![]() |
Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst
Stå på alle sammen, fase 2 er helt ok å gjennomføre på sommeren.
Nå har dere jo anledning til å spise både grillmat (bare ikke pølser i noe særlig grad) og spekemat, noe som gjør sommerens sosiale happenings sååååå mye enklere :spisesnak:ja: |
Sitat:
|
Sitat:
Det gjelder bare å begrense mengden av hver :p |
Grotingeling: Hvordan går det på ketolyse ? Håper vekten din samarbeider bedre nå ! :)
|
Sitat:
|
=) livet er heeeeerlig!!!! sommeren er kjempeflott! Pluss at jeg har gått over i fase 3 da:D så jordbær er greit også;) :D fantastisk:) I dag veier jeg 64.1 kg:D jippi!!!!:D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Vekta på hotellrommet viste i dag 86 kg, og jeg merker jo at jeg har gått sammen en del siden ferien startet. Holder imidlertid tickeren uendret til jeg kommer hjem, er jo vanskelig å vite om denne hotellvekta viser det samme som min egen :rolleyes: Ellers har jeg skrevet litt om ferien så langt i MUP'en min om du er interessert :D Nå står legoland for tur :heia: |
Nå går jeg over i fase 2! Hatt 18dager i fase 1... Har veiedag på mandag, så da får vi se hva resultatet av fase 1 er!
|
Sitat:
|
Gått ned 8kg på 18 dager i fase 1... er ganske fornøyd nå! Håper det fortsetter!! :)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Kikkin: Flott nedgang :heia: :heia: og lykke til på Fase 2 Jeg har 2,5 uke igjen av fase 3c før jeg tilbake igjen til Fase 1. Skal si tiden siden Januar har gått fort. Jeg har blitt tynnere og igår fikk jeg kommentar om at jeg også virker høyere?! :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
Det er så kjekt at det er så mye liv i tråden, selv om det er sommer. :)
|
Sitat:
|
Jeg er på ferie i vesterålen, og har bare nettilgang på mobilen. Koser meg masse i fase 2, godt med kjøtt eller fisk hver dag og godt å kose seg med vin sammen med de andre på kveldene! Skal være i fase 2 ut måneden, så skal jeg tilbake i fase 1 igjen.
Har gått ned 0,7kg siste uke, og på mandag er det veiedag igjen. Men det er ikke den samme badevekta som hjemme, så jeg er spent på hva vekta hjemme viser når jeg kommer hjem. Reiser ikke hjem før neste torsdag, den 29.7... Skal prøve å følge med litt her framover da! :) |
Hei hei :)
Bare innom for å fortelle at jeg lever og fremdeles er i Fase 2, her har jeg vært gruelig lenge og ser ut som jeg skal holde meg her. Har ikke hatt noen nevneverdig nedgang siste mnd, mest fordi det har vært så mye som har skjedd og jeg har vært drittlei. Men nå skal jeg holde meg i Fase 2 frem til jeg skal til legen igjen 3.september. Så blir det en uke hvor jeg overhodet ikke har tenkt å drasse med meg posene til Tallin, så da blir det pause den uka men jeg skal gjøre mitt ytterste for å tenke lavkarbo iallefall :) Hvordan står det til med dere? Både "gamle" og nye medlemmer? :) :klem: |
Her var det mange nye siden jeg "la opp" på ED gitt :D
Kjekk å se at det er så mye aktivitet, og ikke minst kjekt å se at mange av dere har gode resultater. Jeg sliter litt med å komme skikkelig i gang på ketolyse (litt slapp holdning fra min side :rolleyes:), men har greid å holde vekta noenlunde stabil. Denne uka har jeg tatt meg sammen, og går nå skikkelig inn for ketolyseopplegget. Har gitt meg selv frist fram til 18. august som er neste kontroll hos Fedon-legen, og får jeg det ikke til å fungere så er sjansen stor for at jeg kommer tilbake på ED. Time will show, men uansett så skal jeg kvitte meg med de resterende kilogram..... |
Hei og halllllllllloooooooooooooo til Fungirl. Hyggelig å høre fra deg, siden vi ikke kan følge deg opp på noen journaler. Lykke til med 3 september og kos deg i Tallinn.
Grotingeling: Kom igjen, ta deg sammen - dette klarer du! |
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:30. |