![]() |
Sv: Bildetråden 30+
wow så bra !!!
jeg vil, jeg vil, jeg vil få det til jeg også !!!! |
Dette er den mest inspirerende tråden ever. Så utrolig flinke dere er alle sammen. Dette gir håp og virkelig motivasjon til å sette i gang. :)
|
Wow Coconut! Det er kjempemotiverende å se på deg! Du er så flink!
|
Wow, så utrolig flinke dere har vært! Kanskje jeg tør å legge ut bilder når jeg har resultater å vise til, har heldigvis litt tid å mote meg opp på! Utrolig inspirerende og motiverende :D
|
Wow, coconut, for en inspirasjon du er! Det trengte jeg virkelig i dag.
Gratulerer med flott vekttap og figurforming, utrolig kjekt å se at det går an. |
Sitat:
|
Sitat:
|
jJg blir bare sååååå motivert !
|
STILIG coconut :) Ser vi begynte på ca samme. jeg begynte på 105, er snart nedi 78 her.. kjekt :) Men syns du ser slanker ut enn meg da :) Jeg har ikke så veldig mange før bilder, får legge ut når jeg er helt ferdig kanskje :-P
|
Hmm...lett å få fine skuldre? Gi meg oppskrifta!!! ;)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
feil post
|
Herlighet, dere er altså beundringsverdig tøffe! Tror ikke jeg har guts til å legge ut bilde av meg. Jeg har bilder som er tatt i fjor sommer som viser hvor diger jeg var. Kanskje jeg legger ut det etter hvert, sammen med et bilde av meg sånn som jeg er nå.
Det er veldig motiverende å se forandringene hos dere andre. :blomster: |
Jeg synes også blider er veldig motiverende :-)jeg har ikke tatt bilder av meg selv, men burde kanskje gjøre det.
|
Jeg så bilde av hvordan jeg så ut den dagen jeg startet på lavkarbo. Selv om jeg "bare" har gått ned 8 kg var det en stor forskjell. Om ikke så alt for lang tid skal jeg få tak i det bildet og legge det på i lommeboka sammen med en slankere utgave av meg selv. Tviler på at høykarbo mat vil friste da ;) :P
|
Har bare bilder av ansiktet mitt fra den tiden hvor jeg veide mest..
Julaften 2009 - 112 kg http://bloggfiler.no/emmaogmamma.blo...1935480661.jpg I dag - 96 kg http://bloggfiler.no/emmaogmamma.blo...1935569184.jpg Ser liksom ikke så ille stor forskjell:p |
JEG ser stor forskjell! Ansiktet ser lengre ut og antydningen til dobbelthaka er borte. Ser og ut til at overkroppen din med skuldre/armer er mer markert.
|
Den største forskjellen er nok at smilet er EKTE nå:D Men var litt sånn fødselsdeprimert på det første bildet, så det er vel ikke så rart.
|
Jeg ser også kjempestor forskjell! Må i tillegg få påpeke at du er en veldig pen jente!
|
Sitat:
(hvis det var til meg da:p) |
Sitat:
|
Ser stor forskjell ja! Du er ei flott jente med et nydelig smil, Nellie :ja:
|
Så snille dere er.. Tusen takk!