![]() |
Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober
Sitat:
-Hei, jeg vil bekrefte en bestilling hos dere lørdag 1. oktober. - Hvor mange? - Vi er 35 - 35 - Ja, altså jeg skal ikke lage en NY bestilling, bare bekrefte at jeg allerede har en bestilling inne for 35 personer. - Aaaah, skal dere spise BOFFE? - Boffe??? - Ja, booooffee (tenker febrilsk da vi ikke vil ha servert hund eller noe...) - Aaaaah, du mener buffet? - Jaaaa, hvor mange? - 35, men jeg vil utvide til 40 personer. - 40? - Ja, om det er plass... - ok (Fire forsøk på å bli enige om telefonnummeret mitt) SÅ, da er 40 personer velkommen fra klokken 18. |
Sitat:
|
*fnise*
|
Sitat:
|
Sitat:
Dere er så fabelaktige alle sammen, men jeg krangler og kverrulerer jo om det meste, så jeg tør ikke. Kanskje Carisma og jeg kunne ha hverandre som bordselskap?? :p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Kom du Kanutten - så skal jeg :klem: kranglevorenheten utav deg ;)
|
Sitat:
Jeg kan få time på en privatklinikk allerede om en måned for å få fikset det som må til, men de krever en henvisning fra den legen jeg var hos på sykehuset som oppdaget feilen, men hun nekter viderehenvise til tross fritt sykehusvalg. Jeg kan derimot få time hos henne i løpet av våren 2012..... Blahhh..... |
Det har vært veldig mye frem og tilbake med turnusen vår på grunn av uenigheter innad i gruppa, men nå vet jeg sikkert at det passer! Så nå er tog og hotell bestilt! Endelig! :spent: Broren min og jeg tar oss en Oslo-helg. :snill: Tror ikke han blir med på lavkarbotreffet, men det kan hende at han stikker innom.
Og Photobscura: jeg tenkte å ta med lampa di. Når passer det i så fall å overlevere den? Vi tar nattoget til Oslo og kommer fredag morgen. |
Heilt ifrå Moi ! Det va kjekt ! Heia Rogaland ! :klem: te Supera !
|
BOFFEEEE! Åh jeg dør!! Kos dere sååå masse!
|
Skjult rasisme, Ignite ! :realmad:
:lol: |
Antoinette, var det du som hjalp til på facebook nettopp? Med det lille store eksperimentet? Om det var deg, så drister jeg meg til å legge deg til ;-)
|
Ja, det var det ;)
|
??? Kristine ? :lol:
|
Jepp! :D
|
Ssssssssh da :eek:
|
Juhuuuu ! :klem:
|
det er særs enkelt å finne ut hvem jeg er, utifra profilen min. Med hjelp av google burde det ta ca fire sekunder :-p Så det går fint :D
|
:lol:
|
Sitat:
Ååå, som jeg gleder meg til lavkarbotreff nå! :spent: |
Sitat:
|
hahaha:D boffe :eek: fint med en god latter på morran. ungene lurer fælt på hvorfor jeg sitter for meg selv på kjøkkenet og ler høyt :rolleyes:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45. |