![]() |
Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst
Sitat:
Venter i spenning :stuart: - god helg forresten :klem: |
Henger med her jeg også :) Har akkurat kommet tilbake fra en ferieuke i Danmark, og jeg skal innrømme at jeg ikke hadde med meg ED-posene dit. Har kost meg med masse is :) Er tilbake på den smale sti igjen i morgen, skal faktisk bli litt deilig :)
Lykke til videre folkens, og fortsatt god sommer ! |
Fungirl: Da tror jeg at har klart å legge deg til som venn -har ikke gjort det før.
Grotingeling: Good :heia: Tutte: velkommen tilbake fra Danmark. Kjenner meg godt igjen på isfronten, men tenker som så at ferie er ferie og nå er jeg tilbake i hverdagen igjen. Idag skal jeg forresten over til Fase 1- Det hadde jeg glemt frem til nå. Lykkelig uvitende.... Da blir det ikke noen omelett til lunsj :( |
Sitat:
|
Sitat:
En litt kjedelig historie. Hadde en kaffepause med litt "Euro Kjeks", smokk, der knasa det i tanna....:( Jeg tok ut det som plaget munnhulen, litt tann og en liten metallbit fra kjeksen.....:eek: Har noen hatt lignende opplevelser. Frustrert Sola :p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Men tror dere at det er mulig å få sånt dekket? Hvis man ødelegger tennene ved å spise ett eple så har man vel ikke krav på å få penger igjen av butikken....
Bare lurer altså for ser det igrunn som veldig lite sannsynlig :( |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg tror de har ferie på Eurodiett. Jeg sendte mail til de for 2 uker siden som jeg ikke har fått svar på enda. Du får ha litt tålmodighet, mange er vel tilbake igjen nå neste uke. |
De hadde ferie forrige uke, men moren min snakket med de på tlf mandag :)
|
Spørs nok om en får noe dekket ja, men det skader jo ikke å prøve ! :) For det skal jo ikke være noen harde ting inni kjeksene ! Synes hvertfall de skal få tilbakemeldingen :)
|
Der var siste dag i fase 2 over.... nå skal jeg over i fase 1 igjen...
Blir kjipt uten et glass vin på kvelden, men jeg tror nok det skal gå greit fordet. Skal være i fase 1 i to uker før jeg hopper inn i fase 2 igjen. Håper på en liten boost igjen neste uke nå! :) |
Lykke til med fase 1 igjen. 2 uker går sikkert kjempefort. :heia:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
|
Sitat:
Tusen takk. Dagen Blei feira med go middag sammens med barn/svigerbarn, Og nu er det tid for en deser :) |
Her i gården er det fortsatt ferietider, så vekten står i grunnen ganske så stillt. Men det var jo i grunnen det jeg satte meg som mål også, spiser en del bær og en sjelden gangen en is. Til helgen reiser jeg en uke igjen til Danmark, da blir det ikke så mye fokus på ED. MEN når jeg kommer tilbake er hverdagen her igjen, og det skal egentlig bli litt godt :) Ikke så altfor lenge til jeg skal tilbake på Fase 1 igjen, og håper da å kunne se litt nedgang igjen ! :) Ha ei kjempefin uke folkens !
|
Ha en fin uke du også, Tutte. Kos deg i Danmark.
Da er jeg over i fase 2. Hadde en deilig lunsj idag: salat med ørret og eggrøre :nam: |
Sitat:
Det går sakte men sikkert nedover. Mitt hode vil ha litt "raskere" nedgang! Men veit jo at dette er det riktige. Så ser jeg på at andre bare raser ned. Bør jeg være fornøyd med ca 1kg i uka:rolleyes: |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:46. |