![]() |
Sv: Takknemlighetsdagbok
Jeg er takknemlig for:
*DEN NYE BILEN MIN!!! *den snille mannen min! *at det er lite stress på jobben *at vi skal få besøk i helgen *kjolen min som jeg liker så godt! |
|
I dag er jeg takknemlig for:
Liten skjønn gutt i heimen som er opptatt av fred på jorden og FN-dagen. Sol og regn og vind og løv og alt om en annen i et forrykende vekslende høstvær. God klem fra mannen. At vi mennesker er i stadig endring og bevegelse. Deilige varme ullklær. |
|
Jeg er takknemlig for:
*at jeg har fått fysiotime i dag *at jeg har TO spennende bøker å lese *mannen min som sier jeg er flott *at det var greie kjøreforhold i dag *den nye bilen min som er helt vidunderlig! |
henger meg på:
Jeg er takknemlig for: * at jeg våknet frisk og glad idag * at jeg gleder meg til jobben hver dag * min familie * min nye leilighet * livet |
-At jeg har funnet oppskrift på Oopsi Rolls og Ziggis polarbrød
-At jeg har fått ny vaskemaskin -at jeg nå skal få krype under dyna og tenke på den dagen jeg blir slank:p |
Jeg er takknemlig for:
*Paul McKenna boka mi! *Den deilige bilen min! *De søte stebarna mine *Den fantastiske mannen min *At jeg er frisk og rask! |
Jeg er takknemlig for:
*kvisene mine som kommer når jeg spiser sukker, for da får jeg ikke lyst til å spise mer sukker.. *mammaen min som alltid har med noen småting til meg når hun kommer på besøk *bilen min *gubben min som er så søt når han spiller på Geni-lag med mamma *mannen til mamma som er veldig fin å være på Geni-lag med. |
Jeg er takknemlig for:
*regnværet *mannen min *treningssykkelen min *sjefen min *deilig mat! |
takk for
|
-busskort
-snø :love: -nattmat :D -kattungen i nabohuset som leker med mi pusi ute i snøen -Lånekassen - gjør utdanning mulig (selv om du kanskje må sulte i perioder..) |
Idag er jeg takknemlig for:
*det er fredag * barna skal gå hjem sammen fra skolen idag *min mor kommer på besøk * høstfest i morgen med masse familie * nydlelig te i koppen |
Denne tråden likte eg virkelig!!
Eg har mye å være takknemlig for 1. For den fantastisk nydeligle datteren min som ligger så søtt å sover formiddagsluren sin 2. For min kjære som virkelig stiller opp for meg og støtter meg 3. For at mamma er så fantastisk!! 4. For vannboren gulvvarme 5. og for den nydelige lakris teen som eg sitter å koser meg med. |
I dag er jeg takknemlig for:
*kroppens lærepenger *mannen min *sofa på soverommet *stebarna mine *været |
I dag er eg takknermlig for
1. Gerd sine lapper :sikle: Bakte 8 porsjoner i går sånn for å ha i frysen. 2. Snøen ute, det blir så koselig 3. min stemor som tok seg fri i dag for at de skulle kunne være her en dag ekstra. 4. julemusikk som gjør husarbeidet så uendelig mye lettere 5. en god sofa å våknes skikkelig i før dagen begynner for alvor. Det var mine for dagen. Synes denne tråden er veldig fin og håper flere vil være med på å fortsette å holde liv i den. :D |
Takk for
* venner * sukkerfrie drops * varmt badegulv og varmt vann i dusjen * at jeg er frisk * at familien min har det bra :hearts: |
I dag er eg takknemlig for:
* Voltaren * Mamma´n min * Min gode seng * bacongull * Kjøpesenter :p |
Takk for
* ulltepper * lavkarbo.no * tv * pysj * trøtt jentunge :o:p:D |
I dag er jeg takknemlig for
1. At kroppen min kjennes fin ut til tross for stor aktivitet i heimen i går:p 2. At jeg hadde mulighet til å ha med valpen til datter på jobb i dag 3. At jeg fikk shina huset så grundig i går 4. At jeg fikk hilse på et par barnebarn på vei til skole/jobb i morges 5. At jeg har det godt om dagen...:) Takk! |
Takk for
* ergometer sykkel * god mat * gubben min * den nye godstolen min * julelys |
jeg er takknemlig for :
* Et varmt hjem , med god familie<3 :) |
Jeg er takknemlig for
*at vekta sakte men sikkert går nedover *at storebror vant rettsaken mot sin gammle arbeidsgiver *at eg snart skal hjem til Bergen en tur *at telefoner finnes (hadde død uten) *At eg har en mamma som alltid stiller opp for meg. |
I dag er jeg takknemlig for..
1. At vi fikk lønnspålegg. Lite, men dog....:p 2. At jeg har sovet godt i natt 3. At jeg har fått gjort noen avtaler for julekos 4. At jeg føler meg rimelig ajour på jobben 5. At kroppen føles fin:) Takk! |
I dag er jeg takknemlig for
*at datteren min sov litt lenge *at samboeren min er hjemme *at vi har fått ryddet skikkelig *at vi skal kose oss med "riskrem" *at livet er hææærlig. :p |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23. |