![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje
Jeg har ikke råd til udos nå. Da jeg fant hvetekimolje på iherb mye billigere enn i Norge (og i forhold til Udos) kjøpte jeg heller det denne gangen. Neste gang skal jeg ha valnøttolje. Alle tre er gode synes jeg. Nå ca ti dager med smør i påvente av pakken fra iherb og ikke olje på maten er jeg lei av det. Har gått til innkjøp av en stor pose avokado å erstatte smøret med etter at jeg tok en pause fra de pga at jeg følte jeg hadde fått nok ettersom jeg hadde inntatt minst 120 g dgl i laaaang tid.
|
Leser om Cocosa og Udos, men skjønner ut av denne tråden at man får forskjellig resultat av å bruke dette?? Eller?
Jeg går for tiden på easylife, men planlegger "et nytt kosthold" når jeg er ferdig der. Lurer veldig på en snill lavkarbo retning som ca. Lindberg eller noe. Hvordan vil det fungere for meg å ta cocosa og udos hver morgen i steden for vanlig tran som jeg tar idag? |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Har udo's i kaffekoppen jeg :) Sammen med en liten skvett fløte kjenner jeg ikke smaken!
|
Halloen! Idag kommer min første ladning med cocosa og udo's fra iherb. og jeg skal begynne å ta de ( i små doser ) fra imorgen. Det jeg lurte på, kan man ta begge deler i te, samtidig? eller skal man helst shotte udosen?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Hvis ikke får jeg se hva jeg gjør. Takk for svar så kjapt :D |
Til dere som har brukt en halv formue, selv gjennom import, av Udo`s choice olje.
Har dere fått vaskebrett på magen som et direkte resultat av å kun spise denne? Noen som har fått vaskebrett uten å bruke Udo`s? Eller er deres anbefaling at man kan bruke pengene anderledes? |
Sitat:
|
Sitat:
Dette har vært meget vel anvendte penger! :D Jeg er en kvinne på 44 år, født 3 barn og ikke hatt helse til å trene aktivit på flere år. Som hos så mange andre kvinner sitter "flesket" godt på mage og lår, dette har hjulpet til å fjerne flere cm med særlig gjenstridig resevemage ;) Dessuten, Udo`s og Cocosa er et nyttige tillegg uansett virkning på ytre fettmasse. Hvorfor skal målet være vaskebrett, forresten? |
Vaskebrett? :eek: Aldri i livet om jeg vil ha vaskebrett. Jeg har ikke hatt noen fettreduserende effekt av oljen, men jeg har nok ikke vært konsekvent nok og jeg har kanskje ikke så fryktelig mye å ta av heller, MEN jeg har fått mer varme i kroppen, da jeg ofte ellers er kald, og alle ekle nupper på kroppen er borte, og huden er helt strålende. :) Koster penger med kremer også, vøtt. ;)
|
Obscura: Nja, nei, vaskebrett på kvinner er ikke det jeg sjekker først heller hos spinnesiden, men nupper, appelsinhud osv derimot, det legger jeg merke til ja...haha.
Kvinnehuden må være glatt som en barnerumpe, stram som en trommeskinn og og og... :D nei, grunnen til at jeg spør er at hjemmefronten har snakket om denne Udo`s choice og jeg bare reagerte på den helt jævlige prisen for noen gram olje. Da mener jeg den må være ferdt pengen og vel så det, siden trådstarter skulle teste ut oljen for å ta vekk abdominalt fett. Men vårt bruk skulle primært være for å "smøre" kroppen innvendig i ledd, skuldre osv ikke for å bli kvitt fett (hadde vært kult om man fikk denne effekten though) |
Sitat:
Jeg sliter en del med leddvondter og synes det er bedre med Udo`s :) |
Sitat:
Legg bort fornuft og det man har er godt nok, livet er mer enn vaskebrett osv osv, men jeg lever faktisk i den illusjonen at en veltrent kropp med vaskebrett hos mannen/gubben/elskeren faktisk blir lagt merke til og tatt som et sunnhetstegn av kvinner, ikke bodybuilding, men veltrent. Ja, vaskebrett da vel :) Var ilag med en kvinne for mange mange år siden, og hun likte vaskebrett, men også, av alle ting, slanke hender med synlige blodårer og sener.....så hun kikket først og fremst på....hendene....weird |
Jeg har også fått adskillig mykere hud etter at jeg begynte med Udo's og det er før jeg er ferdig med den første flaska :D Det er jo bare å teste?
