![]() |
Sv: Takknemlighetsdagbok
❆ for at sambo snart kommer hjem :love:
❆ for at jeg har funnet gaver som jeg tror vil både glede samt gjøre nytte for seg ❆ for at kroppen og jeg er på samme parti om dagen! Det går fremover! Var seriøst bekymret en stund... ❆ for at jeg har fått økning i både lønn og stilling! SA jo at de trengte meg :p ❆ for at jeg får ha alle mine hjemme i jula! ❤❤❤ |
€ er glad for å være på kjærestetur med mannen min
€ er glad for at det er finfin vinter akkurat nå € er glad for at mamma ordner julaftenen i år, siden jeg må sove etter nattevakt på dagtid. |
Jeg er takknemlig for:
*at jeg er gift med den beste mannen *at mamma ordner juleaften i år *at jeg gleder meg til å feire jul med mamma *at barna er så skjønne *at i allefall en av mannens ekser er ålreit |
Jeg er takknemlig for:
*at jeg snart har ferie! *at jeg fikk truffet fetteren min i går *at vi skal på fest på nyttårsaften *at det er lite kø i dag *at vi har handlet det vi skal |
Jeg er takknemlig for:
*at jeg skal kino med mannen min i dag. *at bilen virker (selv om det ikke er min bil) *at jeg hadde funnet frem hva jeg skulle ha på meg i dag, allerede på søndag.. *at jeg hadde karbonader klare i kjøleskapet *at verden er et fint sted |
Hei :) Hiver meg på denne.
* for dei to skjønne jentene mine som er så omtenksome og gode * for mannen i mitt liv som eg elsker høgar enn himmelen, og fordi eg er kvinnen i hans liv * for ein alltid støttende familie, som eg setter svært høgt * for pusen min og hunden min * for at eg e meg |
Kjempeglad for...
* de to flotte guttene mine * den snille, kjekke, fantastiske mannen min * at jeg er frisk * at jeg har jobb * at jeg har mange som er glad i akkurat meg * at jeg har mange å være glad i * at jeg har hus og bil og alt sånt... * at jeg har oppdaget "low-carb";) * at jeg blir sprekere for hver dag * at jeg ble født i Norge :) |
-At jeg er tilbake på lavkarbo-kost!
-At jeg har fått jobb igjen, om enn bare vikariat -At jeg har bil og slipper å være avhengig av kollektivt -At jeg har garasje! -At det går mot lysere tider |
Jeg er takknemlig for at:
*Selvbildet mitt er bedre enn ever! *Det ser ut til at jeg endelig går ned i vekt igjen *Jeg ikke går helt til grunne selv om byåkratiet jobber mot meg *Jeg har venner som oppmuntrer meg og får meg til å føle meg bra med meg selv! *Det finnes noe som heter NRK nett-tv :D |
Jeg er takknemlig for:
*bilen som går uten problemer *at jeg fikk levert bøkene til biblioteket *at jeg er mer våken i dag enn i går *at jeg har en deilig mann *at det er tidlig på dagen, så jeg kommer til å rekke å gjøre masse i dag. |
Jeg er takknemlig for:
* at det var bensin nok på bilen til å kjøre en runde i dag * at jeg skal trene i dag * at datter klarer svenneprøven i frisørfaget i dag * at det er mildere ute nå * at det stadig strømmer penger inn på min konto * at jeg har en kropp som fungerer |
Jeg er takknemlig for:
*at jeg har mulighet for å jobbe overtid idag *at jeg kan slenge meg på sofaen med sport både lørdag og søndag *at bilen går så bra *at jeg har så gode kollegaer *at jeg klarer å krangle med sjefen uten å føle meg sint eller frustrert etterpå |
-Jeg har en klokketro på at alt årner seg -Jeg har gått ned i vekt (affirmasjon, det er jo veiedag :D) -Jeg har de evnene jeg har, og at jeg har mulighet til å utvikle dem -Jeg skal flytte HELT for meg selv om veldig snart! -Matlysten ser ut til å begynne å komme tilbake! |
Jeg er taknemlig fordi..
