noe trives jeg egentlig med kjøtt og grønnsaker. Synes det er godt:) |
Sitat:
Sitat:
DERE ER SÅ FLINKE! GLEDER MEG TIL JEG NÅR 10 KG, HVIS DET SKJER :p |
Ja det vil jeg tro går greit :D Posen min med kokkosmasse er tom og i søpla så jeg får ikke sjekka. Til meg (med mensen) holdt det med 2 ;) Så nei - det er ikke så mye som skal til...
|
Val: Kunne ikke tenkt seg at et fedon kosthold hadde passet deg bedre enn ketolyse da kanskje?
|
Val, så koselig at du stakk innom. Hadde fortsatt sånn som du gjør nå, hvis jeg var deg. Det løsner sikkert plutselig.
Takk, 65kg, det er så hyggelig at dere alle blir glad på andres vegne. Ekstraa gøy å gå ne di vekt da. Nå har jeg lags kokostopper og de ble kjempegode. Blir så glad når jeg (steg for steg) finner sånne ting man kan lage som er søtt og godt. Jeg tror jeg klarer mer enn to i kveld, men skal prøve å moderere meg... |
Så kjekt at du stikker innom Val. Håper du hilser på oss innimellom. Kanskje du bør spørre legen din om å sjekke stoffskiftet ditt? Kanskje det er en grunn til at du sliter sånn med å gå ned i vekt? Det må være trist å slite sånn med slankingen. Jeg håper det er noe som ligger bak som det går an å gjøre noe med.
Val: Jeg har ikke ord!! 14 kg!! Du er jo snart i mål du i dette tempoet. Blir jo nesten litt misunnelig her jeg sitter. Mona: Gratulerer så mye med 13 kilo. Utrolig bra resultater har dere fått. Nå har jeg bestilt meg "drømmebuksa". Den jeg trodde skulle være målet å komme inn i, str 31" (som skulle være 40/42). Den var fin, men den var nok litt større enn jeg trodde. Jeg fikk skviset meg inn i den med nød og neppe allerede nå (jeg bruker str 44), så det spørs om jeg er nødt til å bestille en størrelse mindre når jeg er ferdig slanket. Jeg vet ikke før jeg er der. Jeg gleder meg i alle fall til den passer.:) Jeg er så glad i boot cut lys dongeri. |
Kan ikke alle sammen fortelle litt om seg selv sånn at vi blir bedre kjent?
Alder: Sivilstatus: Antall barn: Hva dere gjør til vanlig: Evt andre ting: |
Jooooooo det kan vi ;)
Alder: 25 år Sivilstatus: Samboer/forlovet ( 8 år i lag på søndag ) Antall barn: 1 jente som heter Elvine Hva dere gjør til vanlig:Er i Mammapermisjon, og akkurat nå jobber jeg når pappaen har sin kvote :) Og da jobber jeg på en fabrikk som prod. nødmat og vann til div land og livbåter og sånn :) Evt andre ting: Elsker å spille volley ball, og faktisk spinning også:) Kommer til å fylle puppene når jeg er ferdig med barn, bleke tenna :) Har en drøm om å strutte i bikinien til sommeren, og for engang skyld være stolt over kroppen :) Jeg har 3 mnd jubileum på ketolyse i morgen !!! :D UTEN SPREKK ;) |
Sitat:
|
Sitat:
|
hmmm.. fikk ikke helt dreisen på det der med den siteringa og sånn.. :D det e altså mine svar, ikke sitat fra Namba. :D.. bittelitt blond....
|
Sitat:
|
Sitat:
|
hehe!! bare å hive sæ med.. Har sikkert fiskeutstyr til hele februartråden her. :D
|
Alder: 28 år
Sivilstatus: gift Antall barn: 2 egne: jente født 18.08.07 og gutt født 16.06.09, og ett bonusbarn på snart 8 år. :) Hva dere gjør til vanlig: nå bygger vi hus! Fikk akkurat solgt huset vi bor i nå, så det var deilig å bli ferdig med! ;) Nyhuset står klart i juli, så vi gleder oss noe sinnsykt! :D Evt andre ting: kanskje det over som skulle stått her? :o Jeg er hvertfall utdannet hud og spa terapeut, og jobber som selvstendig næringsdrivende. Får egen salong i nyhuset, så det blir så bra!! |
Alder: 26 år
Sivilstatus: samboer Antall barn: 1gutt på 3 år :) Hva dere gjør til vanlig: Akkurat nå jobber jeg som vikar i et stort transport firma. Stortrives og håper jeg kanskje har muligheter for enda mer jobb der etterhvert. Evt andre ting: Tja,... hva annet... det er bare å spørre meg om det er noe dere lurer på. Jeg har akkurat fått mamman min til å begynne på lavkarbo også :) Håper hun klarer det og går ned masse :D Det fortjener hun! |
Sitat:
Det var hamburgere :) men de har alltid en salatbar også :) Så det blei salat på meg. De har faktisk ganske bra utvalg... for de som spiser hva de vil! Brødskiver, baguetter, varm mat (gjerne to retter), dagens suppe, salat bar (denne er det veldig varierende kvalitet på... ), kaker, frukt, nøtter osv osv... |
Hei hei damer!
