![]() |
Sv: I DAG har jeg
Bakt sjokoladekake (Nannahs), laget sjokoladepudding og rett og slett spist altfor mye. Cravings, moi? :p
|
Syklet til jobb for første gang etter sommerferien, det er vel drøye 2 mnd siden sist. Og det kjennes... Men det er godt når jeg bare kommer meg ut på sykkelen! :)
Og jeg har oppdaget at det er skritteller på min nye mobil. :) |
Startet på eurodiett
|
Vært på tredje konsert på ti dager :)
|
Fått vite at sommervikarieringa på første-linje ikke var vikariering, men blir innført som permanent løsning... Jeg tok jo denne jobben for å slippe å svare telefoner! :realmad: dessuten betyr det jo ikke mindre å gjøre ellers heller, så jeg kjenner allerede nå stresset bygge seg opp. :eek:
|
Hatt en sånn dag hvor alt er fantastisk. :p Sånn at alle lyskryss ble grønne akkurat når jeg kom, handlet for 514 kroner når jeg hadde 520 kroner på kontoen osv.
|
Skifta til samboers etternavn:)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
I dag har jeg fått tatt noen blodprøver, handlet, vannet blomster, skiftet på senga vår (nydelig vær, så jeg la på samme sengklærne igjen nå i kveld; duftende av sol) og ellers bare kost meg med håndarbeid og lydbok. |
Sitat:
|
Vært hjemme fra jobb pga menssmerter! :eek:
|
Fått telefon om at enhetslederen på den nye jobben min har lovet mer enn hun kunne holde, så det blir ikke noe 100% vikariat det neste året likevel.
Jeg er skuffet, men samtidig litt glad. Nå kan jeg være der jeg er, og stortrives, men dessverre fortsatt som ringevikar. Hadde sett frem til å få fast inntekt i et år. Men jeg har fått plass på kurs, så jeg får hvertfall utdannelsen jeg vil ha! :) |
"Plukket" to cacher på vei til jobb, jeg antar at han som syklet forbi meg oppe på veien lurte litt på hva jeg drev med der ute i grøfta, utenfor autovernet, iført sykkelhjelm... :D
|
Kjøpt tur til London i september
|
Dro hjem fra jobb med rennaræva - fordi jeg dum som jeg var brukte rømme som ikke var gått ut på dato, men åpnet for leeeeeenge siden!
Smarty Mc.Shitpants! :( |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg har faktisk en ekstra koffert :ja: |
Sitat:
|
Søkt på 2 jobber siden vikariatet mitt går ut om 2-3 måneder. Og den ene er rene drømmejobben!!!
|
Sitat:
|
Lagt meg uten å dusje, etter trening :eek:
Hadde glemt at vann- og avløpsetaten skulle ta vannet her i kveld ... Tannpuss måtte også utgå. |
Sitat:
|
- Vært på førpremiere for Pionér!
|
Krysser fingrene for deg Milena :)
- vurdert å forlange husleie av hybelkaninene !! |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:44. |