![]() |
Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Hjeeeelp!:eek: Dærsken, da skal jeg lage hjemmelaget neste gang også... Til de mumsige kjøttbollene:hungry:
|
Sitat:
|
Sitat:
Har såvidt tatt meg "råd" til å bruke en slant i espresso'n to ganger i dag. I morgen er siste fettfastedag for meg, skal til kjæresten på lørdag og være sammen med flere barn osv, går ikke å ikke spise da. Både for energien sin skyld, og barna. Ikke kult om de begynner å spørre hvorfor jeg ikke spiser osv...vil skåne mest mulig :) Også begynner jeg å få lyst til å sette tenna i et stort stykke kjøtt og spise meg mett igjen! :rolleyes: |
Nok en dag med masse deilig mat forbi, tror jeg er en anelse mindre sulten og fysen. Ikke det, har spist svært så rikelig i dag og! ;) Menyen ble:
2 egg + 5 skiver bacon 2 mini babybel-oster på vei fra jobb (sulten!) Rå Salmalaks, rødløk, lime, rømme og fløte til middag Salat av isbergsalat, agurk, gul paprika, rødløk, kokt skinke, mozzarella og brie + olivenolje til kvelds. Totalt: fett: 199g, protein: 131, karbo: 12,6g Sliter litt med å huske å ta alle ketolysetablettene til forskjellg tid, skulle ønske jeg bare kunne hive innpå alle om morgenen! Jeg har veiedag på lørdag, veldig spent! :O Og da skal jeg prøve pizza av jalapeno-ost, det gleder meg til. Kjekt å gjøre litt forskjell på hverdag og fest! Er vi ikke flinke, alle sammen!!! :D :heia: |
Sitat:
Blir en runde rundt i sommerbyen i morgen for å finne cumin. |
Sitat:
|
Kanskje Karbomamma kan redigere det første innlegget i denne tråden eller noe, med noen setninger fra hver av oss som presenterer oss? Bare nicket, slik at vi kan følge med hvor mange og hvem som er med her, hvor mange kilo vi ønsker å gå ned og litt kort om hvordan vi gjør det (evnt tidligere historie)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Liten oppdatering og et spørsmål -
Etter nesten to uker (som har gått veldig fort takket være forumet <3 ) så er statusen som følger: Er varm i kroppen - love it. Har av-og-på hodepine, - håndterlig men irriterene. Har spist masse godt mat takket være innspill og oppskrifter - TAKK!! :D Har vel hatt de to første ukene EVER uten voldsomme blodsukkersvingninger - kjempemotiverende! - og så er det spørsmålet: Ketostix er testet hver tredje dag - med veldig forskjellig resultat. Hva betyr det? Normalt? Noe jeg gjør feil - eller ikke riktig nok? Ønsker dere en fin fin kveld og natt - alle sammen!! |
Sitat:
Ha en fiiin kveld/natt du og :) |
hmmm hvor mye nøtter kan man spise?
I dag har jeg spist : halv boks med cottage cheese, med litt sukkerfritt syltetøy og nøtter omelett med 3 egg og skinke det samme til middag og smoothie til kvelds. er dette alt for lite? |
Endelig hjemme!
såå godt å få spist litt. kyllingvinger og aioli :D! Ender på 22 karber i dag, bare fordi jeg måtte ty til en skyr i mangel på noe annet. Tallet burde ha vært 16... Jaja, bedre lykke i morgen. Det blir definitivt kyllingvinger til lunsj i morgen. Disse var gode. 1,9 karber/100. Fra euroshopper. |
Sitat:
Frukt og bær har karber, og en halv boks cc gir da ikke nok fett til å vare en hel dag. Du får i deg for mye protein i forhold til fett også, noe jeg har lært er en vanlig nybegynnerfeil. Jeg gjorde også det helt til Pruttilutt foreslo å bruke aioli blandet med majones som dip. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg føler jo at ting går riktig vei (ift fraværende blodsukker berg-& dalbane og at opplever meg mindre oppblåst), Men jeg verken veier eller måler - så da har jeg liksom stix'n for å bekrefte / ankrefte... Bør kanskje ikke teste på en stund? Hvor ofte tester dere andre? |
Sitat:
Men så lenge stixen gir fargeutslag hver dag, og du fortsetter som du har gjort, trenger du jo ikke teste så ofte. Jeg går vel lei til slutt jeg og! :D |
Sitat:
Har slutta å teste, men tok en nå for moro skyld. Ikke tegn til utslag. Men jeg er absolutt i ketose!:rolleyes: Har en ånde som skreller neglelakken av fingertuppene :D |
Sitat:
Har bare planer om at klærne skal passe litt bedre - og ta godt vare på helsa mi! :) |
Sitat:
Når jeg har stix tilgjengelig er jeg også sånn som "bare må" sjekke for å være sikker.. Og nå har jeg nesten litt abstinenser fordi jeg ikke får sjekka stix, veid eller målt:rodme: Litt kontrollfreak kanskje:uskyldig: Men er greit å hvertfall ha en indikator for at ting er på stell synes jeg=) |
Idag har jeg vært hos kokken og fått kremfløte:D Tenkte at det var lurt for å få i meg litt mer fett.. Blei ikke ordentlig mett av lunsjen idag, men ville heller ikke spise mer for det eneste alternativet jeg fant var kylling i karrisaus og den faste salaten ved siden av- ikke egg bare eggerøre som jeg tok litt av.. Men jeg vet jo ikke om det kanksje er litt melk i eggerøra og kanskje litt mel i karrisausen(prøvde å spise mest mulig"reint" kjøtt ikke skuffe på med saus) så da blei det bare sånn.. Men fløte i kaffen, det hjelper det asså=) Jeg har 2 egg i kjøleskapet fra frokosten her også som jeg kan hive litt majjo på utover natta;) Ser nok ut som om jeg kommer til å ende opp på ca 3 måltider her ute, må jeg ha MM er det jo alltids no pålegg å finne eller et knekkebrød å knaske på:rolleyes:
Nå er det jammen 3-kaffe igjen, tiden går fort på disse skifta altså:ja: Ønsker alle en god natt og en herlig dag imorgen:hearts: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:22. |