![]() |
Sv: Bildetråden 30+
Sitat:
|
eller vi bare er annerledes proporsjonert?? Det er noen her inne som veier 20-30 kg mer enn meg som har mindre midje enn meg.. tragisk men sant.. noen er eple, noen er pære.. jeg er eple og magen min er STOR :p
|
Sitat:
Når jeg veide 121,5 kg, var midjen min 100 cm og det største punktet på magen 130 cm. Nå som jeg veier 109 kg er midjen 85 cm og magen 112 cm. Jeg har vel mer "junk in the trunk" om dere forstår hva jeg mener:P |
ÅÅÅÅ! Dere er så flinke! Kjempeflotte har dere blitt!:eek:;):hearts:
|
Sitat:
Dær æ kjæm ifra vokste æ opp me ei mor som sa "har du fått vaska Kråka nu" når æ va barn og holdt på å "lære mæ å dusje uten hjelp" :p HoHo.. DET va ulækkert det! INGENTING e meir ulækkert synes æ.. Og "Gjeitholdar" istedet for bh.. :o |
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Dere er fantastiske! Dere skulle visst hvor stor motivasjon dere er :D
|
Sitat:
|
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så flink du har vært. Vel fortjent.... det må føles hærlig å kunne bruke en slik kjole! :( vel fortjent!!! :)))
Sitat:
|
Sitat:
|
:confused:
Sitat:
Har sammenlignet målene, og de viser svart på hvitt at jeg har større mål, veier mindre og er lavere, men myyyyye tykkere.:rolleyes: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg tenkte jeg skulle prøve å legge ut noen før og etterbilder. Men jeg skjønner ikke hvordan man gjør det?
[IMG]file:///Users/marigrundnespaus/Library/Caches/TemporaryItems/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///Users/marigrundnespaus/Library/Caches/TemporaryItems/moz-screenshot-1.png[/IMG] |
1 Vedlegg
Her har jeg samlet noen før og etterbilder. Ser egentlig ikke så stor forskjell, mest i ansiktet, men så ser jeg litt tynnere ut på de bildene jeg tok i dag enn det jeg egentlig gjør. Er litt rundere i speilet:)
|
1 Vedlegg
Æsj, det var jo teit når den var en pdf fil, prøver igjen:)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
jøss helt annet ansikt jo!! :) Ser jo at du har gått ned overalt :)
|
Kjempebra, monstermarihone! Du ser veldig bra ut (men jeg syns du såg veldig bra ut før også da). Pen jente :) :heia: for det du har oppnådd!
|
Wow, for en forskjell :D
|
Så flott jente, da, både før og etter :cool:
|
Sitat:
Ser stor forskjell, særlig i ansiktet. |
Ser jo ut som to forskjellige mennesker, jo! Bra jobba! :)
|
2 Vedlegg
Her erbilder av meg, ca 18-20 kg forskjell.
(de ble litt små visst, men orker ikke forandre på de) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:25. |