Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Livets lyse side (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=67)
-   -   1000 tråden!!! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=1059)

Anne 03-12-04 11:45

Hva pappa lærer med en fireåring i huset...

Hva pappa lærer med en fireåring i huset
1.Barnesikre hus finnes ikke.

2.Stemmen til en fireåring er høyere en 200 voksne på en restaurant.

3.Motoren i en takvifte er ikke sterk nok til rotere med en gutt på 21 kilo i supermanndrakt hengende i et hundebånd festet i et vifteblad.

4.Motoren på en takvifte er sterk nok til å spre maling på alle fire vegger i et rom som måler 6x6 meter.

5.Baseballer lager merke i taket.

6.Du bør ikke hive baseballer innendørs når takviften er på.

7.En takvift kan slå en baseball langt.

8.Glasset i et vindu (ikke engang et dobbelt termopanvindu) kan ikke stoppe en baseball slått av en takvifte.

9.Når du hører toalettet spyle ned etterfulgt av ordene «Åh-åh» er det allerede for sent.

10.Bremsevæske og bensin lager masse røyk.

11.Et forstørrelsesglass kan lage ild selv på en overskyet dag.

12.Hvis du bruker en vannseng som hjemmebase når du har på deg piggsko lekker den ikke. Den eksploderer.

13.En stor vannseng inneholder nok vann til å fylle et hus på 200 kvadratmeter nesten to centimeter dypt.

14.Lego kan passere gjennom fordøyelsessystemet til en fireåring.

15.Duplo kan ikke passere gjennom fordøyelsessystemet til en fireåring.

16.Superlim er for alltid.

17.Uansett hvor mye gelepulver du tømmer i et svømmebasseng kan du fremdeles ikke gå på vannet.

18.Filtrene i svømmebassenget liker ikke gele.

19.Videospillere kan ikke spille av vafler.

20.Søppelposer er dårlige fallskjermer.

21.Småstein i hjulkapslene bråker når du kjører.

22.Du vil egentlig ikke vite hvor den lukten kommer fra...

23.Se alltid inn i ovnen før du slår den på.

24.Plastikkleker og varme ovner er en dårlig kombinasjon.

25.Brannvesenet har minst fem minutters responstid.

26.En sentrifuge i en vaskemaskin kan ikke gjøre meitemark svimmel, men en katt kan bli det.

27.Katter kaster opp sin egen kroppsvekt to ganger når de er svimle.

28.Humor vil hjelpe deg gjennom livet.

mofe 04-12-04 21:29

Og med dette innlegget..

.. så kommer jeg blant de topp 20 som har flest innlegg!! JIPII altså!!!!! :p:p
Ikke at jeg ser på det som en konkurranse, men det er jo litt morsomt, synes jeg da :) Hm, jeg må få dette innlegget langt nok.. hva kan jeg fortelle om da?

Jo! Jeg kan fortelle om at her på loftet, vi er 6 stk, er det skikkelig eksamensangstnerver i luften for tiden.. vi bare går rundt hverandre i stillhet.. og når noen først sier noe, så blir alle helt frenetiske og kakler som verpeklare høner.. Ganske artig å observere faktisk :) Det skal bli utrooolig deilig å bli ferdig med eksamensperioden forresten.. Kanskje jeg skal feire med en skikkelig biff, ti egg og en kilo ost?? ;);):D (føles liksom ikke som en like stor belønning som en stratos..) :rolleyes:

nalana 05-12-04 01:36

Oj sann Mofedilla, der sa du noe!

