![]() |
Sv: Hva leser du nå?
Sitat:
Kjøpte også Leviathan Wakes av James Corey. Blir spennende. Lest mye romopera i det siste. Tror jeg må lese litt Gibson igjen snart. |
Leser "Vi skal arve vinden" av Gunnar Stålesen. Spennende krim :)
|
Sitat:
|
Har nettopp lest ferdig Dødssymfoni av Jørgen Jæger. Ganske bra krim, men det finnes jo bedre.
Begynt på Kitty's Big Trouble av Carrie Vaughn. Helt grei lettlest serie om varulver, vampyrer m.m. når jeg ikke orker å tenke for mye ;) |
Gjøkungen av Mary H Clark:)
|
Sitat:
|
http://en.wikipedia.org/wiki/Space_opera
Kjente sci-fi/rom opera-forfattere: Iain M. Banks, James Corey, Arthur C. Clarke, Frank Herbert, Isaac Asimov. |
I kveld har jeg begynt på Svik av Trude Teige. Den er foreløpig bra, men jeg tror det skal mye til før den topper den forrige. :)
|
Jeg har en bestemor som leser Danielle Steele og den typen bøker. Noen som kan anbefale noe i samme stilen? Tenkte kjøpe julegave og det er ikke en sjanger jeg er bevandret i... :o
|
Nå leser jeg Lars Kepler sin Ildvitnet. SPENNENDE :eek:
|
Steve Coll- Ghost Wars, bra bok for folk med litt fritids og er spesielt interesserte..
|
Marekors av Jo Nesbø.
|
Djevelkysset av Unni Lindell.
|
John Zerzans Running on emptiness: the pathology of civilization.
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Zerzan Veldig interessant og mange gode poeng. |
Professor Andersens natt av Dag Solstad.
|
Skyggedød av Anne Holt.
|
Feelgood. :D Når du minst venter det av carole Matthews. Underholdende og sidene flyr av gårde av seg selv. :p
|
Hanne Ørstaviks Kjærlighet. Tror kanskje jeg ikke hadde valgt den selv, om den ikke hadde stått på pensum. Rare boka.
|
Deadpool!
|
Jeg bygger opp under mitt gode rykte som heltidsgal katteperson og leser "A streetcat named Bob". :p
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Raven cursed av Faith Hunter.