![]() |
Sv: Hva leser du nå?
Sitat:
|
Sitat:
|
Leviathan Wakes - James S.A. Corey (assistentene til George R. R. Martin) http://en.wikipedia.org/wiki/James_S.A._Corey
|
"Rosa elefanter" av Karin Brunk Holmqvist. Tja... Jeg tror kanskje dama bør skifte tema snart, dette er den fjerde boka og den første var helt klart best. Jeg kommer liksom ikke helt inn i denne, det er da liksom ikke måte på hvor stakkarslig hun fremstiller eldre mennesker.
|
Vinterstengt av Jørn Lier Horst.
|
Norsk litteraturhistorie av Per Thomas Andersen. :p
|
Sitat:
:lol: |
Sitat:
|
Sosiale medier - hvordan ta over verden uten å gå ut av huset. (Ida Jackson)
|
Praktiske prosedyrer i sykepleie.. Jippi.
|
Anatomi & fysiologi.. jay...
Neste lørdag SKAL jeg innom biblioteket og låne et eller annet veldig underholdende! Fra fredag den 14. kl 14 (faktisk!) er det juleferie, og den skal brukes kun til ting jeg vil den skal brukes til. Noen som har noen underholdende bøker å anbefale? Jeg liker krim/thrillere og fantasy. Hit me with it! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Jaa, vi har praktisk "eksamen", også 14. Desember. Fysjameg. PVK'er, injeksjoner, sonder og møkk. Men må igjennom dette også.;)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Masse lykke til! Klarer jeg dette blir jeg sykepleier en gang. Når du skal ha, bare husk hygiene hygiene hygiene. Det er det viktigste.:p Sprit gulvet du skal gå på!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Er akkurat ferdig med Sirlile gentlemen søkes av Karin Brunk Holmquist. Riktig fornøyelig. :ja:
|
Sitat:
|
Språk, en grunnbok, og Litterær analyse, en innføring. Superdupergøy!
|
Jeg leser bok nr to i en serie som heter Soulkeeper, men jeg burde vel egentlig lese matte 1T. Ellers koser jeg meg med historier skrevet og langt ut på nettet av amatør forfattere.
|
Alberte og Jakob av Cora Sandel. Fine boka!
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54. |