Jeg må sjekke hvordan ståa mi er på den listen, jeg har vært så stille i det siste, at jeg kanskje har ramlet ut av listen:eek: :confused:

Jeg har en kjempefin julekalender jeg har lyst til å dele med dere, men får ikke til å legge den inn her. Tror jeg løser det med å sende den til alle dere som jeg har på MSN. Alle jentene vel å merke, det er en "jentekalender":p ;)

Når jeg tenker meg om, så har jeg faktisk en annen jeg kan legge inn her, via link. Den er morsom, men ikke fullt så vakker som den andre da:D :rolleyes:

http://www.lavie.no/jul2004/jul2004-01.asp

guro 06-12-04 11:35

Kan jeg få gråte litt her hos deg 1000-tråden? Jeg skulle vert hos akupunktøren nå 10.30. Men så har jeg kassebilen i dag. Og den måtte jeg rygge ned en bakke med sving på glattisen. Og det klarte jeg selvfølgelig ikke, så nå står bilen i grøta. Ikke får jeg akupunktur. Men jeg må betale for timen. Også må jeg be gubben komme fra jobb for å dra bilen opp av grøfta med traktoren. Også er han sur på meg fordi jeg har mast om rydding hele helgen fordi vi skulle ha vaskehjelp i dag og jeg var sliten. Også må jeg få kjørt hjem vaskehjelpen. Også bor jeg så langt unna folkeskikken at det liksom ikke hjelper med drosje heller. :hylgrine: :hylgrine: :hylgrine: :hylgrine: :hylgrine: :hylgrine: :hylgrine: :hylgrine: :hylgrine: :hylgrine:

Takk, det hjalp litt ....

Ingo 06-12-04 12:59

Min første 1000 tråd!

Jeg har aldri skrevet i 1000 tråden, så nå er det vel på tide!

Leste gjennom endel innlegg her inne, og har ikke ledd så godt på lenge. :lol:
Av de siste innleggene trakk jeg to slutninger:

1: Jeg må senke kravene mine litt i samlivet. Hmmm, kanskje slutte med mat?

2: Barn ER gøy, men krever en del forberedelse! Holdt på å le meg skakk av den lista! Tror jeg må låse alle dører i huset konstant med unger i huset.

Ellers er jo dette tråden for alt, og det er tross alt juletider...
Derfor tenkte jeg å spre litt julestemning! Lillesøsteren til samboeren min har nemlig pekt oss i retning av en julesang av det spesielle slaget. Vi liker nemlig litt tyngre musikk, rock og diverse metal, og der kommer Transiberian Orchestra inn! :_punk: De har en julesang som heter Carol of The Bells. Den er så fantastisk fin! Det er mere tungt band som lager ballade (litt høylydt men ellers... :) ), og da blir det bra!
Anbefales!

Ha en fantastisk mandag alle sammen! :D

MHM 06-12-04 13:26

Neimen kjære deg Guro - det var en dårlig start på dagen! Jeg har hatt en rar start på dagen jeg. Stod opp med 7-åringen og fikk henne på skolebussen. Satt en halvtime ved pc-en og skrev noen mailer, la inn MUP osv. Klokka 9 hørte jeg 3-åringen våknet, og gikk inn til henne. La meg i senga og vi lå og koste og snakket. Tydeligvis sovnet jeg, og registrerte vagt at hun lekte rundt meg. Plutselig våknet jeg klokka 10.45, av at hun stod ved senga med sjokolade i halve ansiktet, og sa "Det var bære sæppel i denna pakka". Hæ? Pakka? Hvor mye er klokka? Hva har du spist? HALLO! HAR DU PAKKET OPP ADVENTSPAKKER? :eek: Og jada, hun har etter helga skjønt at det er sjokolade i noen av adventspakkene, og hun hadde funnet seg stol og saks, og klippet ned alle pakkene bortsett fra fire. Pakket dem opp, og var kjempeglad for armbånd, spenner og sjokolade.... Klarte liksom ikke bli sint på henne - hun var så god der hun stod i rosa nattkjole med sjokoladeflekker. Men det betyr at jeg må pakke inn det som ikke er spiselig på nytt, og kjøpe inn litt erstatninger for sjokoladen... Det hun kallte "sæppel" (=søppel på vår dialekt), var klistremerkestrimler som jeg hadde rullet sammen... :rolleyes:

guro 06-12-04 13:41

De barna, de barna, de har man glede av! Jeg ler så tårene triller ...

Skal si følelsene svinger i dag. Etter griningen i stad, har jeg vert innom alvår - og nå ler jeg altså.

