![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
http://www.lavkarbo-torget.no/ |
Sitat:
La Dolce Vita anbefalt hun IKKE, den smaker visst saft :rolleyes: |
Lurer på hva gjennomsnittelig IQ niva er på Paradise Hotell jeg...? Og hvorfor det alltid er de dummeste av dem som går på BI...:rolleyes:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
:suss: |
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
Jeg brenner helt ut på rekken av karakterbrister og fraværet av redaktøransvar for å beskytte folk mot seg selv og blir sittende og rope om grammatikk, manglende kjennskap til selv elementære fremmedord og setningsoppbygging til skjermen. Jeg og Per Egil Hegge, hvis han orker. |
Sitat:
I blant tenker jeg at det faktisk er en velsignelse for blodtrykket mitt at jeg verken har kabel eller tv! :p |
Jeg lurer på så mangt egentlig men det jeg lurte på akkurat nå er beregning av daglig næringsinntak. Antar at 1g protein er 4 kcal, samme for 1g kh og 9 kcal for 1g fett.
I dag har jeg spist/skal spise 1547 kcal, av dette er 30,6 g kh, 129 g prot og 99 g fett. Dette skulle da bli ((30,6*4)/1547)*100=7,9% kh ((129*4)/1547)*100=33,4% prot ((99*9)/1547)*100=57,6% fett hvis jeg har forstått beregningsprinsippene riktig (mener jeg leste et sted at det %-vise inntaket skal beregnes av energiinntak (kcal). Kan noen bekrefte eller avkrefte at jeg har forstått dette riktig? Og bare sånn før hylekoret begynner, jeg vet dette er lite fett men det er heller ikke det jeg spør om http://content.sweetim.com/sim/cpie/...s/000203FC.gif |
Sitat:
Ser da vel rett ut dette? |
Kan man ha TO tilstander for vann i kroppen??
Når jeg sjekker Tanitavekta mi er vannsprosenten nå høvelig stabil. 38% +- 0,1%. Vet det er en smule lavt, men det er nå der kroppen har lagt seg. Går jeg over det blir det bare ødemer av det. Men selv om vannprosenten på vekta er stabil så fyker sticksen mellom nok vann (svak rosa) og dehydrert (mørkerød) og jeg skal jo ikke være i ketose en gang? Er det forskjell på "registrering" av vannet som er i fordøyelsesomløp og det som er i kroppen ellers? Blir det oppfattet som to forskjellige "vannbeholdere"? Jeg følger vekta og IKKE sticksen. |
Sitat:
Blødde forøvrig i 3!!! uker etter jeg satt den inn.. endelig stoppa :p |
Kan man vaske eller på noe vis få rent et saueskinn sin hundene ligger på? Det er slett ikke så delikat lenger, brukes i bilen.
Må jeg kaste det? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Ull program? Det blir ikke bare en stor diger tove da?
Tviler på at det lønner seg å rense et saueskinn. |
Sitat:
|
Hvordan virker valium på kroppen?? Hvis du har brukt det, hvordan føles det i kroppen?
Tok en tablett i dag siden jeg har en trist deppedag og ikke hadde helt kontrollen på meg selv og mine følelser ....:( Men kjente ikke noe spesielt jeg. Da jeg tok det før, så fikk jeg en sånn deilig avslappet sløv følelse i kroppen min, så jeg slapp å forholde meg helt til realiteten. Men det har jeg ikke følt i dag. tok bare en, tok gjerne to før. kanskje de er for gamle, og at virkningen avtar da :confused: |
Sitat:
Om du ikke føler noen virkning så sjekk datoen, ta eventuelt en til. Mange faktorer kan spille inn på effekten, som hvor lenge du har brukt det og dermed toleranse, datostempling, og så kan virkestoffene bli saktere tatt opp i systemet av diverse grunner. |
Sitat:
Det skal stort sett gå greit om det ikkje har så lange hår. Eg har eitt som ikkje er nedklipt også, og også det har vore vaska, men det måtte eg gå over med kam etterpå. Hvorom allting er, du kan absolutt vaske det. Vask er betre enn rens. |
Hva er Confecta sukkerfri gele søtet med ?
|
Sitat:
Babyshop tenker jeg. |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:21. |