* Sønnen min på 12 hadde 0 hull hos tannlegen idag;) * Jeg har fått vasket hele huset idag og skiftet på senger * jobben min er så fleksibel at jeg kan ta en formiddag hjemme * og fordi det ikke er så sinnsykt kaldt ute mer!!:D |
Jeg er takknemlig for at
* jeg ikke er på Haiti...eller at noen av mine kjære er eller var der! * jeg har gitt penger til Røde Kors, sånn at de kan hjelpe bare *litt* mer (ga med hjertet på www.hjelphaiti.com) |
Jeg er takknemlig for:
*at det var behagelig å ta toget til jobb i dag. *at toget stopper rett utenfor jobben *at det ikke var noen andre enn sjefen som hadde ringt når jeg kom en halvtime etter vanlig tid *at jeg har så snille kollegaer *at jeg har en så ålreit mann! |
*Jeg har en pappa som gjør alt han kan for å hjelpe meg, og som nettopp har redda meg ut av en veldig vanskelig situasjon hvor jeg sto i fare for å ikke få skaffet penger til depositum. *Jeg endelig har fått noen mulige løsninger fra Nav som virker adekvate, og jeg har tro på at jeg endelig kan få hodet over vannet *Jeg endelig får flytte inn i en leilighet som bare er min, og for første gang i hele mitt liv skal få bo helt for meg selv! *Jeg har nydelige venner som gir meg så mye på så mange plan! *Jeg har en vakker og glad katt som er så trygg, og glad i folk! *Jeg er så glad i meg selv for tiden! |
Taknemlig for at:
*det går så bra med den nye lavkarbo-livsstilen min:) *jeg syns det er så gøy å trene, og får tid til det! *mannen min gir meg komplimenter hver dag *jeg nå liker grønn te uten suketter.. *at jeg ikke har rørt Pepsi-Max på to uker *at det ikke er sååå lenge til påskeferie;-) |
*Jeg er en så standhaftig person, som på rent trass gikk fra Oppsal til Grünerløkka i dag :p *For at jeg plutselig hadde litt penger på kontoen, sånn at jeg kan sitte her og drikke kaffe nå! *Sosialkontoret skal gi meg pengehjelp! Jeg vet ikke hvor mye, men hver krone min vei er prisgitt! *Jeg har ei venninne som insisterer på å spandere rødvin på meg på torsdag, bare fordi :) *Det nærmer seg vår! :heia:! |
Jeg er takknemlig for:
*min kjære mann *de utrolig søte barna *at jeg fikk slappet av i går *at jeg fikk laget mat i går *at jeg skal spise Cæsar Salat |
Jeg er taknemlig for
-at jeg har blitt så godt motatt på ny jobb, og går godt overens med kollegaene (ny verden! :_oy:) -At det er utrolig spennende arbeidsoppgaver, og at det føles som å komme hjem å få jobbe med datakom igjen :D -At jeg ikke er avhengig av kollektivtrafikken! -At sambo er flink til å lage mat :ja: |
Jeg er takknemlig for:
*at toget var i rute i dag *at jeg kunne sove en halvtime lenger *at ting gikk på skinner når jeg først stod opp *at det snart er helg *den snille mannen min |
Jeg er takknemlig for:
*at det snart er helg! *at jeg får hvilt ut i helgen *at jeg husket mat til jobben *at vi vant kampen i går *at det er masse sport på tv i helgen! |
Jeg er takknemlig for at jeg har en kjempebra, sunn og enkel "lavkarbopakke" liggende klar,, nå når jeg virkelig trenger den og hurra for ketostixene:)
Trenger ikke trene,, hvis jeg ikke klarer:) Glad for at vi fremdeles er i januar, at jeg har god tid til å komme meg på rett kjør:) Er glad for at jeg har vært på mr røntgen,,, uansett resultat:) Er glad for at jeg har lyst til å jobbe mere med Lola Jones sin metode, den er jo så full av latter og kraftfull glede:) To skritt frem,,og ett tilbake,,ja det er vel å sikre en stødigere vei mot suksess:) |
Jeg er takknemlig for:
*at bilen startet som den skulle *at vekten i dag var lik i går! *at jeg kan ta kiwi-runde i dag *at mannen min er så god! *at jeg fikk ryddet i går! |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:58. |