Ja, ja, bilen er i hvetfall oppe av grøfta. Sambo er snill da, som kommer hjem midt i arbeidsdagen og får løs bilen. Han trengte ikke traktoren heller. Han kjørte bare bilen lenger ut på jordet og snudde :o . Og jeg får kjørt hjem vaskehjelpen. Stuen er juleren og klar til pynting og borddekking. I ettermiddag er det grøtfest i barnehagen - lurer litt på hvordan jeg skal løse det mat-praktiske for min egen del.

Anne 07-12-04 20:54

Den eldste av barnebarna mine har mistet sin første tann i dag. Og han er sååååå stolt. Han er den første i 6-års-klubben som har mistet en tann. Store greier. Han har fått tatt to bilder i dag, et av seg uten tann og et av bare tanna og sendt meg på mobil.

Milepæl det og.....:)

nalana 07-12-04 22:58

1 Vedlegg
Sånn i farta tror jeg at jeg talte 8 ord i bildet jeg legger ved. Det betyr at jeg må skrive 42 ord for ikke å bli slettet. Hvis jeg skriver ut denne linja, så tror jeg det bør være nok:confused:

Anne 07-12-04 23:22

Sjokolade

1. Sjokolade er vegetarmat. Den fremstilles av kakaobønner, og bønner er jo grønnsaker.

2. Sjokolade inneholder også melk, og er dermed sunn kost.

3. Dersom dine hender blir tilsølt av smeltet sjokolade, spiser du for langsomt.

4. Problem: Hvordan kan man transportere en sjokoladeplate fra butikken og hjem når det er riktig varmt i været og bilens innetemperatur er som i Sahara? Svar: Spis sjokoladen allerede på parkeringsplassen.

5. Slanketips: Spis sjokolade før alle måltider. Det tar appetitten og sultfornemmelsen og medfører at du spiser mindre.

6. Spiser du like mye mørk og hvit sjokolade vil kroppen din være i balanse.

7. En eske sjokolade er nok til å dekke energibehovet i en hel dag. Er det ikke bare lettvint og greit?

8. Dersom sjokolade ikke fantes, ville det heller ikke være nødvendig å produsere støttestrømper og støtteunderbukser. Hele bandagistbransjen ville kollapse, og det ønsker vi vel ikke?

9. Husk: Skriver vi ordet «stressed» baklengs, blir det til «desserts». Det vil si at motsetningen av stress er lekre desserter.

Fedonisten 07-12-04 23:42

Noen ganger er'e ål'reit
Noen ganger er'e ål'reit
Noen ganger er'e helt ål'reit
In the morning

- og det er det jeg satser på. At det blir helt ål'reit i morgen. Og det blir det sikkert.

Da skal jeg nemlig på kafe med en venninne - en ganske ny venninne, og det er koselig. Nå skal jeg snart legge meg. Noen ganger er'e helt ål'reit også. ;)

guro 08-12-04 00:13

I går 'truet' jeg sambo med å fortelle dere dette, og i dag lurte han på om jeg hadde fortalt det enda. Så da får jeg fortelle da. Det er altså et år siden vi la om til 'fedon' her i huset. Og av og till forøker jeg å forklare hvorfor jeg serverer det jeg gjør og hvorfor det er endel ting jeg ikke serverer lenger. I går testet jeg han litt da: Nevn en matvare som inneholder karbohydrater. Tror dere han kunne svare?

Fedonisten 08-12-04 09:10

Selv om jeg vet at man ikke skal svare - eller ikke trenger å følge opp forrige innlegg, så MÅ jeg bare fortelle om hvordan kunnskapsnivået her i familien er.....

