![]() |
Sv: Takknemlighetsdagbok
Jeg er glad for at:
Jeg er sprek nok til å løpe holmenkollstafetten i dag. Det er sol og vakkert i Oslo i dag. Jeg skal ut å feste med løpelaget i kveld. Jeg holder vekten min uten problemer. Jeg har ingen skader selv om jeg har løpt mye på asfalt i det siste. Herlig! |
Jeg er takknemlig for...
1. Lavkarbokost som gir meg mer energi, finere hud og bedre humør! :ja: 2. Hjernen min som er så utrolig smart og flink til å forstå ting. 3. Broren min som har vært så utrolig snill og støttende de to siste årene jeg har vært i utlandet. :love: 4. Nye vennskap som dukker opp nesten ute av det blå! 5. Dette forumet! :klem: |
1: For at eg er tilbake på lavkarbokost etter mange års fravær :p
2: Fordi det virker, og energien min er på veg tilbake :o 3: Fordi eg har ein fantastisk ektemann som støtter meg, alltid! <3 4: Fordi eg har to flotte jenter som er glad i mamman sin akkurat slik hun er :) 5: Fordi eg har dei vennene eg har :) |
1 Fint gjenssynsmøte med ei gammel, gammel veninne i går
2 Rødvin og ostekos ilag med ei flott dame, vinen var perfekt til meg, veldig lenge siden sist.. 3 Mamma og kjæresten, de så søte ilag 4 Høljeregn laang morrakaffe og stearinlys 5 Rosafargen,,som dukker opp i all mulige fasonger og situasjoner denne høsten, og Noe i meg bare sier Jah, that's it. |
|
Så bra at du holder liv i tråden adawe!:)
Skjerpings på meg. |
1. Jobben min. Givende, koselig, herlige kollegaer, fine beboere, variert. Jeg elsker jobben min, rett og slett.
2. At jeg har klart å gå i gang med skolen igjen. 3. Min generelle evne til å aldri gi opp. "Tryn 50317 ganger, reis deg 50318" må være mitt motto.:p 4. For at forholdet mitt er 75% reparert etter et forferdelig år. 5. Mamman min. Savn. Må ta en kaffe denne uken.. |
1. . . . at jeg har avspasering denne uka
2. . . . at det er så mange flotte mennesker her inne som er så støttende og kjærlige 3. . . . at jeg føler jeg er på god vei til å komme meg inn i lavkarbo etter sprekk 4. . . . at jeg ringte yndlingssøsteren i går 5 . . . .at jeg har verdens beste mann :love: |
Jeg er så takknemlig for at jeg i løpet av et halvt år har gått fra å være 65 år til 35 år!! Sa legen i dag. :o
Jeg er 46 år altså. :p Men det har skjedd så vanvittig store forandringer på/med kroppen min de siste månedene at jeg tar meg selv i å stryke over hele kroppen bare for kjenne på endringene. :rolleyes: Jeg har rett og slett fått livet tilbake!! Gleder meg til alt som kommer!! :love: |
Sitat:
Banker heftig i bordet :klem: |
|
1. For min flotte svigerfamilie
2. Ikke minst min egen. Jeg er så heldig! 3. For den helt uovervinnelige kjærligheten T og jeg har. 4. For sukkerfri julebrus. 5. For at en flunkende flott ellipsemaskin er på vei, i posten!:spent: |
For min elskede som holder ut med ei surmaga kjerring :p
|
For at mine foreldre har holdt ut hverandre i snart 40 år. Har nettopp vært på julefeiring med en skokk mine, dine, andre sine osv i ikke mindre enn tilsammen 4 kull fordelt på to personer... Og Gud hjelpe meg, jeg er takknemlig for at vi har enklere logistikk på min side! :rolleyes:
|
I julen blir jeg veldig sentimental og takknemlig:
- for min familie og gode venner - min flotte samboer og hans koselige familie som har tatt meg inn i varmen - hunden vår, den søte og flotte turkameraten som kom til oss i mai - vårt lille koselige hus - min givende jobb og kollegaer som jeg lærer mye sammen med og får utvikle meg og bruke mine evner. jeg har brukt mye tid i 2013 til å reflektere over hva som er viktig for MEG og hva som gir meg glede og "påfyll" i hjerte og sjel, og det viser seg at det har veldig lite med materielle goder å gjøre men med mennesker rundt meg. gleden ved å gi noe som andre blir glad for, om det så bare er et smil eller en klem. følelsen av å bety noe for andre, og å få bruke evner og ferdigheter. jeg vil sende en god og varm juleklem til de som kanskje ikke føler seg så takknemlige i julen og som trenger en god klem, et klapp på skulderen og et "det går bedre.." ;) ha en fortsatt fin romjul og nyttårsfeiring |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:49. |