![]() |
Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober
Sitat:
|
Sitat:
Har du oppskrift? :spent: |
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Hmm.. finnes det en egnet parkering for den traktoren? Ser for meg problem med å få den inn på Cafè Sør eller Djengis.. :p
Jeg er veldig stille for tiden, og har på en måte mistet gnisten for hele treffet. Men, som de en gang sa i en gammel Barba Pappa film: "du har jo betalt, så du skal vel bli med?" Joda, jeg kommer. Tog og hotel er betalt, så jeg føler det er penger tapt om jeg ikke reiser. Likevel blir det en lang helg, siden jeg må være der fra fredag til søndag. Og skal "gå alene" fra fredag til treffet lørdag. Og hele søndagen frem til toget går kl 1500 ca. Uten å ha noen planer om hva jeg vil se og gjøre. Kanskje jeg bare sover på hotellet? :rolleyes: Vel vel, jeg regner med at det blir en flott aften, årets treff om ikke mer! :heia: Og ja, jeg liker idèen om navnelapper, vi hadde det på det første treffet jeg var med på. :ja: |
Sitat:
|
Sitat:
Kort vei tra tog og kort vei til treff. Lørdagen er ok, da tar jeg en kjapp runde før treff, men fredagen vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, bortsett fra å slappe av på hotellet. (som sikker ikke er topp, siden det er budget) Jeg kan godt møte deg/dere og ta følge til kafe sør, vi kan møtes for en kaffe der eller ett annet sted. Sender info med hotel på PM. :) |
Jeg drømte om treffet inatt!
Det var bare en 7-8 stk som skulle, men vi klarte aldri å bestemme oss for hvor vi skulle være. Først skulle jeg og en annen lage mat, men så ble vi kjørt et annet sted, så måtte vi prøve å ringe de andre, og telefonene virket ikke bortsett fra når de virket, da fant vi ikke telefonnummere.... Poi! Slitsomme greier, men jeg tror vi klarte det til slutt. Vi fant en pub! |
JUUHUUUU.. Bare 6 dager igjen :) :) :) :) :) :)
|
:spent:
|
Tyrkershots har jeg ikke drukket siden videregående! :w00t:
|
Ikke jeg heller, Obscura. På tide, kanskje? :ja: :ja: :ja:
|
Sitat:
|
Peach Canei, Galliano (grøss og grøss) Kir, Mattheus, rom og Cola . . Rød Martini. . . .Jeg nevner i fleng !
Men så er jeg en smuuuule eldre enn deg, dah. Sånn sett kan jeg jo bli en god del fullere om jeg skal gjennom alt :D |
Sitat:
|
Nyyydelig bilde, du ! :w00t:
Tenker jeg holder meg til konjakken, jeg, Og et par flasker musserende. Så får jeg feststemningen, liksom. Ser jo ut til at dette kan bli et rimelig døllt treff. :lol: |
Sitat:
|
Jeg har vært på høydetrening i Alpene denne helgen for å finpusse seidelsvinger-teknikken og perfeksjonert shottingen min, så nå er jeg klar for treff!!! :heia:
|
Du kommer jodlende m.a.o Ciss ;)
|
Glimrende, Ciss ! :klem:
|
Sitat:
|
tja, noen er avhengig av siste tog/båt hjem.. og forhåpentligvis må jeg ikke spurte fra togstasjonen til båten denne gang!
|
. . . . og noen tryner i konjakken. Muligens. Eller Tyrker'n til Kitt. Eller den musserende. Eller hvitvinen. . . . Listen er uendelig ! :lol:
|
Jeg sovna på en do en gang, gikk fint det også! Ble ikke så lenge da, bare en powernap! :lol:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:13. |