![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Uansett hvor mye politikere sier de skal utsette valgkamp, så er de likevel "flinke" til å sverte motstandere og forherlige seg selv....... Det fantes absolutt ingen grunn til at hans tidligere medlemskap i FrP skulle være av interesse for noen, med mindre man vil snike inn assosiasjoner om at FrP er årsaken til gjerningsmannens forkvaklede "revolusjon", som han selv kaller det. |
Det er vel media som i størst grad har formidlet akkurat dette med Frp-medlemsskapet, jeg kan ikke huske å ha hørt noen andre enn Siv Jensen kommentere det.
Selv om jeg er veldig langt fra Frp politisk, så har jeg liten tro på at den jevne velger er i nærheten av Anders Behring Breviks antipatier. Han er frimurer, hvilket f.eks Bjarne Brønnbo også er. Noen som vil dra noen paralleller her også, eller? |
Sitat:
Når det gjelder FrP linken kan man jo håpe at den gjør at flere velger å ikke stemme på de pga det ved neste valg... |
Noen som har sett eldorado, bitre mandler noe sted?
|
Sitat:
|
Er det noen i Trondheim som skal til møre og romsdal i nærmeste framtid som kan være behjelpelig med frakt av et dyr? Helst med større bil.. Begynner å gå tom for løsninger nemlig..
|
Kan jeg få minne dere på hva meningen med denne tråden er?
Overskrifta lyder: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar" Og som det står i første innlegget : Sitat:
Gerd |
Sitat:
|
Jeg lurer på hvorfor jeg vokner med hovne øyne hver morgen?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Periorbital_puffiness http://www.buzzle.com/articles/swoll...e-morning.html http://www.spavelous.com/EB/N081003/spa-week02.html ... og husk å vurdere allergi mot vaskemiddel, skyllemiddel eller sengetøyet. (Dundynesyndromet i mitt tilfelle... :D) |
Sitat:
Sitat:
Virker som det er en kombinasjon av stress og mye salt pluss at varmen spiller inn... Ingenting å bekymre sog for i alle fall :D |
Noen som vet hvor man kan gå for å etterfylle zippolightere? Fikk en helt nydelig en på bursdagen min, men den er helt tørr, og jeg vet ikke hvor eller hvordan den skal fylles.
|
Sitat:
|
Jeg lurer på om jeg skal farge øyevippene mine svarte hos frisør......men så lurer jeg på en ting.....
En bruker jo gjerne Mascara også for å forme vippene.... finnes det en "blank" mascara som former vippene? Altså en uten farge.... |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
jeg våkner med store poser under øyene hver eneste morgen disse dager. ikke pent men who cares :p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Ikke vanskelig å fylle de, man putter tuten på gassflaska oppi et hull på lighteren. (ja, vi lekte mye med lightergass i oppveksten. :o)
|
Sitat:
|
Hvor mange gram fett spiser dere per dag?
Jeg har hørt at jeg spiser for lite fett, men slurper i meg olje, smør og fløte til jeg blir kvalm til hvert måltid :p Feks i går spiste jeg 162 g, i dag (etter menyen jeg har laget foreløpig) 169 g. Hva med dere? |
Takk for svar! Jeg får ringe og bestille tid hos frisøren i morgen!
|
Hva heter den busken som ikke har røtter og som ruller i vinden i alle kugutt-filmer og slikt?
Sønn trenger ett godt bilde av den ,men vi kommer ikke på hva den heter... |
Sitat:
Masse bra bilder på google!:D |
Sitat:
Thank you snuppa! :love: Sønn hilser og sier Takk! :heia: Du all verden hva man kan bruke ett lavkarboforum til! :D |
Jeg skal ut å reise med bil på fredag og det blir en del kjøring hele denne helga, samt en dagstur til Hunderfossen. Jeg er den typen som blir kjempebilsyk og magen kan oppføre seg veldig merkelig.. Jeg lurer da på om det er noe jeg kan ta for å holde dette i sjakk, noe som dere vet fungerer? Husker som barn at jeg fikk noe reisesyketabeletter som gjorde at jeg fikk løs mage og ødela hele ferien, så jeg kvier meg litt for å prøve noe som kan gi den effekten..
Nevner at jeg har sykelig angst for fremmede bad og toaletter så det å slippe løs mage og mange mange dobesøk er aboslutt ønskelig :p Heller for få besøk enn ett for mange altså! Forresten, et tilleggsspørsmål her. Jeg har ikke reist når jeg er på lavkarbodiett, og nå er jeg heller ikke det. Men hva om jeg tar en ren lavkarbo-ferie nå, kan det hjelpe magen og evt kvalmen ved bilsyken? Husker på ketolyse at magen var nokså stabil og jeg slapp å gå på do så ofte. I såfall, hvilken mat er grei bilmat? Regner med at det blir en del bensinstasjonsmat på de andre, men hva kan jeg pakke med da eller evt kjøpe? Regner med å ha med en kjølebag på vei ned. |
Mot bilsyke:
Trekk svak te av frisk ingefær - helst av rota, men pulver funker i nødsfall. La den avkjøle, gjerne med noen sitronskiver i. Smak til med mer vann og en anelse søtning om ønsket og bland den ut slik at den er tynn og ikke "brenner" for mye. Drikk dette avkjølt eller lunkent på bilturen. (Sjøsyke-te) |
Ingefærtabletter funker mot all slags reisesyke (og gravidkvalme), jeg kjøpte de på helsekost.
|
ingefærtabeletter har jeg :) Men de kan være ganske så sinte på magen min av og til..:(
|
Når jeg er i solen, så får jeg noen blanke bittesmå blemmer, på størrelse med et knappenålshode. Særlig på brystet og i kløften, og i armbuen. Skraper jeg på disse, så er det liksom vann inni. De klør ikke, men det ser jo ganske rart ut. og jeg forstår ikke hvorfor disse blemmene kommer.
Noen som vet hva dette er, og hva jeg kan gjøre for å ungå dem? |
Det samme har jeg fått ett par ganger. Er ganske lys i huden, og får dem dersom jeg har blitt skikkelig solbrent. Har du prøvt sterkere solfaktor? :)
|
Sitat:
Har allerede fått masse masse slike blemmer, og er ikke solbrent. Det er ikke soleksem, for det har jeg hatt før |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:30. |