![]() |
Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober
JAAAAAAAAAA!!!!!
Da har vi bestilt hotellrom :heia: Så slipper vi å reise hjem kl 23.00 liksom.... Gleder meg masse! Denne gangen skal dere slippe å skåle for meg, nå skal jeg gjöra det sjöl :D :spent::full::syklubb: |
Sitat:
|
Sitat:
|
:lol: Gleder meg til boffe! :lol:
|
:)
Tenker jeg kan strykes av kanskje-lista også - enn så hyggelig det hadde vært, store mengder pratende mennesker er ikke det mest ME-vennlige jeg kan finne på å leke med, når alt kommer til alt. :p Håper det blir en utmerket aften for dere, dog! |
Treff i Oslo lørdag 1. oktober
Når: Lørdag 1. oktober fra kl. 18 Sted: Djengis Khan restaurant.Torggata 11 Oslo Ganske så sikre (39): Aline Anne Antoinette6 Beurre Catwoman og partner Charlott Ciss Cyan Fedonisten og venn Gerd Grotingeling og venninne Halkatlala Ignite Jannesnuppa og partner Kakeåndsen Karbosara Kitt Kristin B Lava Libba Marjusen Mona S Nerthus Nnem Photobscura Pruttilutt Sanney Sirimor Skammeskinn Supera Tami ThereseA Trillian78 Veggpryd Zincite Ser ikke bort i fra det (7) Alynna <insert_scary_name_here> og partner Klara Lillemor Opheliia StineK Si fra hvis noe er feil, eller om noen mangler. |
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Kattaaaa !??
Hurraaaaa ! :heia: Men atte dere ? Hadde det vært greit med et lite navneskilt med nickname ? Spesielt siden noen av oss kommer til å ta et glass eller to ? :D Og da husker man kanskje ikke så godt, - sånn utover kvelden ? |
Sitat:
Åhhh, det minner meg på at jeg må lage sukkerfri Tyrker i dag så den får stått og kost seg en ukes tid!:D |
Sitat:
Men det ser ut til å bli rasende festlig, så jeg har veldig lyst til å komme! http://emoticoner.com/files/emoticon...gif?1292867650 |
Sitat:
|
Sitat:
Sukkerfri tyrker? Hvordan lager du det? Tyrker er snadder - og litt farlig ;) |
Sitat:
Sukkerfri Tyrker Dette er hva jeg kom frem til vha Marjusens sukkervariant: En pakke tyrkisk pepper knuses. Bland i 0,5 liter cola Så 1dl hjembrent 96% La stå over natta. Rist ut all kullsyren fra brusen. Min sukkerfri- variant: Brukte Spejder fra Fribol, Cola Zero og Absolutt vodka. Kjørte dropsene til pulver i den lille stavmikserbollen først. Hadde det over i et glass med lokk. Tilsatte vodka til det dekket pulveret og hadde så opp i litt cola zero. OOOOPPPPPSSSS! Hell brusen litt og litt veldig forsiktig. BRUSER noe enormt. (Hadde jo ikke tid til å vente til all kullsyren var uten:p) Rørte godt så nesten alt pulveret løste seg opp. Litt jobb, da. Kunne sikkert ha brukt kjøkkenmaskin eller noe sånt! Nå har den stått så alt pulveret har løst seg opp og fant ut at jeg måtte ha i litt mer alkohol, så man kan vel bare prøve seg forsiktig frem en kveld man ikke skal kjøre bil!;) |
Sitat:
|
Jepp, har smakt og det var farlig godt, faktisk! Skal finne meg en lommelerke og ha med på treffet! Smake?:D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Lag i mjölkespann du Kitt :D
|
Sitat:
Ja vi skal hjepe å bære vi :D |
Sitat:
http://www.norsklandbruk.no/media/_a...d-color=EBEDEA |
genialt!!!! :d
|
:lol:
|
Vi kan hvertfall hjelpe til å smake:full:skåååål...
|
Smake er et relativt begrep. For meg. :lol:
|
Tror nok jeg må på apoteket og kjøpe MYE mer drops, jeg!:eek:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:26. |