Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Bildetråden 30+ (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=35510)

alexsandra 13-02-11 17:56

Sv: Bildetråden 30+

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Sykepleierstudine (Innlegg 1029058)
Her erbilder av meg, ca 18-20 kg forskjell.
(de ble litt små visst, men orker ikke forandre på de)

så flott resultat:)

Kanskje 13-02-11 21:53

Så bra da :-)

Nupsida 03-03-11 15:35

2 Vedlegg
Tenker det er på tide med nye bilder herfra :P
De første er fra idag, de siste er fra dag 12 :)

Anarko 03-03-11 15:37

Du er hot Nupsida :D

Nupsida 03-03-11 15:39

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Anarko (Innlegg 1045297)
Du er hot Nupsida :D

Hihi, takker! :D

Kanskje 03-03-11 21:06

Nupsida, har du gått ned så masse på 12 dager???:)

<insert_scary_name_here> 03-03-11 22:57

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanskje (Innlegg 1045663)
Nupsida, har du gått ned så masse på 12 dager???:)

Tror det er fra dag 12 med lavkarbo, ikke 12 dager siden =)

Nupsida - knallbra!

vimsen85 04-03-11 00:59

Sykepleierstudine og Nupsida; dere har gjort en strålende jobb! :heia:

Nupsida 04-03-11 01:02

hahaha, ja tolv dager, det hadde vært fint!
Nei, er fra dag 12 på lavkarbo, og idag er jeg på dag 199 :P

Takk! :)

Minith 04-03-11 15:50

Nupsida: Whow, for en inspirasjon! Du har virkelig gitt meg håp!
Hva pleier du å spise? Eller hvis du har steget på karboene, hva pleide du å spise når du lå på det minste av karbo-inntaket, og hvor mye gikk du ned da?
Du har virkelig oppnåd mye med denne dietten!

Tidl. medlem 04-03-11 18:38

Har sett igjennom alle bildene i tråden her. Fått masse inspirasjon! Utrolig mange som har gått ned mye. Det morsomste er å se all den nye selvtilliten det ser ut som dere har fått <3

Kjenner jeg har blitt skikkelig glad på vegne av dere alle!

Samtidig må jeg rose alle som har gitt de andre stor oppmuntring. Kjenner jeg gleder meg mye til å bli bedre kjent med dere =)

Nupsida 05-03-11 15:04

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Minith (Innlegg 1046451)
Nupsida: Whow, for en inspirasjon! Du har virkelig gitt meg håp!
Hva pleier du å spise? Eller hvis du har steget på karboene, hva pleide du å spise når du lå på det minste av karbo-inntaket, og hvor mye gikk du ned da?
Du har virkelig oppnåd mye med denne dietten!

Jeg har gått litt hmm.. slapp ketolyse kanskje? Veier ikke maten, og tar det meste på øyenmål, stresser veldig lite med mat, å trur det er det som har gjort at vektnedgangen har vært så rask :) prøvde å ligge på rundt 40 karber i en periode etter jul, men det funket veldig lite, vekta gikk opp og jeg var konstant sulten, og følte at jeg bare måtte ha de sjokoladen å den brusen osv. Så nå er jeg tilbake i slapp ketolyse ;)

<insert_scary_name_here> 05-03-11 15:49

Du nupsida - kjapt spørsmål (og sikkert teit). Hvordan har du fått til å lage to og to bilder sammen? Det blir så mye lettere å sammenligne når man får opp før og etter-bildene samtidig...

