![]() |
Sv: I DAG har jeg
Sitat:
Sitat:
|
I dag har jeg jævlig dårlig tid! Har ikke begynt å pakke til danmarksturen enda, og vi reiser i morgen... (heldigvis på ettermiddagen, men... :rolleyes:), huset ser ut som en bombet svinesti, og jeg må jobbe litt før jeg legg meg. Blæh!
|
Vært den første til å finne en geocache. Og det før jobb!
|
- Oppdaga wobbly windows i Linux :D Må være det beste som har skjedd i dag :cool:
|
Sett artic race fra min vakre landsdel, hjulpet gubben med finish på nok en platting i hagen:D
|
I dag har jeg spist altfor mye til middag. Heldigvis bare "lovlige" ting. Salat, kotelett, og blomkålmos.
|
Sitat:
Leste at sjefen for tour de france vil ha åpningsrittet hit til nord-norge og kanskje spes der du bor! Stilig!!! |
Sitat:
|
Fant en ny cache - liten og fiffig sak! :D
|
Første dag på jobb etter 2 uker ferie! :/
|
Bestilt tur til Kusadasi om 14 dager:D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
I dag har jeg våkna til sms fra mamma om storbrann med eksplosjonsfare på hjemstedet mitt... :kadetgaar
|
Sitat:
(Ja, jeg vil til Batman!) |
lagd noen kjappe lapper som faktisk var veldig gode, så fremst man liker ostefondue da. :p
Jeg tok en kvart pakke ferdiglaget ostefundue, varmet den litt i mikroen så den ble mykere. Tilsatte et egg og en ts fiberhusk. Vispet sammen og smurte utover på bakepapir i grandiosapizzastørrelse. Stekte på 200 grader ca 10 min. De ble nydelige! Hvitvinslukta var med og det samme med osten. Konsistensen ble ala tacolefser. Neste gang skal jeg ha litt rosmarin og havsalt på. Jeg delte lefsa opp i fire biter. Hver bit er maks 1 karb og ca 50-60 kcal for dem som teller det. Jeg hadde salatblad, snøfrisk og skinke på biten før jeg rullet den sammen. :sikle: |
I dag har jeg kjefta på en gubbe som trykte all ikea-pappen sin ned i restavfallet når pappsøpla bare er noen meter lenger bort :cool:
|
Plukket blåbær! Noen fordeler skal man ha av å praktisk talt bo i Nordmarka, blåbærsankinga foregår ca 300m fra døra....
|
Fått meg vikariat ut neste sommer! :D
|
Kjøpt meg råkule støvler! :D
|
Sitat:
|
Jogget!
|
Sitat:
http://www.eurosko.no/sko/17935/roots.html |
Sitat:
|
og ungene tatt en 15 min flylady. Det endte opp med: oppvasken tatt (vi har ikke oppvaskmaskin), stua og gangene og trappene støvsuget samt overflatetørk på to bad. Alt dette på bare 15 min?!
Flylady er K J E K T!! :heia: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:45. |