![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Grrr eg finn han framleis ikkje :( Kan det verkeleg vere slik at den ikkje finst opplasta på nett nokon stad? =sukk= Takk Anarko i alle fall. Telenor var det, vettu. Ikkje netcom.
|
Kan noen med litt større viljestyrke enn meg kommer å fryse ned resten av kaka jeg laget i går???? Jeg spiser og spiser og spiser .....den var jo så gooood denne nøttemarengsen med gul krem som jeg fant oppskift på her inne.....
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Noen som vet om det er lov å ta Tryptohan a la denne inn til landet? Eller hvor jeg evt kan finne info? Har prøvd å kontakte tollvesenet men får ikke kontakt med noen som kan svare, får bedre svar av den bjørka som står utenfor vinduet her :p
|
Sitat:
http://mjuuugly.blogg.no/1295744008_...alle_iher.html ... og i følge den står tryptofan på legemiddellista http://www.lovdata.no/for/sf/ho/xo-19991227-1565.html#2 og så kommer man til det store smutthullet: "Innførsel fra EØS-området ved forsendelse er tillatt så lenge varen er lovlig innkjøpt i anskaffelseslandet og mengden ikke overstiger tre måneders forbruk. Innførsel ved forsendelse fra land utenfor EØS-området er ikke tillatt" http://toll.no/templates_TAD/GuideAr...epslanguage=no :D |
Sitat:
|
Er det "trygt" å kjøpe kontaktlinser på nett?
Er det noen som har erfaring med denne butikken: www.lensme.eu Prisforskjellen på denne butikken og Lensway var hele 450 kroner!! |
Sitat:
Jeg har kjøpt medisin her og er meget fornøyd! Det er omtrent halve prisen av det jeg betaler i Norge for akkurat samme pakken. |
Sitat:
Jeg har kjøpt mine hos LensOn Fornøyd både med linser og handelen generelt!:) |
Sitat:
Er dessuten nesten blind uten briller så jeg vil høyst sannsynlig svømme på alt og alle i svømmebassenget uten briller på.... Jeg la inn en bestilling - så får jeg se om det dukker opp noe i postkassa! :) |
|
Men er det sangen eller reklamen du vil se?
|
Det er nok reklamefilmen eg er ute etter, Edla, men tusen takk skal du ha i alle fall :)
|
Sitat:
|
Hva er det med folk som blir SURE når de ikke får den responsen/svaret/tilbakemeldingen de vil ha i postene sine? Det e greit nok at man bør holde seg til poenget og sånn, men en liten tilleggsopplysning gjør ingenting.
"Det var ikke det jeg spurte om så hvorfor svarer du?" klukk klukk *Angst*:rolleyes: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Men lat oss si at noen starter en tråd med f.eks at de er så leie av å ikke spise brød og etterlyser plasser de kan kjøpe. Så får de en haug med responser på hvor de kan kjøpe ferdigmikser og ferdige bakte brød, men så er det f.eks noen som drister seg til å si "men du kan jo bake selv også..dette brødet er f.eks veldig godt". Altså ett velmenende råd/tips. Og så får TS ikke det svaret som var forventa, "det var ikke det jeg spurte om, hvorfor svarer du her når du ikke holder deg til tema?" Joda, klart man burde holde seg til hvor TS kunne få tak i det gudsforlatte brødet sitt uten å bake det selv, men noen ville faktisk bare tipse deg om godt hjemmebakt også. Jeg har slutta konsekvent å lese i de trådene som utarter seg sånn her inne, men de type trådstarere er jaggu på alle sosiale medier:p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
hvorfor er jeg så jæææævlaaaa positiv i dag??
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Noen som vet hvor lenge man må vente på CT-svar?
Skal ta CT i morgen og lurer på hvor lenge det er normalt å måtte vente på svar? UL fikk jeg svar på samme dag. |
Sitat:
|
Sitat:
Regner med at dette er en hastesak ut i fra noe annet du skrev, så da blir det nok ikke mer enn en dag eller to, tenker jeg! Var datafiserte verden har sine fordeler også!:) Masse lykke til!:klem: |
Takk skal du ha Kitt.
Håper jeg får svar ganske kjapt, for jeg føler meg ikke helt trygg før jeg vet hva jeg står foran. Jeg har ikke ketsjup hjemme, og ene middagsgjesten MÅ ha ketsjup på alt. Noen som har oppskrift på en enkel tomatsaus a la ketsjup? 1 km til butikk og middagen er nesten klar:rolleyes: |
Granini Tomat juice, jevnet med maizenna :) Tilsatt litt salt og løkpulver om du har.
|
Sitat:
http://lenabeatrice.net/lavkarbomat/...laget-ketchup/ |
Jeg juksa skikkelig og moste skålda tomater med stavmixeren sammen med frisk oregano fra hagen, en dæsj olivenolje og litt salt og pepper. Hadde ikke tid til å koke i 20 minutter, ble bare et kjapt oppkok mens stavmixeren gikk.
Ingen protester, og skåla mi ble tom på no time:D Lenge leve stavmixeren min:D Skal prøve den tomatjuice og maisennavarianten når jeg har fått somla meg til å kjøpe tomatjuice |
Er det noen måte å slippe å høre lyden av at man blir skjært i huden? Jeg skal operer bort et stykke hud fra rett ved nesen med lokalbedøvelse. Greit nok, jeg har gjort noe lignende før, men den lyden altså, når de skjærer vekk hud. Holder det med ørepropper? :o
|
Musikk inn i ørene,da?
|
Sitat:
|
Min største skrekk er at en kirurg skjærer i meg så jeg kan godt forstå deg. Spennende musikk kan kanskje få deg litt inn i en annen verden. Bjørk f.eks. Eller kanskje blir du tøff av litt punkrock:)
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32. |