Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Bildetråden 30+ (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=35510)

Marella77 19-07-12 23:16

Sv: Bildetråden 30+

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av kennygirl (Innlegg 1367907)
Du har god grunn til å skryte av deg selv marella! 30 kg på så kort tid er sinnsykt bra, flink er du! Og veldig motiverende for oss som ikke klarer å komme i gang igjen ;)

Tusen takk Kennygirl!! Du har jo vært kjempeflink selv også da med minus 20 kg!!

Ps, jeg trenger motivasjon selv. Har igjen 10 kg, og helst 15 kg. Jeg sliter med motivasjoene i disse dager, og har spurkket mange dager med gotteri, pizza og potetgull... FYFY!

Jeg ser på før og etter bilder for å bli motivert. Gleder meg til hverdagen kommer tilbake! Ikke lett å være sunn når man er hjemme med barna og er sliten... Bare 2 uker igjen nå, så skal jeg bli råflink igjen!! ;)

Lich 20-07-12 06:28

Synes ikke du virker selvgod i det hele tatt Marella,tvert i mot er det fantastisk det du har fått til å veldig flott å se bilder !

Elewyn 20-07-12 14:24

Det er helt utrolig hvor langt du har kommet på 1 år Marella :) Du ser flott ut!

medas 20-07-12 17:43

Marella, for en inspirasjon! Du har vært superflink. Tror ingen her tar det som skryt, dessuten har du lov å skryte av deg selv. Du SKAL være stolt av at du har gått ned! Tenk på rusmisbrukere som slutter å ruse seg, mange av de går rundt og gir folk håp om at endring er mulig. Synes det er kjempeflott at folk legger ut bilder her og gir inspirasjon til andre. Er ikke det mye av vitsen? Liker ikke janteloven jeg. ;)

Jeg synes forretsne ikke det ser ut som du trenger å gå ned et gram til. Du ser jo superflott ut! :)

Marella77 20-07-12 20:58

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lich (Innlegg 1368013)
Synes ikke du virker selvgod i det hele tatt Marella,tvert i mot er det fantastisk det du har fått til å veldig flott å se bilder !

Tusen takk, så koselig tilbakemelding! Er så redd for å være selvgod som sagt ;) hehe

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Elewyn (Innlegg 1368122)
Det er helt utrolig hvor langt du har kommet på 1 år Marella :) Du ser flott ut!

Tusen takk!! ( Jeg har brukt 8-9 mnd på 30 kg, og håper å nå 40 kg til oktober, da er det 1 år siden jeg startet. Men det blir nok veldig vanskelig...)

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av medas (Innlegg 1368160)
Marella, for en inspirasjon! Du har vært superflink. Tror ingen her tar det som skryt, dessuten har du lov å skryte av deg selv. Du SKAL være stolt av at du har gått ned! Tenk på rusmisbrukere som slutter å ruse seg, mange av de går rundt og gir folk håp om at endring er mulig. Synes det er kjempeflott at folk legger ut bilder her og gir inspirasjon til andre. Er ikke det mye av vitsen? Liker ikke janteloven jeg. ;)

Jeg synes forretsne ikke det ser ut som du trenger å gå ned et gram til. Du ser jo superflott ut! :)

hehe, takk for dine ord!! Jeg er litt sånn jantelov-preget i barndommen, så det henger nok litt igjen. Men syns det er flott når andre er stolte av deg selv!! :) Jeg er jo selvsagt stolt som bare det, men tør nesten ikke si det om du skjønner...

Ps, tusen takk for de fine ordene, men jeg har lyst til å ta av mer. Målet mitt er å være veltrent og flott i bikini ;)

Kanutten 20-07-12 21:16

:love: Du både var og er smellvakker Marella! :hearts:

Og du har utrettet fabelaktige ting! :heia:

Jeg må nilese oppskriftene dine.......:o

Marella77 20-07-12 21:19

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1368189)
:love: Du både var og er smellvakker Marella! :hearts:

Og du har utrettet fabelaktige ting! :heia:

Jeg må nilese oppskriftene dine.......:o

:love: Tuuusen takk snille du!!!