Andrea er kanskje den "flinkeste". Påstår hun ikke får lov til å spise KARDOHYPRATTER, for da blir bæsjen så hard - men PROTEINER er bra for musklene. PROTEINER er identifisert til å være de "hvite klumpene i bestemorgrøten" (les: cottage cheese)

Svigerfar skjønner ikke hvorfor vi ikke kan spise KARBONADER...... :cool:

guro 10-12-04 12:32

I morgen skal jeg i Operaen å se Nøtteknekkeren, sammen med mor og datter. Litt påfyll av kultur og julestemning. Gleder meg. Skal i Nasjonaltheateret og se Reisen til julestjernen siste uka før jul også. Det er så koselige førjulsaktiviteter. Men nå får jeg se å ta meg sammen å komme litt videre med mandlene ....

mofe 14-12-04 20:55

Noen av dere som ser på Charmed?

De tre søstrene som er hekser, vet dere? :)

Uansett da, jeg satt og tok meg en røyk nå, på verandaen, og det blåser jo så innmari. Og da tenkte jeg "tenk om jeg var hun i Charmed som kan fryse tiden/rommet. da ville jeg ha laget en kube på 100 kubikkmeter høyt oppi lufta med 100 1-kubikkmetere. hver lille kube skulle bestå av en farge støv - slik at det ble hundre kuber med støv av forskjellige farger. så ville jeg ha startet tiden igjen, og kjørt den i "sakte film", og sett hvordan vinden påvirket kubene, og sett hvordan fargene blandet seg."

avogtil tenker jeg på så mye rart, altså :o

Anne 20-12-04 16:23

Jeg tenkte jeg måtte hente opp denne igjen. Jeg så mofedilla sa noe om at hun var den siste som hadde skrevet her og tenkte kansjkje hun hadde mer på hjertet....

Først en liten søt en fra virkeligheten:
Dattern min har to barn, jente 4 og gutt 5. Jenta har ofte små morsomme kommentarer som alltid er velplasserte. Den siste nå var da de holdt på med pepperkakene, så satt gutten seg opp på benken. Hvorpå tullemor sier: "Kr****", ser du at mamma eller pappa sitter på benken noen gang? ....med andre ord kom deg ned:cool: Sånt gjør man bare ikke:D

mofe 20-12-04 17:01

Anne :D Så utrolig tøff jente!! :D

Ja, jeg tenkte at vi må da få¨litt action her!! Tenk om vi k anskje klarer tusen innlegg før nyttår, det hadde vært noe det :)

Så da altså, syns jeg at alle kan skrive noe ned her. *oppfordre*

Forresten, visste dere at chili er bra for forbrenninga? Det har jeg nemlig lest gang på gang på gang - også inneholder det jo plenty med antioksidanter, og er en super c-vitaminkilde.. Så det er altså bare å pøse på med chili - jeg putter det i alle kjøttretter jeg har, altså til omtrent enhver anledning :)

Jeg kjøper inn, og har chilien hele i frysern. Sjennialt! :)

Aline 20-12-04 17:33

Her kommer et lite hjertesukk om BH'er...

du prøver den i butikk og den sitter så godt som perfekt..
du kommer hjem og tar den på en vakker morgen og den sitter nesten så godt som perfekt... ;)
så har du brukt den en liten halvtime, eller kanskje så mye som en time...?
og vips har den blitt verdens mest ubehagelige plagg....!!

ok, det gjelder ikke alle bh'ene... kanskje egentlig bare den jeg har på nå, men....

GRRRRRRRRRRRRR !!!!!!! det holder i massevis! :)

Fedonisten 20-12-04 17:43

Nå kommer det så mange tanker på en gang her at jeg klarer ikke sortere helt..... Tror det må være overload på "harddisken" min..... :D Kjenner meg igjen i dette med BH'er, og det er da også det mest håpløse plagg å kjøpe inn. Får helt angst bare ved tanken, og det bringer meg inn på angst som slett ikke er noe å spøke med, og når jeg tenker på spøk, så kommer jeg på en melding jeg fikk fra en venninne i går. Minstejenta hennes hadde plutselig stilt følgende spørsmål fra baksetet da de var ute og kjørte:

"Mamma, er det klumper i fis?"

