Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Andre bøker (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=78)
-   -   Hva leser du nå? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=47046)

ElisaT 23-11-12 23:24

Sv: Hva leser du nå?

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1404272)
Hanne Ørstaviks Kjærlighet. Tror kanskje jeg ikke hadde valgt den selv, om den ikke hadde stått på pensum. Rare boka.

Jeg har endel stoff på denne boka fra fjoråret, skal jeg sende det til deg :)?

Photobscura 23-11-12 23:54

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av ElisaT (Innlegg 1405291)
Jeg har endel stoff på denne boka fra fjoråret, skal jeg sende det til deg :)?

Nei takk! :D (Men ellers takk. Har gått gjennom den i forelesning, og jeg håper i grunn jeg slipper å forholde meg til den igjen ...)

gamlebyen 29-11-12 14:38

Leviathan Wakes - James S.A. Corey (assistentene til George R. R. Martin) http://en.wikipedia.org/wiki/James_S.A._Corey

TrillTrall 29-11-12 15:25

"Rosa elefanter" av Karin Brunk Holmqvist. Tja... Jeg tror kanskje dama bør skifte tema snart, dette er den fjerde boka og den første var helt klart best. Jeg kommer liksom ikke helt inn i denne, det er da liksom ikke måte på hvor stakkarslig hun fremstiller eldre mennesker.

Bønna200 29-11-12 15:52

Vinterstengt av Jørn Lier Horst.

Photobscura 29-11-12 16:04

Norsk litteraturhistorie av Per Thomas Andersen. :p

vaskeklut 29-11-12 16:17

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1406817)
Norsk litteraturhistorie av Per Thomas Andersen. :p

ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzz..... :sove:

:lol:

Photobscura 29-11-12 16:24

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut (Innlegg 1406821)
ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzz..... :sove:

:lol:

Hehe. Det er faktisk veldig interessant! Og når jeg vet at det som venter meg er analyseteori og lingvistikk, så er det rene festen. :D

Frøken Scott 08-12-12 23:15

Sosiale medier - hvordan ta over verden uten å gå ut av huset. (Ida Jackson)

nellie 08-12-12 23:19

Praktiske prosedyrer i sykepleie.. Jippi.

Anarko 08-12-12 23:38

Anatomi & fysiologi.. jay...
Neste lørdag SKAL jeg innom biblioteket og låne et eller annet veldig underholdende! Fra fredag den 14. kl 14 (faktisk!) er det juleferie, og den skal brukes kun til ting jeg vil den skal brukes til. Noen som har noen underholdende bøker å anbefale? Jeg liker krim/thrillere og fantasy. Hit me with it!

nellie 08-12-12 23:39

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Anarko (Innlegg 1409340)
Neste lørdag SKAL jeg innom biblioteket og låne et eller annet veldig underholdende! Fra fredag den 14. kl 14 (faktisk!) er det juleferie, og den skal brukes kun til ting jeg vil den skal brukes til. Noen som har noen underholdende bøker å anbefale? Jeg liker krim/thrillere og fantasy. Hit me with it!

Jeg føler med deg!:)

Anarko 08-12-12 23:40

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av nellie (Innlegg 1409341)
Jeg føler med deg!:)

Og jeg med deg :) Lykke til på eksamen om du også har en forestående :) Jeg hadde en i går, og har nå en igjen. Hurra for det! Jeg er sliten.

nellie 08-12-12 23:42

Jaa, vi har praktisk "eksamen", også 14. Desember. Fysjameg. PVK'er, injeksjoner, sonder og møkk. Men må igjennom dette også.;)

Anarko 08-12-12 23:44

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av nellie (Innlegg 1409344)
Jaa, vi har praktisk "eksamen", også 14. Desember. Fysjameg. PVK'er, injeksjoner, sonder og møkk. Men må igjennom dette også.;)

Etter å ha brukt 4 mnd på kun teori så frista det med litt praksis :P men nytt tema etter jul igjen, så da er det på'n igjen med ny giv :) da er det praktisk eksamen til våren igjen, så da vil jeg sikkert foretrekke noe jeg kan lese meg til igjen :P

nellie 08-12-12 23:46

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Anarko (Innlegg 1409345)
Etter å ha brukt 4 mnd på kun teori så frista det med litt praksis :P men nytt tema etter jul igjen, så da er det på'n igjen med ny giv :) da er det praktisk eksamen til våren igjen, så da vil jeg sikkert foretrekke noe jeg kan lese meg til igjen :P

Glemte å nevne at det er en praktisk-muntlig eksamen.:p

Anarko 08-12-12 23:50

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av nellie (Innlegg 1409347)
Glemte å nevne at det er en praktisk-muntlig eksamen.:p

Muntlig er litt skummelt. Er praktisk-muntlig jeg har til våren også. Iiiik! Men overlever vel det også :D Lykke til til oss på fredag!

nellie 08-12-12 23:52

Masse lykke til! Klarer jeg dette blir jeg sykepleier en gang. Når du skal ha, bare husk hygiene hygiene hygiene. Det er det viktigste.:p Sprit gulvet du skal gå på!

Anarko 08-12-12 23:53

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av nellie (Innlegg 1409350)
Masse lykke til! Klarer jeg dette blir jeg sykepleier en gang. Når du skal ha, bare husk hygiene hygiene hygiene. Det er det viktigste.:p Sprit gulvet du skal gå på!

Jeg er såpass nøye med sprit når jeg er på jobb, så tror den biten skal gå fint. Jeg lukter jo gammelt fyll etter en vakt :P

akas 09-12-12 08:44

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Anarko (Innlegg 1409340)

Håkan Nessers bøker om kriminalinspektør Barbarotti. Eller den tidligere serien om Van Veeteren. Lykke til med eksamen til både Anarko og Nellie! :klem:

Bønna200 09-12-12 14:46

Er akkurat ferdig med Sirlile gentlemen søkes av Karin Brunk Holmquist. Riktig fornøyelig. :ja:

Anarko 09-12-12 15:03

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av akas (Innlegg 1409385)
Håkan Nessers bøker om kriminalinspektør Barbarotti. Eller den tidligere serien om Van Veeteren. Lykke til med eksamen til både Anarko og Nellie! :klem:

Takk, og takk :D

Photobscura 09-12-12 16:49

Språk, en grunnbok, og Litterær analyse, en innføring. Superdupergøy!

Colt-pixy 12-12-12 02:09

Jeg leser bok nr to i en serie som heter Soulkeeper, men jeg burde vel egentlig lese matte 1T. Ellers koser jeg meg med historier skrevet og langt ut på nettet av amatør forfattere.

Photobscura 12-12-12 05:10

Alberte og Jakob av Cora Sandel. Fine boka!

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54.