Ps, må bare si en ting: Jeg har på meg en trang lyyyys dongrijeans for første gang på 12 år nå... Lykke!! :)

annex 21-07-12 11:11

Grattis med minus 30 Marella, det er superbra innsats!
.:heia::heia::heia::heia::heia::heia:
.

medas 21-07-12 17:18

Blir så inspirert av denne tråden og etter å ha sett flere som tør ta bilde av seg selv i undertøyet så turte jeg det til slutt i dag og. Spesielt var det vel kennygirl som inspirerte til det fordi jeg tror og mener vi har ganske lik kroppsfasong. Håper virkelig å kunne legge ut så flotte før og etterbilder om en stund. :)

Marella77 21-07-12 17:29

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av annex (Innlegg 1368270)
Grattis med minus 30 Marella, det er superbra innsats!
.:heia::heia::heia::heia::heia::heia:
.

Tusen takk Annex!!!! :D

StineH 21-07-12 17:40

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av medas (Innlegg 1368357)
Blir så inspirert av denne tråden og etter å ha sett flere som tør ta bilde av seg selv i undertøyet så turte jeg det til slutt i dag og. Spesielt var det vel kennygirl som inspirerte til det fordi jeg tror og mener vi har ganske lik kroppsfasong. Håper virkelig å kunne legge ut så flotte før og etterbilder om en stund. :)

Heier på deg Medas! :D

kennygirl 21-07-12 20:02

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av medas (Innlegg 1368357)

Så bra at jeg kan være til inspirasjon for noen :) Lykke til!

Anarko 22-07-12 11:40

Så flinke og flotte dere er, alle sammen!

milena 27-08-12 18:17

Da har jeg og tatt bilder:

http://forum.lavkarbo.no/picture.php...pictureid=3472http://forum.lavkarbo.no/picture.php...pictureid=3471http://forum.lavkarbo.no/picture.php...pictureid=3497

Det første bildet er i april (når jeg begynte) og etterbildet er i juni.
Og så er det siste i august. Syns det går rette veien!

smgj 27-08-12 18:48

Det treder fram en slank person! (Og mer midje ;) )

langaard 27-08-12 21:36

Det går rette veien, ja:heia::heia::heia:

milena 27-08-12 23:44

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av smgj (Innlegg 1376595)
Det treder fram en slank person! (Og mer midje ;) )

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av langaard (Innlegg 1376644)
Det går rette veien, ja:heia::heia::heia:

Takk jenter. Tror nok det er et stykke til jeg blir slank:rolleyes:, men midje har jeg faktisk:p.

Elewyn 28-08-12 08:44

Så gøy å se milena. Ikke vanskelig å se stor forskjell der nei :)

medas 30-08-12 18:25

Helt fantastisk milena :heia:

mrs kishty 31-08-12 08:52

Fantastisk Milena :) Du er vanvittig flink :)

mrs kishty 31-08-12 08:56

Nå har jeg sett litt lenger tilbake i tråden og jeg er vanvittig imponert over dere alle :) Stå på videre :)

stinei 31-08-12 11:31

Så flinke dere alle er til å legge ut bilder!! Jeg tror seriøst ikke jeg hadde klart å holde meg sterk selv hadde det ikke vært for at dere andre er så flinke og gjør at jeg sitter igjen med tanken om at jeg også kan klare dette!! Så hurra hurra for alle dere!! :heia: :heia:

stinei 01-09-12 08:26

1 Vedlegg
Wohoo, første milepæl er nådd. Syns det gikk tregt i starten, men nå er jeg på rett vei!

10.mai: 116 kg
I dag:

smgj 01-09-12 09:14

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av stinei (Innlegg 1377906)
Wohoo, første milepæl er nådd. Syns det gikk tregt i starten, men nå er jeg på rett vei!

I dag:

Grattis!

milena 01-09-12 11:57

Sitat:

I dag:

Gratulerer! Milepæler er gøy!