:lol: :lol:

mofe 20-12-04 17:48

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten
Nå kommer det så mange tanker på en gang her at jeg klarer ikke sortere helt..... Tror det må være overload på "harddisken" min..... :D Kjenner meg igjen i dette med BH'er, og det er da også det mest håpløse plagg å kjøpe inn. Får helt angst bare ved tanken, og det bringer meg inn på angst som slett ikke er noe å spøke med, og når jeg tenker på spøk, så kommer jeg på en melding jeg fikk fra en venninne i går. Minstejenta hennes hadde plutselig stilt følgende spørsmål fra baksetet da de var ute og kjørte:

"Mamma, er det klumper i fis?"

:lol: :lol:

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Så genialt spurt....

Jeg gleder meg til å få barn og få alle mulige slags rare spørsmål fra dem.. men jeg gleder meg også til hva jeg kommer til å svare dem, og hvordan de lille små hodene kommer til å fordøye svarene jeg gir dem på de utrolige spørsmålene de stiller.. Artig å tenke at jeg selv har vært barn før..

aline - kjenner meg igjen i den bh-problematikken din jeg.. men jeg kan si noe om min egen bh-politikk. jeg kjøper dem, og er fornøyd, også bruker jeg KUN DEN ENE helt til den er utslitt og det er på tide å kjøpe ny. altså har jeg kun til enhver tid EN bh som jeg bruker.. det er jo egentlig litt disgusting om jeg tenker på det.. også vasker jeg den skikkelig sjelden.. ÆSJ SÅ EKKEL JEG ER!! herreguuud :D har aldri tenkt så mye på det der før.. nei fysøren, nå som jeg får penger på onsdag skal jeg dra og kjøpe en svart bh.. akkurat nå har jeg en hvit, men den begynner å bli litt utswlitt den også, har jo brukt den i noen måneder nå... ÆSJ SÅ EKKEL JEG ER!!

Aline 20-12-04 17:54

ekle-mofe ;) ;)

kremt, nå hadde jeg egentlig ikke sånn innmari mye å skrive, men siden dette er tråden om alt og ingenting, så passer jo det bra! :)

jo forresten! har noen av dere real group's juleplate??
spor nr 13 heter grisevise og er bare helt herlig.
handler om en gris som vil finne kjærligheten og etter å ha lett og lett og lett så drar han ut i verdensrommet, på mars finner han grisen i sitt liv. og vi får også vite at søte jente-griser synger såher: nyffi, nyff, yrk, yrk

sååååå søtt!!!!

:D

mofe 20-12-04 18:40

aline.. nei ikke si det! er jeg ekkel? si om jeg er det da, men ikke si det om det ikke er sant, for da blir jeg jo lei meg.. aaaaaaaaaaaah... nå angrer jeg skikkelig på at jeg sa det også da, men det er jo sant, men atte jeg er jo renslig ellers da.. jeg hater grisete mennesker.. jeg dusjer jo hver dag og sånt, og har jo på meg rene klær, men jeg føler liksom at bhen aldri blir skitten, men herregud, det er jo kanskje ganske kvalmt allikevel, er det ikke? eller... uææææh!!

Nille 20-12-04 18:46

Jeg må vel skrive litt her jeg også da. Vet ikke helt hva OM, men jeg kan jo fortelle om at jeg var barnevakt på lørdagskveden da. For første gang hadde jeg ansvaret for lille Ella alene. Foreldrene var stressa og sent ut for å gjøre seg klare (moren måtte pumpe seg også - ja, for melk altså, sånn at jeg hadde noe å gi henne når hun ble sulten.... hos meg er det heller tomt !! ), så mens de stressa i vei skiftet jeg en våt bleie også. Det var jo en liten utfordring, men jeg hadde jammen håndlaget anda gitt. Klarte å få festet bleien fort og greitt og på riktig måte. Stramt nok faktisk, - så riktig at det andre som kom ut senere holdt seg i bleia og ikke lekket ut ! Statusen ble altså 2 bleieskift og 1 mating. Matingen var en koselig affære det og. Hun lå der i armkroken min og kommuniserte med meg mens hun drakk. Hun drakk litt, smilte, lo, "snakket" og drakk litt til. Det så og hørtes ut som om hun koste seg. Så satt hun på fanget mitt og så på TV litt. Og smilte, lo og "snakket" da og. Ble litt trøtt på slutten, så hun fikk nattøy på og ble lagt i sengen med teppet sitt. Da foreldrene kom hjem sov hun søtt, og bestemor var ikke så trøtt som hun trodde hun skulle bli !!