Minith 05-03-11 16:50

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nupsida (Innlegg 1047272)
Jeg har gått litt hmm.. slapp ketolyse kanskje? Veier ikke maten, og tar det meste på øyenmål, stresser veldig lite med mat, å trur det er det som har gjort at vektnedgangen har vært så rask :) prøvde å ligge på rundt 40 karber i en periode etter jul, men det funket veldig lite, vekta gikk opp og jeg var konstant sulten, og følte at jeg bare måtte ha de sjokoladen å den brusen osv. Så nå er jeg tilbake i slapp ketolyse ;)

Heldig! Jeg har fått et slikt stressa forhold til mat, at jeg har begynt å spise mat jeg ikke engang liker :/.. Skal prøve å bli litt mer avslappet og bare ta det som det kommer, og forhåpentlig få et slikt fantastisk resultat som deg^^
Lykke til videre!

<insert_scary_name_here> 05-03-11 19:09

4 Vedlegg
Et løfte får være et løfte.... Jeg lovet noen å legge ut bilder når jeg bikket under hundre, og det har jeg nå. Dette er ikke før og etter bilder, men mere før og underveis-bilder. 23 kg done, more to go!
So, here goes.... De første bildene er nok rimelig selvforklarende. Det siste er mer for morro skyld - jeg skulle ut på tur, og tok på meg en TUNG og stor sekk. For nysgjerrighetens skyld tok jeg meg en tur på vekta, og selv med sekk og klær kom jeg ikke opp i startvekta mi - det manglet noen kilo!!:eek:

utolmodig 05-03-11 19:17

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here> (Innlegg 1047453)
Et løfte får være et løfte.... Jeg lovet noen å legge ut bilder når jeg bikket under hundre, og det har jeg nå. Dette er ikke før og etter bilder, men mere før og underveis-bilder. 23 kg done, more to go!
So, here goes.... De første bildene er nok rimelig selvforklarende. Det siste er mer for morro skyld - jeg skulle ut på tur, og tok på meg en TUNG og stor sekk. For nysgjerrighetens skyld tok jeg meg en tur på vekta, og selv med sekk og klær kom jeg ikke opp i startvekta mi - det manglet noen kilo!!:eek:

Tusen takk til deg og alle andre som legger ut bilder!! Dere er så tøffe og til stor motivasjon!:)
Sjekk den ryggen da!! Du har jo blitt så glatt! Ikke mye håntak der nei.
Gratulere så mye med flott resultat og lykke til videre, du er flott! :heia:
Og likte godt bilde med sekken - tenk du har gått ned mer enn en sydenkoffert:eek:

Anitamor1212 05-03-11 19:20

Får legge ut et underveisbilde jeg også da. :)

http://www2.fotoknudsen.no/archive33...9349bbbbb5.jpg

tette-nette 05-03-11 20:14

Dere er så flinke!!! :)
Ser frem til den dagen jeg begynner å se resultater selv nå :)
Blir jo supermotivert nå!

Kiro 12-03-11 01:20

2 Vedlegg
Fant disse bildene (i beruset tilstand) av meg og bestevenninnen min, og ble ganske fornøyd. Det første bilde er tatt i fjor vinter, og det andre for omtrent en måned siden. :)

<insert_scary_name_here> 12-03-11 01:49

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kiro (Innlegg 1053941)
Fant disse bildene (i beruset tilstand) av meg og bestevenninnen min, og ble ganske fornøyd. Det første bilde er tatt i fjor vinter, og det andre for omtrent en måned siden. :)

Wow. Kjempeforskjell. Du har vært flink!

Roardo 12-03-11 14:55

Sitat:

Utrolig bra! Ser jo nesten ikke ut som om det er samme jenta jo!
Du har vært kjempeflink! Gratulerer med nedgang på 30 kg!!! :D

nellie 12-03-11 14:59

Sitat:

Fantastisk:heia:

Kiro 12-03-11 15:25

Tusen takk! :D

vimsen85 12-03-11 18:25

Kjempeflott resultat! Må bare si jeg syns du er og var en pen jente :D
:heia: deg!

Icandoit 19-03-11 15:33

SÅ utrolig motiverende å se i denne tråden! Dere har virkelig vært UTROLIG flinke alle sammen! Tusen takk for at dere har delt bilder og motivasjon!!!

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51.