|
Sitat:
Men, har funnet Udo`s på ebay fra seriøs forhandler og der er jo prisen under halvparten av i helsekosten. iHerb selger vel også Udo`s til en billig penge. Andre forslag til hvor dette kan kjøpes for en god pris? |
Sitat:
Jeg er på min 2. flaske Udo`s... eller har det blitt den 3.? og kommer ikke til å slutte. Ledd og muskelsmerter er bedre, huden er bedre og ikke minst har jeg mistet både kg og ikke minst cm :) Den generelle formen er også bedre, men om alt kan tilskrives Udo kan jeg ikke garantere... Om du gidder å scrolle gjennom tråden står det når jeg begynte der ;) |
Hva er appelsinhud? :confused:
Jeg er ikke så himla opptatt av vaskebrett, men hender, slanke hender med tydelige blodårer ...! Mhm! Weird, du liksom. |
En 250 ml flaske Udo's koster forresten rundt 60 kroner på iherb, altså litt over en fjerdedel av hva den koster i norske helsekostbutikker. Ikke så verst det, altså. Jeg bruker noen uker på en sånn flaske.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Vel jeg økte aldri Udos til 4 ss. Er fortsatt 2ss. Måtte innse at de 3ss med Cocosa om dagen var blitt noen veeeeeldig store ss gitt. Vekten har da begynt å rikke på seg igjen. Ingen forskjell på cm rundt magen foreløpig. (4 cm fra lår vel og merke)...
Og jeg har lært at det holder best med liten udos flaske. Trodde jeg var lur som kjøpte stor sist men tror ikke jeg får tømt den før den blir dårlig. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg datt helt av udos ok cocosa kjøret og har fått prikker på overarmene igjen, men har enda ikke fått overdrevent vondt i ledd og muskler (kun når jeg ligger på magen og det skal vel kunne unngås) Men energien min forsvant som dugg for solen, må mote meg opp til å begynne igjen!
|
Jeg er i alle fall på igjen, etter min lille pause litt tilbake i denne tråden.
Problemet er bare at jeg ofte glemmer å ta Udosen. Cocosa er null problem, har den i kaffen og savner den uten. Men Udosen må jeg kanskje legge inn mobilalarm på eller noe sånt. 1ss daglig nå, og skal vel øke litt etterhvert. Vekten kryper sakte nedover. Uendelig sakte, men dog, det går rett vei, og litt klær og sånt er blitt mer passe. Dette startet først i sommer, da jeg begynte med oljene, så jeg håper og tror det har sammenheng. |
Jeg har også ramla av oljevogna.
Jeg har hatt to oljerunder og to pauser, ca en mnd på og av hver gang. Mønsteret er ganske tydelig synes jeg: Nedgang i oljeperioder, og stillstand/tørr hud i pausene. I forrige runde gikk jeg ned 200g pr dag, mens jeg har gått ned 200g i uka ellers. Det alene skulle være motivasjon nok til å hive innpå igjen, vel? |
Jammen det tok ikke lang tid for huden å bli tørr... Får øke sakte med cocosa igjen og følge med vekta. Ikke lett når den hopper opp og ned som en jojo. Var da 96 blank og så kom eggløsning. 97.8 i morges. Blææ.. Går vel en mnd før jeg ser 96 igjen. Men jeg har sett det!! :D
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:25. |