Har 3 mnd jubileum på ketolyse i dag :D I den siste tiden har jeg som jeg har skrevet før gått mye opp og ned i vekt, og stått stille i lang tid. Så jeg tok å regnet ut hvor mye cm jeg har mistet siden jeg begynte å ta mål :) Må få litt motivasjon igjen! Kommer meg ikke under 77,5 kg, vekta viste det i dag også .. Men altså her er mine cm som jeg har mista! Cm mistet siden 14.04.2010 & 01.03.2010: Bryst ( mål siden 14.04.2010): - 3 cm :eek: Sillikon på meg ja! Legg h( mål siden 14.04.2010): - 1 cm Legg v( mål siden 14.04.2010): -0,5 cm Ankel h( mål siden 14.04.2010): - 0,5 cm Ankel v( mål siden 14.04.2010): - 1 cm Navell: - 7 cm Rumpe: - 4 cm Lår h: - 3,5 cm Lår v: - 3 cm Arm h: - 0 cm Arm v: +1 cm Sikkert pga av trening og bæring av baby ;) Kg mistet siden 01.03.2010 : 3,7 kg Den totale sum jeg har mista : - 22,5 cm :D:D:D Kanskje flere vil legge ut en slik oversikt? Det er så kjekt å se cm også. Spesielt når vekten står stille :p |
Åå, så deilig, Namba. Jeg skal også prøve noen små, trange bukser snart.
Jeg tenkte faktisk på å skrive et innlegg om det at vi må fortelle litt mer om oss selv, så dette passet fint. Det med cm var også veldig genialt, 65kg, gøy å følge med. Jeg har ikke målt meg på like mange steder da. Angrer på det og at jeg ikke tok før bilder, men sånn er det bare. Alder: 21 Sivilstatus: Samboer i to år nå, 9. mai. Antall barn: Ingen foreløpig... Hva dere gjør til vanlig: Jobber som daglig leder på et galleri/kafè. Er ellers veldig opptatt av shopping :P og interiør. Har blondt hår, blå øyne, er 170 høy og forhåpentligvis snart tynn! Cm jeg har mistet i krig: midje: 8 cm lår: 5 cm navel: 6 cm rundt hoftene:7 cm Totalt på de fire stedene: 26 cm! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Åh.. det hørtes vondt ut.. ;) Kor ligg Sommerfjord? Kanskje vært deilig med en runde massasje og hudpleie etter ei uke i telt uten dusj eller madrass. :D Stikker innom å må skrubbes ned. :p Angrer på at æ ikke målte mæ i cm... Kjenner på klærne at noe skjer selv om vekta står stille.. Hadde veldig stor glede av det når æ gikk på GR og trente som en gal. :) |
Kanskje æ sku invitere dæm som vil være med på en minitur i villmarka til Femund til høsten? Trim, kos, nye venner og frisk luft på en gang. :) Trenger ikke ta ei hel uke, men kanskje ei langhelg. Femund ligger godt planta litt sånn midt i væla, sør for Røros.
|
65kg, Tusen takk :) Vi er flinke alle sammen. Glad jeg ikke målte over puppene, hadde sikkert blitt deprimerende....
Men ser jaggu ut som om kroppen min ikek var så gira på kokostopper. Opp 100 g til i dag. Helvetes kokostopper. Sikkert fordi jeg psykisk tenkte at dette ikke var lov og psyken har mye å si på hva kroppen tar opp! Wevi, ja, det er så irriterende når man tenker tilbake på ting man burde ha gjort! Jeg burde ha målt armer og legger og så angrer jeg sååå mye på at jeg sletta de bildene jeg tok av meg. Var så redd for at samboeren min skulle se dem (men han så jo meg sånn hver dag, så skjønner ikke helt hvorfor :p) |
Mmmm en stor kopp kakao med pisket krem ! Nam nam!:D
|
Alder: 31 år
Sivilstatus: Gift Antall barn: To jenter, ei på 6 mnd og ei på 3,5 år. Hva dere gjør til vanlig: Jeg er hjemmemamma. Evt andre ting: Tja, hva skal man si? Jeg liker å trene, men helsa gjør det vanskeligere enn jeg skulle ønske. Jeg har slitt med vekta i omtrent siden 2001-2. Jeg er liksom den der standard pakken med mann og barn, hund, hus og bil og campingvogn og lån. ;) Lever familielivet. |
Kan ikke alle sammen fortelle litt om seg selv sånn at vi blir bedre kjent?
Alder: trettifire Sivilstatus: evig samboer Antall barn: to + en hund Hva dere gjør til vanlig: kontorslave Evt andre ting: holder også på og bygge hus nå, det tar mye tid! Sitat:
|
Gratulerer med tre måneder på ketolyse uten sprekk! Det er noe å være stolt av. Om ei uke er jeg like stolt jeg også.:D Da skal jeg ta meg en grundig cm måling jeg også.:)
Wevi: Det hadde vært kjekt å møttes i naturen sånn. Nok en gang blir jeg stoppet av helsa. Gud som jeg hater bekkenløsning!:mad: |
:klem:hoff.. Søstra mi var også kjempeplaga med bekkenløsning. Stabeisen fikk beskjed om at ho ikke burde få mer enn en unge, men kjørte på allikevel.. og ble sengeliggende i nesten åtte måneder av svangerskapet!! Rene prevensjonsmiddelet for mæ som lillesøster...
Men ho kom seg da til slutt. Til neste år skal ho gå tjeivasan!! (halve vasaloppet) Imponert av den gamle søstra mi som gikk ned 20 kilo og ble skifantast. :D |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:49. |