Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Treff i Oslo lørdag 1. oktober (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=46543)

Gerd 24-09-11 19:18

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kitt (Innlegg 1215278)
Tror nok jeg må på apoteket og kjøpe MYE mer drops, jeg!:eek:

Spørs om ikke du må innom maaaange apotek for å få nok :lol:

Kanutten 24-09-11 19:26

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kitt (Innlegg 1215278)
Tror nok jeg må på apoteket og kjøpe MYE mer drops, jeg!:eek:

Har du oppskrift? :spent:

Kitt 24-09-11 19:29

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1215284)
Har du oppskrift? :spent:

Er det nå jeg skal si at du får komme ned å hente den?:love:

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kitt (Innlegg 1215105)

Sukkerfri Tyrker
Dette er hva jeg kom frem til vha Marjusens sukkervariant:
En pakke tyrkisk pepper knuses.
Bland i 0,5 liter cola
Så 1dl hjembrent 96%
La stå over natta. Rist ut all kullsyren fra brusen.

Min sukkerfri- variant:
Brukte Spejder fra Fribol, Cola Zero og Absolutt vodka.
Kjørte dropsene til pulver i den lille stavmikserbollen først. Hadde det over i et glass med lokk. Tilsatte vodka til det dekket pulveret og hadde så opp i litt cola zero.
OOOOPPPPPSSSS! Hell brusen litt og litt veldig forsiktig. BRUSER noe enormt. (Hadde jo ikke tid til å vente til all kullsyren var uten:p)
Rørte godt så nesten alt pulveret løste seg opp. Litt jobb, da. Kunne sikkert ha brukt kjøkkenmaskin eller noe sånt!

Nå har den stått så alt pulveret har løst seg opp og fant ut at jeg måtte ha i litt mer alkohol, så man kan vel bare prøve seg forsiktig frem en kveld man ikke skal kjøre bil!;)

Kanutten 24-09-11 19:33

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kitt (Innlegg 1215287)
Er det nå jeg skal si at du får komme ned å hente den?:love:

:klem: Du er en knupp!! :love:

Lava 24-09-11 22:51

Hmm.. finnes det en egnet parkering for den traktoren? Ser for meg problem med å få den inn på Cafè Sør eller Djengis.. :p

Jeg er veldig stille for tiden, og har på en måte mistet gnisten for hele treffet. Men, som de en gang sa i en gammel Barba Pappa film:

"du har jo betalt, så du skal vel bli med?"

Joda, jeg kommer. Tog og hotel er betalt, så jeg føler det er penger tapt om jeg ikke reiser. Likevel blir det en lang helg, siden jeg må være der fra fredag til søndag. Og skal "gå alene" fra fredag til treffet lørdag. Og hele søndagen frem til toget går kl 1500 ca. Uten å ha noen planer om hva jeg vil se og gjøre.
Kanskje jeg bare sover på hotellet? :rolleyes:

Vel vel, jeg regner med at det blir en flott aften, årets treff om ikke mer! :heia:
Og ja, jeg liker idèen om navnelapper, vi hadde det på det første treffet jeg var med på. :ja:

jannesnuppa 24-09-11 23:26

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lava (Innlegg 1215386)
Hmm.. finnes det en egnet parkering for den traktoren? Ser for meg problem med å få den inn på Cafè Sør eller Djengis.. :p

Jeg er veldig stille for tiden, og har på en måte mistet gnisten for hele treffet. Men, som de en gang sa i en gammel Barba Pappa film:

"du har jo betalt, så du skal vel bli med?"

Joda, jeg kommer. Tog og hotel er betalt, så jeg føler det er penger tapt om jeg ikke reiser. Likevel blir det en lang helg, siden jeg må være der fra fredag til søndag. Og skal "gå alene" fra fredag til treffet lørdag. Og hele søndagen frem til toget går kl 1500 ca. Uten å ha noen planer om hva jeg vil se og gjøre.
Kanskje jeg bare sover på hotellet? :rolleyes:

Vel vel, jeg regner med at det blir en flott aften, årets treff om ikke mer! :heia:
Og ja, jeg liker idèen om navnelapper, vi hadde det på det første treffet jeg var med på. :ja:

Litt trist du har det sånn Lava.. Hvilket hotel skal du være på? Hadde vært kos å treffe deg før treffet begyte. Jeg har aldri vært med på det før, så er jo litt skummelt. Vi skal jo kjøre fraKristiansand..:klem:

Lava 24-09-11 23:31

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av jannesnuppa (Innlegg 1215399)
Litt trist du har det sånn Lava.. Hvilket hotel skal du være på? Hadde vært kos å treffe deg før treffet begyte. Jeg har aldri vært med på det før, så er jo litt skummelt. Vi skal jo kjøre fraKristiansand..:klem:

Jeg er på hotell rett i nærheten av alt jeg skal gjøre..
Kort vei tra tog og kort vei til treff.
Lørdagen er ok, da tar jeg en kjapp runde før treff, men fredagen vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, bortsett fra å slappe av på hotellet. (som sikker ikke er topp, siden det er budget)
Jeg kan godt møte deg/dere og ta følge til kafe sør, vi kan møtes for en kaffe der eller ett annet sted.
Sender info med hotel på PM. :)

Aline 25-09-11 08:49

Jeg drømte om treffet inatt!
Det var bare en 7-8 stk som skulle, men vi klarte aldri å bestemme oss for hvor vi skulle være. Først skulle jeg og en annen lage mat, men så ble vi kjørt et annet sted, så måtte vi prøve å ringe de andre, og telefonene virket ikke bortsett fra når de virket, da fant vi ikke telefonnummere....

Poi! Slitsomme greier, men jeg tror vi klarte det til slutt. Vi fant en pub!

jannesnuppa 25-09-11 12:13

JUUHUUUU.. Bare 6 dager igjen :) :) :) :) :) :)

Antoinette6 25-09-11 12:13

:spent:

Photobscura 25-09-11 13:02

Tyrkershots har jeg ikke drukket siden videregående! :w00t:

Antoinette6 25-09-11 13:44

Ikke jeg heller, Obscura. På tide, kanskje? :ja: :ja: :ja:

Photobscura 25-09-11 13:51

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6 (Innlegg 1215667)
Ikke jeg heller, Obscura. På tide, kanskje? :ja: :ja: :ja:

Hehe, ja, hvorfor ikke! :D Nesten så man skulle hatt hele rekka av nostalgiske nittitallsdrinker; Isbreshots, Galliano hot shots og ... urk, Peach Canei. :p

Antoinette6 25-09-11 13:56

Peach Canei, Galliano (grøss og grøss) Kir, Mattheus, rom og Cola . . Rød Martini. . . .Jeg nevner i fleng !

Men så er jeg en smuuuule eldre enn deg, dah. Sånn sett kan jeg jo bli en god del fullere om jeg skal gjennom alt :D

Photobscura 25-09-11 14:31

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6 (Innlegg 1215682)
Peach Canei, Galliano (grøss og grøss) Kir, Mattheus, rom og Cola . . Rød Martini. . . .Jeg nevner i fleng !

Men så er jeg en smuuuule eldre enn deg, dah. Sånn sett kan jeg jo bli en god del fullere om jeg skal gjennom alt :D

Åh, si ikke det! Jeg har alkoholtoleranse som en anorektisk fjortenåring ... :o

Antoinette6 25-09-11 14:46

Nyyydelig bilde, du ! :w00t:

Tenker jeg holder meg til konjakken, jeg, Og et par flasker musserende. Så får jeg feststemningen, liksom. Ser jo ut til at dette kan bli et rimelig døllt treff.

:lol:

Aline 25-09-11 16:16

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6 (Innlegg 1215711)

Tenker jeg holder meg til konjakken, jeg, Og et par flasker musserende. Så får jeg feststemningen, liksom. Ser jo ut til at dette kan bli et rimelig døllt treff.

:lol:

:lol: :lol: :lol:

Ciss 26-09-11 09:21

Jeg har vært på høydetrening i Alpene denne helgen for å finpusse seidelsvinger-teknikken og perfeksjonert shottingen min, så nå er jeg klar for treff!!! :heia:

Catwoman 26-09-11 09:57

Du kommer jodlende m.a.o Ciss ;)

Antoinette6 26-09-11 19:48

Glimrende, Ciss ! :klem:

Fjasnissen 26-09-11 20:03

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Catwoman (Innlegg 1214492)
JAAAAAAAAAA!!!!!
Da har vi bestilt hotellrom :heia: Så slipper vi å reise hjem kl 23.00 liksom.... Gleder meg masse! Denne gangen skal dere slippe å skåle for meg, nå skal jeg gjöra det sjöl :D :spent::full::syklubb:

Det er vel ikke mange som har tenkt til å gi seg kl. 23.00 håper jeg;)

Sanney 26-09-11 20:58

tja, noen er avhengig av siste tog/båt hjem.. og forhåpentligvis må jeg ikke spurte fra togstasjonen til båten denne gang!

Antoinette6 26-09-11 21:09

. . . . og noen tryner i konjakken. Muligens. Eller Tyrker'n til Kitt. Eller den musserende. Eller hvitvinen. . . . Listen er uendelig ! :lol:

Kristin_B 26-09-11 21:14

Jeg sovna på en do en gang, gikk fint det også! Ble ikke så lenge da, bare en powernap! :lol:

StineK 26-09-11 21:17

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kristin_B (Innlegg 1216655)
Jeg sovna på en do en gang, gikk fint det også! Ble ikke så lenge da, bare en powernap! :lol:

Det er vel det nærmeste du kommer badet hjemme. :lol:

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:13.