![]() |
Sv: Bildetråden 30+
Sitat:
Ps, jeg trenger motivasjon selv. Har igjen 10 kg, og helst 15 kg. Jeg sliter med motivasjoene i disse dager, og har spurkket mange dager med gotteri, pizza og potetgull... FYFY! Jeg ser på før og etter bilder for å bli motivert. Gleder meg til hverdagen kommer tilbake! Ikke lett å være sunn når man er hjemme med barna og er sliten... Bare 2 uker igjen nå, så skal jeg bli råflink igjen!! ;) |
Synes ikke du virker selvgod i det hele tatt Marella,tvert i mot er det fantastisk det du har fått til å veldig flott å se bilder !
|
Det er helt utrolig hvor langt du har kommet på 1 år Marella :) Du ser flott ut!
|
Marella, for en inspirasjon! Du har vært superflink. Tror ingen her tar det som skryt, dessuten har du lov å skryte av deg selv. Du SKAL være stolt av at du har gått ned! Tenk på rusmisbrukere som slutter å ruse seg, mange av de går rundt og gir folk håp om at endring er mulig. Synes det er kjempeflott at folk legger ut bilder her og gir inspirasjon til andre. Er ikke det mye av vitsen? Liker ikke janteloven jeg. ;)
Jeg synes forretsne ikke det ser ut som du trenger å gå ned et gram til. Du ser jo superflott ut! :) |
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Ps, tusen takk for de fine ordene, men jeg har lyst til å ta av mer. Målet mitt er å være veltrent og flott i bikini ;) |
:love: Du både var og er smellvakker Marella! :hearts:
Og du har utrettet fabelaktige ting! :heia: Jeg må nilese oppskriftene dine.......:o |
Sitat:
Ps, må bare si en ting: Jeg har på meg en trang lyyyys dongrijeans for første gang på 12 år nå... Lykke!! :) |
Grattis med minus 30 Marella, det er superbra innsats!
.:heia::heia::heia::heia::heia::heia: . |
Blir så inspirert av denne tråden og etter å ha sett flere som tør ta bilde av seg selv i undertøyet så turte jeg det til slutt i dag og. Spesielt var det vel kennygirl som inspirerte til det fordi jeg tror og mener vi har ganske lik kroppsfasong. Håper virkelig å kunne legge ut så flotte før og etterbilder om en stund. :)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Så flinke og flotte dere er, alle sammen!
|
Da har jeg og tatt bilder:
|
Det treder fram en slank person! (Og mer midje ;) )
|
Det går rette veien, ja:heia::heia::heia:
|
Sitat:
Sitat:
|
Så gøy å se milena. Ikke vanskelig å se stor forskjell der nei :)
|
Helt fantastisk milena :heia:
|
Fantastisk Milena :) Du er vanvittig flink :)
|
Nå har jeg sett litt lenger tilbake i tråden og jeg er vanvittig imponert over dere alle :) Stå på videre :)
|
Så flinke dere alle er til å legge ut bilder!! Jeg tror seriøst ikke jeg hadde klart å holde meg sterk selv hadde det ikke vært for at dere andre er så flinke og gjør at jeg sitter igjen med tanken om at jeg også kan klare dette!! Så hurra hurra for alle dere!! :heia: :heia:
|
1 Vedlegg
Wohoo, første milepæl er nådd. Syns det gikk tregt i starten, men nå er jeg på rett vei!
10.mai: 116 kg I dag: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Fantastisk stinei :)
|
Jeg bli målløs, blank i øya og superglad på alles vegne! Utrolig hva dere har fått til. Jeg var sååå nær ved å gi opp hele kilokampen, men ved en tilfeldighet fant jeg dette forumet og takker alt som takkes kan hver dag for det!
Dere er virkelig en stor inspirasjonskilde alle sammen! :D |
Sitat:
|
Sitat:
Lykke til alle sammen, dere er dødsflinke! |
4 Vedlegg
Jeg synes egentlig det er grusomt å legge ut bilder av meg selv på denne måten, men fordi jeg synes det er veldig inspirerende å se på før, underveis og etter bilder av dere andre, så kan jeg ikke være noe dårligere selv :o Jeg synes selv at jeg kan se litt forandring :)
Før bildene i svart/hvitt er tatt rett etter oppstart, rett over 100kg, etter bildene er tatt i dag 89kg. Vedlegg 10779Vedlegg 10780 Vedlegg 10781Vedlegg 10782 |
Se der, ja. Du er tydeligvis en av dem som tar av på mage, lår og hofter raskt... (Skulle ønske jeg kunne si det samme!)
|
Signerer smgj jeg :) Stor forskjell - du har vært veldig flink :heia::heia:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Så flink du har vært :)