![]() |
Sv: Velkommen til spørsmål & svar
Sitat:
Jeg tror nok du har helt rett:D¨Det foregår mange antikanmanjer mot lavkarbo for tiden. Men det var første gangen jeg hørte denne i diskusjonen:rolleyes: |
Sitat:
|
HALSBRANN!
Hei igjen! Jeg kjenner at jeg får veldig halsbrann - har vært plaget med dette innimellom, men det er mye oftere nå etter at jeg spiser lavkarbo. Har dere noen råd til meg om hva jeg kan spise for å unngå dette eller om det er noe jeg ikke bør spise. Idag har jeg spist stekt egg og bacon til frokst, Yoplai youghurt m/kli og solsikkefrø + et kokt egg og en halv avokado til lunsj. Selvfølgelig drukket masse vann. Venter med lengsel på noe svar! |
Sitat:
Om du avslutter måltidene med et par mandler, skal det hjelpe!:) Og ikke drikk mer enn du egentlig føler for. Jeg får masse oppstøt om jeg presser i meg mer vann/væske enn kroppen min klarer å ta unna!:p |
Yoplait inneholder kunstig søtning, sannsynligvis er det den som halsbrann.
|
Hei.
Jeg ville dele en kjempegod oppskrift med dere, men er ikke noe lur på denne "internett-maskinen" Prøvde å legge den inn, men vet ikke om jeg havnet på rett plass.. Håper noen finner den.. |
Sitat:
|
Hvorfor ser det alltid ut som det er en side til i denne tråden, men om man trykker neste kommer man bare til den siden man er på?
|
Sitat:
|
Hmm ... Sånn er det ikke hos meg. Snodig!
|
Sånn er det her også:p
|
Har ikke det problemet her heller. Kan det være nettleser-relatert? (Jeg bruker firefox)
|
Sitat:
|
Samme her. FF og ei overflødig side, har vore det i vekesvis om ikkje fleire månader.
|
Firefox på meg også:)
|
Har prøvd fire forskjellige (IE, chrome, den på Ipad + en jeg ikke husker hva var) og samme på alle. Mulig det er brukerrelatert og ikke nettleser-relatert? Hos meg har det "alltid" vært sånn.
|
Og hos meg skjer det kun en sjelden gang!:p
Bruker FF. Var snakk om at om man skrev det siste innlegget på en side, ville neste side dukke opp uansett om det sto noe på den eller ikke. Men det er jo i så fall ikke konsekvent, for det var det jo ikke her, eller? |
Sitat:
|
Sitat:
Utrolig hva jeg kan brukes til, altså!;) Men jeg hadde jo ingen ekstra side!:p |
Hei. når folk bruker bakepulver her inne holder det med freia bakepulver? og er det karber i dette? eller skal man velge noe annet?
og vaniljesukker er vel heller ikke så lurt, erstatter man med vaniljepulver da? |
Sitat:
Vaniljepulver malt med sukrin/sukrinmelis er lavkarbo-vaniljesukker :D |
jeg kupper visst denne tråden med alle mine spm jeg:o .. men her kommer ett til.. har prøvd å søke litt men synes ikke denne søkefunksjonen er så mye å skryte av..
om en hvitvin har 2 g sukker pr liter. hvor mange kh blir det da pr liter?? |
Sitat:
Riktig svar er 2! |
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:25. |