mofe 20-12-04 18:52

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nille
Jeg må vel skrive litt her jeg også da. Vet ikke helt hva OM, men jeg kan jo fortelle om at jeg var barnevakt på lørdagskveden da. For første gang hadde jeg ansvaret for lille Ella alene. Foreldrene var stressa og sent ut for å gjøre seg klare (moren måtte pumpe seg også - ja, for melk altså, sånn at jeg hadde noe å gi henne når hun ble sulten.... hos meg er det heller tomt !! ), så mens de stressa i vei skiftet jeg en våt bleie også. Det var jo en liten utfordring, men jeg hadde jammen håndlaget anda gitt. Klarte å få festet bleien fort og greitt og på riktig måte. Stramt nok faktisk, - så riktig at det andre som kom ut senere holdt seg i bleia og ikke lekket ut ! Statusen ble altså 2 bleieskift og 1 mating. Matingen var en koselig affære det og. Hun lå der i armkroken min og kommuniserte med meg mens hun drakk. Hun drakk litt, smilte, lo, "snakket" og drakk litt til. Det så og hørtes ut som om hun koste seg. Så satt hun på fanget mitt og så på TV litt. Og smilte, lo og "snakket" da og. Ble litt trøtt på slutten, så hun fikk nattøy på og ble lagt i sengen med teppet sitt. Da foreldrene kom hjem sov hun søtt, og bestemor var ikke så trøtt som hun trodde hun skulle bli !!

Og her er lillegullet:
http://forum.lavkarbo.no/attachment....tachmentid=458

Så kooooselig, Nille! :) Men altså, kommer ikke inn på denne linken din jeg, jeg må visst ha passord.. lurer på hva slags tråd det er jeg ikke har tilgang til, evt. forum :( Jeg vil også være med på det hemmelige forumet :( *sutre*

Nå har jeg sminka meg masse, fikk litt dille-med-selv-lyst - men jeg har nok hatt på for mye av både det ene og det andre.. pudder og rouge og alt mulig, for huden føles skikkelig tørr..

Også har jeg sluttet å røyke i dag da, men jeg sier det ikke så høyt, for jeg vet ikke om jeg klarer det, eller jo må klare det, for ellers er det nederlag og jeg liker ikke nederlag, jeg liker å være sjef over meg selv..

Men nå er det tid for storo shoppingsenter :p

Aline 20-12-04 18:55

her kommer et innlegg helt uten sammenheng med andre og på minst femti ord, og ikke minst er det skrevet på norsk...

av alle de plaggene jeg har så er bh'en den jeg vasker mest sjelden :) det virker ikke som om den blir like fort skitten som andre plagg...!
ellers i forbifarten kan jeg nevne (fortsatt helt uten sammenheng med andre innlegg her...) at jeg ikke kjenner noen ekle mennesker inne på forumet :)

sånn helt uten sammenheng, altså!!!:p

hjalp det...? ;) :D

mofe 20-12-04 20:49

rett og slett et genialt innlegg aline!

jeg kan informere om at jeg enda ikke har kommet meg på storo shoppingsenter, og det spørs vel om vi kommer oss dit i det hele tatt ikveld, iogmed at klokka er kvart på åtte allerede.. ho hoo... og storo stenger ni. hmm.. jaja, jeg kan jo sitte og dasse foran tven ikveld jeg, det går greit det - ikkenoe problem. men jeg har jæ... lyst på røyk da! jeg holder faktisk på å gå på veggen, så ille er det, nemlig.

