![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Hvordan får jeg linket til min journal i signaturfeltet??? (altså skrevet inn 'min journal')
|
Gå inn i journalen din og kopier web-adressen, gå så til signaturen og skriv teksten du vil skal vises (f.eks. Min journal), merk teksten og trykk på Ctrl-knappen og bokstaven K samtidig, lim inn web-adressen i pop-up boksen og klikk på OK.
Når du så lagrer signaturen vil du kunne klikke på teksten og få opp journalen din. |
Trenger ikke bruke Ctrl og K en gang. Du kan bare bruke http://forum.lavkarbo.no/images/editor/createlink.gif- tegnet som ligger over alle svar- boksene!
Super måte å lage hyperlink på!:) |
Vanens makt Kitt.... :D
|
jeg lurer på hvor lenge jeg kan ha suppa i kjøleskapet før den uspislig. lagde i kveld. tenkte jeg skulle bare varme opp litt og litt.
hakke pæiling |
Sitat:
Gjett om jeg var stolt da jeg lærte det! Her inne seff!:love: |
1000takk grotingeling og Kitt! http://www.cosgan.de/images/midi/froehlich/k020.gif
|
Er sukrin bedre enn splenda, sånn karbomessig???
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Er det lov med popcorn på lavkarbo?:P
Nå tenker jeg ikke hver dag altså, men av og til i en helg? |
Sitat:
Sitat:
Men å fryse porsjoner er heller ikke dumt! Man kan jo bli litt lei etter 3 dager med samme mat, liksom!:p Å, kom på at jeg har chilisuppe i fryseren!:D |
takk for svar. dere er bare superduper til og svare:klem:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Har ikke smakt på den ennå.. Nå er jeg litt skremt fra å smake på det... Merket på flaska er KTC.... og baksiden av flaska står det 100% pure... |
Sitat:
|
Sitat:
Nah! - så at det va en setning på norsk - ren kokos olje står det i det minste... Uansett jeg satser på å kjøpe en annen cococsa istedet :) |
Sitat:
Splenda og Natreen står ved siden av hverandre i butikken. Jeg har kjøpt Natreen fordi jeg hørte at Splenda ikke var så godt på smak. Men nå er altså ikke Splenda og Natreen så bra, om jeg forstår rett? Bør altså heller bruke Sukrin? |
Hvor får man kjøpt sukrin på en helt vanlig dag? Er det helsekost?
|
Hvis et par bor sammen, og den ene tjener ganske mye mer enn den andre, er det da riktig at de skal dele likt på utgiftene? Slik at den ene sitter igjen med masse penger å bruke på seg selv, dataspill , og slikt, og den andre knapt har penger til en pakke tyggis hele måneden. Er det rettferdig?
Jeg mener at man bør sette av et beløp regnet ut av prosenter av inntekt. At f.eks den som tjener best setter av 3000 til mat, og den andre 1500 eller 2000. Stor sett så velger man ikke selv å ha en lav inntekt, eller at man er f.eks uføretrygdet. Men man har uansett rett på penger til å kunne gå til lege, få prevensjon, kunne kjøpe en potteplante, eller kansje en brikke til å legge på bordet, eller et skjerf, eller en pakke sokker ........ Hva mener dere? |
Sitat:
|
Samme her i gården, den som tjener mest betaler mest - i vårt tilfellet blir det altså meg.
For meg blir dette helt riktig, for det er utopi å tro at en kan dele 50-50 når inntektene er i hver sin ende av skalaen. Hadde vi ikke vært samboere så måtte han f.eks. ha bodd i en myyyye mindre bolig, og kunne ikke ha reist så mye som vi gjør, gått på konserter osv. Hvis tanken om å dele 50-50 på utgiftene skal være reelle, betyr det at paret må legge opp livsstilen/forbruket til fellesutgifter i forhold til det den med minst inntekt kan greie på egen hånd x2. Skal paret ha en livsstil og et forbruk som står mer i stil med inntekten til den som tjener mest, må den som tjener mest sponse partneren med deler av utgiftene. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54. |