![]() |
Sv: I DAG har jeg
Sitat:
Jeg har kastet ut jula både på jobben (jada, vi har juletre og full pakke!) og her hos Lille Gubben i dag - nå gjenstår bare jula hjemme hos meg selv... :rolleyes: |
Sitat:
Der sier du no! Har bare en liten duk og et miniatyrtre fremme her, det forsvinner i helga. :) Hehe! Skulle ønske de ryddet bort jula på jobben min også. Pepperkakene står fremdeles fremme! |
Sitat:
I dag har jeg tatt metformin for første gang på alt for lenge, noe jeg tydeligvis burde gjort for lenge siden... Har tilbragt en time skjelvende på sofaen med svimmelhet og feberfølelse... Som vanlig når jeg begynner mao. :o |
Sitat:
|
siste dag på jobb før ferie :D
2 uker med sommer og sol :D |
Sitat:
|
I dag har jeg fått bekreftet at den leiligheten jeg skal flytte inn i, er klar for innflytting neste helg! Hurra :)
|
Sitat:
|
-og arvingen vært på tur med trehjulsykkel og lekt i sandkassa. Ikke helt vanlig aktivitet 6. Januar. :rolleyes:
|
allerede pakket kofferten til vi skal Australia, om to måneder. :rolleyes:
|
Endelig fått tatt i bruk den nye laptopen!
|
Klippet håret kort, veeeldig kort.... Og farget det mahogni. :love: Jeg har dessuten kjøpt nytt undertøy; halvpris av halvpris. Sambo vil få hakeslepp når han ser meg.... Av begeistring seff! :lol: Nå skal jeg ha en fotpleieseanse. :love: Fotpleieseanser innebærer 1-2 episoder av en serie jeg følger med på, et glass hvitvin og en sånn liten 86% (?) sjokkis. :D Gottegott. :ja:
|
Sitat:
|
I dag har jeg irritert meg over folk.
|
funnet min 85. geocache. :) Lette i et kvarter uten å finne den, så sikkert lynende smart ut der jeg krabbet rundt ved en sånn strømboks i veikanten med lykta på mobilen og lyste i vei for se om jeg fant noe! :D Etter å ha lest loggen til cachen tok det meg 2 sekunder å finne den og jeg hadde faktisk hatt hendene på den to ganger mens jeg lette! Og den lå selvfølgelig ikke på bakkenivå... :rolleyes:
|
I dag har jeg lett etter nøkkelen til loftsboden, der krykkene står. Har bare en kvart fot igjen å gå på av de to, så jeg er litt uelegant på mine tåballer.
Og jeg har vært på røykeavslutning, det var positivt og ok. |
I dag har jeg blitt PLAN-fadder!
|
Gjort: Gjort fjøs for en ny bonde. Blir faste helger der. Men lei meg da jeg ser hvor syke kalvene er pga dårlig klima i fjøset.
Sett: Negativ graviditetstest. Men det er enda noen dager til evnt mensen kommer, så håpet er enda ikke ute. Sagt: Gitt rapport til bonden etter helga og bedt han om å slå ihjel to kalver som er for syke til å reddes. Hørt: På katta mi som er veldig til å snakke til meg og Gubben for å når motivet er å få oppmerksomhet. |
-gjort : Vært i møte på jobben og levert sykemelding. Fått feber. Saumfart dette forumet, da jeg skal starte med lavkarbo igjen:)
|
Sitat:
Den er jo så lur! *strikkeentusiasme* |
(eller i går egentlig) blitt foreldreutvalgsrepresentant i barnehagen :eek:
|
I dag har jeg kasta bort 90 minutter av livet mitt på å se ... "90 minutter".
|
I dag har jeg funnet ut hvorfor kalkun aldri slo an som julemiddagen i Norge... Størrelsen! Junior observerte en spurv som lå død på bakken og konstaterte: se på kalkunen har krasja a mamma!
|
Sitat:
|
I dag har jeg ryddet masse i kjelleren:)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53. |