![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Noen som kjenner til kremen "daktacort" ?
Har en liggende som jeg ikke husker helt hvorfor jeg fikk, tror det var en av mange kremer pga såre/ømfintlige lepper.. Hadde ikke sår på munnen da, kun ømfintlig. Denne kremen har jeg da blitt fortalt at kan brukes på svette føtter.. dvs tær. Jeg har problem med syntetiske strømper, svetter mye og bruker dem ikke ofte men noen ganger. Krem for atopisk utslett ble også foreslått, men eg er skeptisk til å bruke noe mot annet enn foreskrevet. Daktacort skal etter apoteket være mot sopp? |
Sitat:
Men om du har den liggande utan å hugse kvifor, har du nok hatt han ei stund, og dei held seg ikkje allverdens lenge. Du må også oppbevare han i kjøleskap, om du ikkje det har gjort er det ikkje noko å ha uansett. Eg ville nok råde deg til å kaste den (ikkje i søpla, men lever den inn på apoteket). |
Sitat:
Sitat:
|
Hvem ordner vandelsattest, arb.giver eller arb.taker?
|
Sitat:
|
Sitat:
Mulig det varierer litt hvor man bor! Her er det 55 000 mennesker på et politikontor. Kan bli mye å gjøre om alle som vil, kan be om det!:p |
Sitat:
Og til de som kunne være interessert i blandinga, så ble den ikke noe god. Om noen har en ordentlig oppskrift på fajitaskrydder, så skrik ut! |
Sitat:
|
Om man har fått økonomisk sosialhjelp, hvordan gjør man det da med selvangivelsen? Det står jo ingenting om det i den...
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Særfradrag for store sykdomsutgifter feks. Man skal ha igjen 28% uansett om man har betalt skatt eller ikke! En venninne fikk igjen 1980,- hver år selv om hun ikke betalte et øre i skatt. Men hun hadde barn og skulle ha det fradraget uansett!:p |
Lurer på om jeg skal tørre å farge hår i dag før jeg går ut og treffer folk? Det har endelig begynt å vokse ut igjen etter en periode der det bare ble tynnere og tynnere.
Jeg kommer til å se ut som en dust da, blir alltid masse klin med den hårfargen. |
Jeg sendte min kjæreste på polet for å kjøpe en flaske vin til meg, men de hadde ikke den jeg ville ha, så han kjøpte en Trampal Pardina istedet. Noen som har smakt den og kan si om den er god? Veldig sur eventuelt?
|
Sitat:
Mmmm! Gummi! :p |
Sitat:
|
arg! er glad i salat til lunch, men blir SÅÅ fort sulten igjen. Salaten består av issalat, agurk, paprika, rød løk, 1/2 pk arla fetaost (av de grønne firkanta pakkene, blir vel 100 gram og da synes jeg det er mye feta), stangselleri. Av og til grønne oliven. En ordentlig god dæsj med olivenolje over også. Spiser til jeg er mett. Drikker vann til, og en kaffe. Blir sulten relativt fort (etter 2-3 timer). Når jeg har middagsrester til lunch så kan mettheten vare helt utover kvelden. For lite fett i salaten?
|
Leter etter to låter. Husker bare en strofe av låta og nytter ikke google det. Kan noen hjelpe?
Den ene er "then I realize nothing is broken..." og NEI det er ikke Jordan Sparks Tattoo. Den andre er "stop the talking or I start walking baby" eller "I start walking if you don't stop the talking". Husker ikke helt:p |
Kan den andre sangen være Shut Up med Black Eyed Peas?
|
Sitat:
|
Sitat:
Issalat er ganske næringsfattig, agurk også. Så selv om du har oliven(olje) og fetaost i blir det ikke et ordentlig måltid. Du trenger nok mer protein i, først og fremst :) |
Altså. Jeg skal lage rundstykker type høykarbo (ikke til meg selv nei :p). Hvor lenge sånn ca må de steke? Tenker de blir litt grove og på størrelse med slike avlange man finner i frysedisken.
|
ville ha stekt de på 200 grader i 15 minutter... se om de blir gylne da.
|
Sitat:
|
Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt billige nike shox sko?
Har bestillt på nett før og det viste seg at de var fake, så ønsker å unngå det flere ganger... (De er kjempekule, så bruker de uansett om de er fake, men VELDIG irriterende...) |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54. |