![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Den inneholder lysreflekterende partikler og skal legges akkurat i søkket under øyet, slik at det gir en illusjon av at det ikke fins noe søkke ;) Det er altså ikke noen vits i å bruke den som en vanlig concealer/god gammeldags dekkstift, for å dekke et helt område, det er viktig å være nøyaktig når du legger denne. Tankegangen er jo at lyse farger forstørrer mens mørke farger forminsker. derfor skal du legge denne akkurat der du ville ha "fylt ut" øyet for å unngå å få noe søkke. Og så må du ikke gni over det med fingeren etterpå, bare liksom dabbe yderst lite over med lillefingeren (for at det ikke skal bli for hardt) :) Haha, ikke akkurat kort svar, men ikke helt enkelt å forklare uten å få vise :D |
Sitat:
|
Hihi, det høres absolutt mer knotete ut enn hva det faktisk er, altså:p Om du stiller deg foran et speil med ganske godt lys og væpner deg med skinflash og en sminkefjernerserviett e.l. er du kommet langt ;) Om du da vender hodet litt frem og tilbake, vil du ganske kjapt se hvor det funker å legge den og hvor du ikke får en spesielt stor effekt. :)
Det som er så utrolig teit er at man bruker massevis av penger (skinflash koster vel 2-300 kroner på parfymeri?) på et produkt og ikke får noen skikkelig forklaring på hvordan det brukes! Hadde ikke tatt ekspeditøren mange sekundene å vise deg skikkelig. :sint: |
Sitat:
Og i ettertid var det jo dumt at vi ikke stod foran et speil når hun la på kremen - da hadde jeg så sett hva hun gjorde.... |
Sitat:
Men hva har skjedd med god gammeldags service, da? Jeg synes det er så ulogisk uansett å ikke være litt servicemenneske når man jobber i et parfymeri, når de først har fått noen til å kjøpe dyre produkter burde de jo prøve å sørge for at kunden blir fornøyd og kommer tilbake. Og det er da ingen som blir kjempefornøyd av å være usikker på hvordan man egentlig bruker produktet man har kjøpt! :confused: |
Sitat:
|
Sitat:
Har to katter selv, og det er en hel verden av forskjell mellom kattesant kjøpt på daglivarebutikk og dyrebutikk! :) |
Jeg lurer på om det finnes oppskrifter her inne eller om noen kan linke til lavkarbobrød/rundstykker, som man kan bake UTEN egg?
Blir kvalm bare med tanken på mere "svamp" nå...vokser i munn på meg :( |
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Jaaaaaaaaaa, jeg har vanskelig for å finne skikkelige damesko!:mad: . |
Jeg lurer på hvor strikkepinnene mine i str4 har gjort av seg?
|
Sitat:
Men finner jeg oppskriften her inne? |
Jeg har en rømmedressing stående, det står at den inneholder 6,3 g karbohydrater. Det står ingenting om at det er per 100 g. Er de kh da i hele flasken på 800 g eller?:)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Stek det ordentlig, så blir det kjempegodt!:) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sikker på at du ikke kastet dem med? :p . |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg fant igjen krølltanga i fryseren en gang, så det er slett ikke så dumt tenkt... Spesielt hvis melka eller frysegrønnsakene ligger i strikkekurven... . |
Sitat:
|
Jeg finner ikke februarskravletråden for 30+ :( Finner bare den fra i fjor. Hvor har den gjemt seg?
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:24. |