Anne 20-12-04 21:41

Her hadde strømmen gått da vi kom hjem i dag. Bare 17 grader inne, og alt for kaldt for meg. Jeg tente på¨alt som var av stearinlys og sambo fyrte opp i Jøtulen..... Så dro jeg ut og handlet presangen til sambo:D Da jeg kom tilbake var strømmen kommet tilbake og det var varmt igjen og jeg kunne fikse litt mat til oss:cool:

Kom på en annen liten historie...ikke fullt så søt som den forrige. Jeg passet som sagt Lille tullemor på 2 1/2 år noen timer på søndag, og vi var en liten tur på senteret. Skulle ta en kopp kaffe og tullemor fikk 5 Babybell å spise for å holde seg litt i ro:D . Hun ville ikke sitte helt i ro...:cool: og farta rundt bordet litt. Lille kroppen syntes ikke veldig godt der inne blandt alle oss voksne som var ville i blikket i julestria. Så hun løper rett inn i beina på en mann på 2m eller han går på henne. Ett av to. Hvorpå søte , yndige tullemor utbryter: DUST!..og går videre:o
Ja ja...det går vel over....:cool:

Aline 22-12-04 11:22

92 innlegg før nyttår!!!! vi klarer det!!!!! :D

idag skal jeg på siste innspurt med julegavene...!!! gruer meg SÅÅÅÅ mye:
|---------------------------------------------------------------------------|

(teller det som et ord...??? :D)
men jeg tror jeg vet sånn ca hva jeg skal kjøpe... (prøver å overbevise meg selv her, ja...!! jeg vet ikke engang HVEM jeg skal kjøpe til akkurat nå!!!!!!! :eek:)

men det årner seg!!! :)

nå vil jeg ha frokost!!!

nalana 24-12-04 02:51

Dette er bare respons på Alines innlegg i 99-tråden. har ikke så mye på hjertet, men det har sikkert Aline, så derfor får jeg bare bable litt slik at hun kan komme til. Tre og en halv linje skal være nok, så nå skriver jeg ikke mer.

Eller forresten, det er lettere og skrive litt til for sikkerhets skjyld, enn å telle:p

Aline 24-12-04 10:35

Har egentlig ikke så fryktelig mye på hjertet... :) ble bare litt utålmodig...! ;)

men ihvertfall: GOD JUL!!!!

det er julaften!!! jipppi!!! det var 23 ord... phu..
men altså , jeg går for 1000 innlegg før nyttår, jeg, så da er det bare stå på.

så er det bare å sette igang å spise :eek: jula er her!! :)

skal prøve hardt å komme med noe bedre neste gang!!! :D

mofe 24-12-04 13:13

tusen før 2005!!

det må da være målet, og det må vi da klare å få til? :)

Nå går tre nøtter til askepott på tven, men orker ikke se på, men det er koselig at den putrer og går i bakgrunnen! julegrøten er jeg ferdig med, så nå skal vi snart spise den.. håper mamma har kjøpt mandelgave! jeg lager grøten i år også.. i fjor klarte jeg å koke bort mandelen.. så et forsøk til synes jeg at jeg fortjente! :D

gooo jul! :)

Aline 24-12-04 17:07

jeg har kjøpt nye klær på h&m på nettet og de kom i posten igår..

ene buksa var gør-billig, så jeg kjøpte den selvom de ikke hadde min størrelse.. måtte kjøpt to str mindre enn vanlig... :eek:

men vet dere hva...???????? den passet!!!!!!

ok, den gjorde ikke det men det hadde jo vært en fin førjulshistorie...??
håper den passer ca 3 uker etter nyttår!!! :D :D :D

hversågod neste, bare 87 innlegg igjen!! :D

mofe 25-12-04 02:39

nå er julaften over, og jeg sitter her med mine nye flotte sko som jeg har fått av kjæresten :) også hva mere fikk jeg.. jo, to termoser! også.. hmm.. en pute, også en sminke-bag, også.. en veske, også litt smådill.. jeg er mett som et juletre, og tarmene vrir seg i ribbefettsmerte.. men nå er det over, et år til neste gang!!! :D

værsågod neste! :cool: :cool: :cool:

Aline 25-12-04 09:00

juhuuu!!

