![]() |
Sv: Bildetråden 30+
Notabella...du vet at du skal legge ut bilder av samme person, ikke sant? ;)
wow...du er ikke til å kjenne igjen!! SMASHING!:D |
Sitat:
Også moro å se hvordan du har gått fra å bare bruke svart, til å kle deg i farger :heia::heia::heia: |
Blir så imponert av deg Notabella!! Herlig å gå ned ja? Du er råsøt btw :)
|
Sitat:
Så raske dere er :p Tusen takk for så fine kommentarer :D Dette er de verste bildene jeg fant fra tidligere og ikke noen jeg har tatt vare på, jeg slettet alle jeg fik tak i. Disse har samboeren hatt på dataen. Er veldig missfornøyd med å bli tatt bilde av så det er nok derfor jeg ser eldre ut på før bildene mine. Haha, ja det er ganske stor forskjell siden jeg har forandret hele meg, ikke bare vekten :p hår, stil, vekt har blitt forandret :). |
Sitat:
|
<3 Dere er bare knallflinke altså :) Notabellea, du ser ut som en annen person, må bare signere madamode på den :) Fantastisk at det går an :)
|
2 Vedlegg
Her er noen bilder av meg.. På det første bildet, prøver jeg ikke å holde inn magen engang, for jeg ville ta et så ille som mulig før-bilde ...
Det andre bildet er fra noen uker siden. - 25 kg. Har fortsatt igjen en del, men er godt på vei... ;) |
Marella 77 - wow !! for et supert resultat !! har samme utbulende mage som du hadde på det første bildet. Håper at jeg får den bort.
|
Sitat:
|
Så utrolig stor forskjell Marella! Flott!
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
9 Vedlegg
Legger ut noen nye bilder på denne bildetråden også :)
Jeg begynte på 112 kilo, men tok ikke noe bilde da, men jeg har fra 107 kilo til 92 kilo.... siste bildene som er tatt er i rosa bh. Har gått ned totalt 20 kilo hit til, men mere skal bort =D Men er litt stolt av meg selv hit til =) |
Sitat:
|
Sitat:
Takker og neier, Akas :stortsmil |
Sier der her også; woooooow! Flott :D
|
Sitat:
hehe. Toppers =D :stortsmil:lol: |
4 Vedlegg
Før og nå... Minus 27,5 kg :)
|
Sitat:
Like flott her også ;) |
Sitat:
Og så lager du så vanvittig mye god mat! :sikle: :lol: |
Utrolig flinke har dere vært. Jeg glemte å ta et førbilde i helfigur, men har av ansiktet, og det er bra forskjell :) Gøy å ha noe å sammenligne med :)
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Utrolig kult å se den store forskjellen på dere Cecvik og Marella :) Godt jobba!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Så utrolig masse flinke mennesker her inne!
Gleder meg til jeg også kan legge ut noen før og etter bilder. I øyeblikket har jeg bare "før" (nåværende) bilder, og det er ikke akkurat mye å skryte av.. :P |
Sitat:
|
Vannvittig bra jenter :) bøyer meg i støvet :)
|
http://i25.photobucket.com/albums/c7...enstreside.jpg
Bare den spede begynnelsen, håper på å oppdatere jevnlig her fremover, med MASSE fremgang! Vektforskjell fra uke 1 til uke 4 er 5,1 kg Forskjell i midjemål fra uke 1 til uke 4 er 6 cm |
Så fine bilder av deg StineH. Jeg tørt ikke legge ut bilde i går jeg.
|
Tusen takk Stine33..
Jeg synes du burde legge ut, du er jo en kjempemotivasjon!! Vedder på at du er supersøt.. :love: |
Flotte greier StineH ! Du er virkelig en stor motivasjonsfaktor ! :D
Jeg skal ta mål jeg også. Kjenner klokken er løsere. :) |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg hadde allerede gått ned 3 kg når jeg tok de første bildene, så jeg tenkte jeg skulle ta nye bilder når jeg er 5 kg lettere enn på de forrige bildene, og da skal jeg legge dem ut her. Hadde håpet på at det skulle være denne helgen, men det ser ut til å gå litt tregt igjen. Kiloene har ikke akkurat rast av meg :rolleyes: |
Gleder meg til å se bildene Elewyn!
Jeg tar bilder hver uke, så kan jeg se fremgangen sakte men sikkert.. Alltid kjempegøy å sammenligne med den første uken, når man er skikkelig godt i gang.. ^^, |
Får prøve meg med to bilder til det ene er tatt før en nissefest for noen år siden, sikkert 20 kilo før bilde som er tatt i dag. Udd de blir bare store så tar de vekk om ikke så lenge.Kommer bilder igjen når jeg har fått de mindre.)
|
Så søt du er Disen!!! :)
|
Disen! Så flott du er!
|
2 Vedlegg
meg etter 25kg ned...har hatt et års opphold nå og gått opp 5kg,men er i full gang igjen :-)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38. |