![]() |
Sv: Takknemlighetsdagbok
Jeg er takknemlig for:
*at jeg har ferie *at vi skal til Stavern *at jeg fant gratis sjokolade på Kiwi i går *at jeg tilfeldigvis leste Paul McKenna forrige uke *at det går bra med venninnen min |
Jeg er takknemlig for:
|
Er takknemlig for
|
Jeg er takknemlig for:
*At jeg fikk beskjed at det ordnet seg med jobben og jeg får fri på fredagskvelden *At pasienten min var så hyggelig idag *At ting går fremover med klinikken og samarbeidet med de andre på senteret *At godklumpen min var så herlig imorges og at vi lå og koste oss i sengen før vi sto opp :) *At det bare er 3 dager igjen på jobb SÅ ferie og bryllup og bryllupsreise! HURRA!! |
Jeg er takknemlig for:
*Nellie som startet denne tråden *De fine fargene på himmelen på vei til jobb *motorsykkelen som er så deilig å kjøre til jobb *den stillestående køen jeg kan suse forbi *det fine været som gjør det fint å kjøre motorsykkel |
Digga tråden her!! :D så jeg hiver meg på jg også! Jg er takknemlig for at:
* Jeg har funnet dette forumet her, m alle de fine folka :) * Jeg kan spise MASSE god mat og likevel oppnå god helse. * Jeg bor i byens billigste leilighet! * Jeg er gift med en fantastisk mann. * Jeg har blitt ganske god i mattematikk * Jg får se greys anatomy og koneklubben på Tv hver uke (favoritt-seriene mine:P) * Jeg snart får svømmekort (årskort!) - gleder meg! * Jeg har akkurat fått masse fine klær i en mer normal størrelse enn før :D |
ååh, så fint å se at det fortsatt er liv i denne tråden:D
I dag er jeg takknemlig for:
|
Jeg er takknemlig for:
*at jeg kom meg opp i tide i dag *at minsten elsker treningen sin! *at høsten endelig er her med sine vakre farger *min elskede, sovende mann *at jeg skal på trening i dag |
Jeg er takknemlig for:
|
At:
-NAV papirene endelig er levert -jeg venter på tilbakemelding på spennende jobb -Verdens beste kollega som stiller som referanse selv om hu er på Mallorca! -Bysykkel-kortet mitt! -At jeg skal tenke på litt annet enn jobbsøking i kveld |
jeg er takknemlig for:
*mannen min som hadde gjemt søte lapper på kjøkkenet! *den vakre himmelen på vei til jobb *at jeg skal til optiker idag *at bilen fungerer *at vi snart er ferdige med å støpe |
Ah, denne tråden, ja!
Jeg trenger vel å tenke litt på hva jeg er takknemlig for om dagen, så here goes:
|
Jeg er takknemlig for:
-Min elskede hund som jeg er hellig overbevist om at har verdens beste sjel og personlighet. - Samboeren min -At jeg har så jeg klarer meg økonomisk, ikke fattig, ikke rik -At jeg har verdens beste venninne. -At jeg er frisk og at legen ikke hadde skumle nyheter når han ringte meg -Det flotte høstværet vi har nå, som nytes ute i skog og mark med hunden |
At jeg har ork og tid til å nyte det fantastiske været!
At jeg har to katter som selskap når sambo er på vestlandet :D At jeg har blitt venner med to veninner som jeg hadde knute på tråden med i fjor... :o At jeg turte å prøve ny frisør på sparket :eek: At jeg klarer å tenke positivt |
Jeg er takknemlig fordi jeg:
- har tre flotte friske gutter! - har en mann som er snill, pliktoppfyllende og kjærlig. - er ved god helse. - har en god jobb. - har foreldre som lever og som jeg verdsetter noe enormt! - en bror som nettopp har giftet seg med verdens beste dame! Det fortjente han! - har søsken som alle støtter opp om hverandre. - har en sønn som får jobbe i en bedrift en dag i uken istedet for å gå i 9. klasse. Det passer best for ham. Jeg har sååå enormt mye jeg er takknemlig for. Og hvis man klarer se alt det positive i alt det negative som skjer, så VIL man alltid finne noe å være takknemlig for.. :love: |
Jeg er takknemlig for:
*at jeg skal på kinodate i kveld *at jeg skal trene i dag *at det er stille på jobben *at jeg har deilig lunsj som venter på meg *at jeg er frisk! |
I dag er jeg takknemlig for:
*at det var mannen min som var på Kiwi i går (siden butikksjefen var så hissig) *filmen jeg så var så bra *at jeg har en så god venn som Trond *at Trond var kul nok til å løpe sammen med meg motsatt vei på rullebåndet på Ikea *at jeg har en så deilig mann! |
Finner alltid støtte i takknemlighetstråden!
|
-at jeg har så god selvtillit om dagen!
-at jeg på en eller annen merkelig måte greier meg økonomisk, mot alle odds -at jeg har talenter jeg kan bruke til noe konstruktivt og som gir meg glede -at jeg har så himla gode venner -at jeg har en så snill og omsorgsfull familie |
- at hele min familie har det godt.
- at min søte, snille niese endelig har fått operasjonsdato, sånn at hun kan bli frisk igjen.. - at det er høst, med ren, klar luft, fugler på fuglebrettet og i meisbollene. - at jeg har funnet igjen mannen i mitt liv, og at vi begge ser hvor viktig det er å ta vare på øyeblikket. - at jeg fant denne nettsiden, sånn at jeg lærer noe nytt, hver dag, å får gode råd om hvordan jeg skal gjøre saker og ting, sånn at jeg slipper og rote rundt på egen hånd.. - at jeg hadde nok helse og overskudd igjen til å nyte alt det overstående. |
Jeg er takknemlig for
|
I dag er jeg takknemlig for
|
Jeg er takknemlig for:
-at det kommer til å løse seg med boligsituasjonen -pene single menn :p -beste dr Willumsen i Drammen som ga meg den forståelsen jeg trengte, og de diagnosene jeg visste jeg hadde, men ikke har fått påvist tidligere -at håret mitt begynner å se veldig bra ut etter avfargingen, og begynner å få tyngden sin tilbake etter intens kuring -nydeligste katten min som ligger og sover og ser helt adorable ut, sånn at pusemammahjertet renner over av kjærlighet -beste familien min som støtter meg og aldri gir meg opp, og som gleder seg over mine små seiere |
Jeg er takknemlig for:
*at minsten nå er den kule gutten i klassen som hadde "verdens kuleste badebursdag" i går *at min kjære var en veldig kul far som kastet barna rundt i vannet og var med på leken *at barna likte kaken *at jeg har så gode kollegaer *at det snør! *at jeg har fått tilbake bilen min! |
Dette er jeg taknemlig for i dag:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:24. |