en liten morsom sak. hadde egentlig ikke tenkt å legge det ut her, åpent for alle og greier og greier... kanskje jeg ikke skal skrive det her...? kanskje jeg rett og slett skal la være, og bare nevne at den morsomme historien kommer "i en journal nær deg" ... :D

akk... igjen klarte jeg å skrive et fullstenid meningsløst innlegg i denne tråden!!!! :D :D

fortsatt god jul!!! :)

mofe 25-12-04 14:41

bra historie, aline!!! :D :D

Jeg kan fortelle om følgende; mamma har fått nokia 3100 av pappa.. og skjønner ikke så mye av den.. den er jo så fryktelig fancy! med polyfone ringetoner og java og multimediameldinger og gprs og ja jeg vet ikke hva jeg...!

høres jeg misunnelig ut? det kan hende at jeg er det for nemlig atte tenk!!

min søte 3330 har holdt i 3 år nå - men nå begynner den å harke litt.. MEN, MEN!!

så sånn er det - en liten førstedagsrapport fra det mofe-iske hjem

Aline 25-12-04 14:54

aiai... litt kjedelig når mødre (eller fedre for den saks skyld) får ting dem inte skjønner bæret av, også ønsker man seg det egentlig inderlig selv... hmm...

jeg skal straks avgårde på etagilde :) (igjen...? ;) )
så da burde jeg jo egentlig logge meg av og drikke et stoooooor glass med vann...? sånn fordi atte det er så sunt liksom da....

ååååh jeg vil ha en bra historie å fortelle i denne tråden snart!!! :) kanskje det kommer en ikveld...?

mofe 25-12-04 16:36

nå synes jeg jammen at vi gjør en durabelig (... hva betyr det egentlig) innsats her i denne tråden, aline! ja, det må jeg jommen meg si! :o

nå sitter jeg og venter på at min elskede skal komme hit til østerdalen, han bør være her hvert minutt. lurer på hvordan trafikken har vært fra oslo.. sikkert bra! det kan da ikke være mange sjeler ute på veien nå førstedag? nei, det tror jeg ikke, altså..

det er stille i huset, og vi har spist ribberester.. okei, jeg tok en potet, jeg innrømmer det! og konfekt i dag tidlig.. men jeg har tatt vitaminene mine idag da! og et glass vann! :o

Aline 27-12-04 00:38

på tide med et nytt innlegg nå, ja :)

skal på kino med venninner imorgen og gleder meg... er alt for sjelden på kino, gitt!!!
og nå som det er så mange filmer jeg gjerne vil se, så må jeg henge i!!!!!
dyrt blir det også... buss til og fra byn.. 74 kr, kino 70-90 kr, smågodt (selvfølgelig kun nøtter...) 30 kr... :eek:

jaja... ;)

mofe 27-12-04 01:32

nå er det bare 80 innlegg til, så er vi der!! :cool:

ikveld har vi kost oss med film, først en som het dreamcatcher, også slutten av forrest gump.. artig, artig. det er 20 minus her akkurat nå.. iiiiskaldt, med andre ord.

men nå er det natten, og vi skal sove. omtrent om to timer kommer festfolket hjem, og kjenner jeg dem rett, kommer de til å sitte oppe og skravle og skåle i rus og dus i noen timer..

Aline 27-12-04 13:54

jepp, da køya min laptop for godt....
dakar liten.... etter jeg glapp han i gulvet i begynnelsen av sommerferien, så har det bare gått nedover... :(

først så sluttet batteriet å lade og å virke :hylgrine:
og litt etter litt så ble koblingen til strømkabelen dårligere og dårligere:_oy:
og når er det såvidt jeg får skrudd den på.... (sukk) når den først er på, så virker maskinen så fint atte!! men kabelen er så ustabil at *poff* plutselig er den av igjen...

:_oppgitt:

så da blir det å punge ut for en ny en....
kommer til å savne deg!!!!!!!!

(den har virket fint i over 3 år allerede, og begynner å bli litt utdatert... så det var vel kanskje på tide...?? )

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:28.