Marella77 01-09-12 15:59

Sitat:

I dag:

Gratulerer Stine! Bra jobba!!! :)

Elewyn 01-09-12 16:21

Sitat:

I dag:

Så bra Stine! Det å nå milepæler føles utolig bra, spesielt hvis man føler det har gått litt trått en stund :) håper det gir deg motivasjon til å fortsette i samme sporet.

mrs kishty 03-09-12 08:52

Fantastisk stinei :)

Kroll 03-09-12 17:35

Jeg bli målløs, blank i øya og superglad på alles vegne! Utrolig hva dere har fått til. Jeg var sååå nær ved å gi opp hele kilokampen, men ved en tilfeldighet fant jeg dette forumet og takker alt som takkes kan hver dag for det!
Dere er virkelig en stor inspirasjonskilde alle sammen! :D

Anarko 03-09-12 18:58

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kroll (Innlegg 1378598)
Jeg bli målløs, blank i øya og superglad på alles vegne! Utrolig hva dere har fått til. Jeg var sååå nær ved å gi opp hele kilokampen, men ved en tilfeldighet fant jeg dette forumet og takker alt som takkes kan hver dag for det!
Dere er virkelig en stor inspirasjonskilde alle sammen! :D

Vet ikke hvor lenge du har gått på lavkarbo. Men jeg gikk på lchf i over et år, før jeg fant ut at jeg måtte gjøre mine egne endringer for å gå ned. Nå vipper jeg mellom 66-67 kg, og i fjor på denne tid var jeg 103 kg. Så det går an kjære deg! Ikke gi opp!

Kroll 04-09-12 08:13

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Anarko (Innlegg 1378640)
Vet ikke hvor lenge du har gått på lavkarbo. Men jeg gikk på lchf i over et år, før jeg fant ut at jeg måtte gjøre mine egne endringer for å gå ned. Nå vipper jeg mellom 66-67 kg, og i fjor på denne tid var jeg 103 kg. Så det går an kjære deg! Ikke gi opp!

Takk kjære deg! Denne gangen har jeg ingen planer om å gi opp, det har vært lavkarbo som har reddet alt! Jeg kan ikke fysisk se det i speilet enda, men jeg har nu gått ned 10 kg og kan ikke huske sist jeg veide det jeg gjør nå! Visste ikke det var mulig!:)

Lykke til alle sammen, dere er dødsflinke!

Elewyn 04-09-12 08:56

4 Vedlegg
Jeg synes egentlig det er grusomt å legge ut bilder av meg selv på denne måten, men fordi jeg synes det er veldig inspirerende å se på før, underveis og etter bilder av dere andre, så kan jeg ikke være noe dårligere selv :o Jeg synes selv at jeg kan se litt forandring :)

Før bildene i svart/hvitt er tatt rett etter oppstart, rett over 100kg, etter bildene er tatt i dag 89kg.

Vedlegg 10779Vedlegg 10780

Vedlegg 10781Vedlegg 10782

smgj 04-09-12 09:00

Se der, ja. Du er tydeligvis en av dem som tar av på mage, lår og hofter raskt... (Skulle ønske jeg kunne si det samme!)

Dietta 04-09-12 09:25

Signerer smgj jeg :) Stor forskjell - du har vært veldig flink :heia::heia:

Elewyn 04-09-12 09:52

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av smgj (Innlegg 1378833)
Se der, ja. Du er tydeligvis en av dem som tar av på mage, lår og hofter raskt... (Skulle ønske jeg kunne si det samme!)

Ja, magen og låra har minsket mye. Selv synes jeg det går grusomt tregt med hofter og rumpe. Føler jeg er like "bred" fortsatt, selv om jeg ser at noe av muffinstoppen er borte. Håper på at litt av rumpa, ridebukselåra og hoftene forsvinner i neste omgang :) Men for all del, jeg er veldig fornøyd med det som har blitt borte. Jeg er veldig glad for at jeg tok "før" bilder, selv om jeg gremmes over hvordan jeg så ut.

Elewyn 04-09-12 09:53

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dietta (Innlegg 1378845)
Signerer smgj jeg :) Stor forskjell - du har vært veldig flink :heia::heia:

Tusen takk :)

mrs kishty 04-09-12 11:09

Så flink du har vært :)

Anarko 04-09-12 11:23

Looking good Elewyn! Ikke stort annet å si om den saken :D

milena 04-09-12 13:03

Utrolig bra!

medas 07-09-12 16:38

Ser superbra ut, Elewyn! :)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:49.