![]() |
Sv: I DAG har jeg
Gjort alt klart for USAtur i morgen. :D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Og sambo fått uventet barnefri og ikke klart å gjøre noe konstruktivt i det hele tatt :rolleyes: vi som har snakka om så lenge at vi burde skaffe barnevakt så vi fikk avslutta alle prosjektene vi har på halv tolv her. :o kom bare litt brått på!
|
I dag har jeg vært flink og klippa hekken for 4. Og siste gang denne sesongen (poppelhekk=straff)
Jeg ville klippe plenen også, men måtte gi meg da mørket senket seg litt over kl. Sju :( |
Idag har jeg feiret at vekten ENDELIG begynte å rikke på seg igjen! Med MASSE kaffe :D
|
I dag måtte jeg opp tidlig og ha meg på jobb pga sykdom. Jeg som hadde tenkt å sove leeeenge :mad:
|
Første dagen uten røyk :eek:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Veeeeeldig bra, langaard ! :heia:
Jeg skal også. Snart. :ja: |
Sitat:
Skal heie på deg til arma faller av:D:heia::heia: |
Sitat:
|
- bakt brød
- laget verdens beste tacopizza!! - laget lavkarbolefser/tortillas - laget lavkarbo pizzabunn - laget vannbakkels - kokt høyryggsbein og brunet storternet storfekjøtt; skal bli middag i julen - kokt erter til erterstuing - brunet jevning til saus og har dermed nok til hele jula og vel sa det -singelfrosset jordbær og bringebær - smakt på sambos tre hjemmelagede juleøl (den ene var spes god :sikle: den blir damejuleøl :ja:) - farget håret og nappet bryn |
Laget pepperkakeknappene fra bloggen til fotballfrua. De ble ikke spiselige de heller, som det meste av lavkarbokaker jeg har bakt. Men jeg tror muligens de blir bedre med mer krydder, litt mer agavesirup (de hadde ikke yucon så jeg prøvde med agave), litt mindre mandelmel og litt mer smør. Og litt mindre fiberhusk. Kanskje.
|
Gått tur for første gang på over ett år uten krykker!
|
Sitat:
|
Bestilt badespakveld for sambo og meg. Jeg fikk av meg vinterpelsen og har nå sommerpels; helt sikkert gått ned et kilo bare med det....:eek:
|
-lært at holdbarhetsdatoen på fersk mozarella bør overholdes... :o
|
5 uker røykfri, og ikke et gram opp i vekt :D
|
Sitat:
I dag har jeg skaffa rullator til min 91 år gamle mormor, som ikke blei veldig begeistra. :rolleyes: Men det blei pusen min som syntes det var veldig stas å ligge på "bordet" på den. :p |
- farget håret, vipper og øyenbryn.
- kjøpt meg en svart bikerjakke i skinn. :love: (lenge hatt lyst på) - fått implementeringen av et helt nytt dataprogram på jobb til å fungere! :heia: Det er snakk om direkte kommunikasjon mellom hundrevis av kontor. Hadde en dyktig fjernveileder og sammen ble det suksess!! - laget 30 kjøttkaker. Det skulle bli tradisjonelle med ingefær og løk, men i stedet ble det med mye hvitløk, chili og cayannepepper. De ble kjempegode!! Men sterke. :o |
Pynta treet. :)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:45. |