![]() |
Sv: I DAG har jeg
Sitat:
Heier på deg! |
Sitat:
|
Vasket ned leiligheten vi flyttet utav, og levert nøklene, og er helt ferdig med den plassen.
Driver å pakker for å flytte tilbake til oslo <3 |
... bananlukt i leiligheten pga bananeskene jeg kapra hos rema.. *twitch*
|
Har klarert Londonrommet, dyttet alt i esker, poser, kofferter og vesker og dyttet det inn i ymse hyller og skap. Klar for å dra hjem til sommeren. Sitter nå og egentlig bare venter på at tiden skal gå. Hele sju timer til flyet letter. Gaaah... Aner ikke hva jeg skal finne på i mellomtiden.
|
I dag har jeg registrert meg på lavkarbo.no!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Bestilt tur for meg å sønnen min (på 13), til London i sommer:D
Vi har aldri vært der noen av oss, spennende!!! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
God tur! |
Fått eksamensresultatene på skriftlig eksamen, forbausende god i nynorsk og tilsynelatende (takket være oppgavene!) dårlig i bokmål.
Alt tyder på at jeg bør konvertere til nynorsk ;) |
Vært på "EU"-kontroll hos legen. Alt ser rimelig vel ut. :)
|
... endelig fått feriepenger!!! De var etterlengtet!
Så da blir det innkjøp av brokkbelte. Andre kjøper sexy undertøy når de skal på fest, jeg kjøper brokkbelte. :rolleyes: |
vært nødt til å kapitulere og gå inn fordi det er for varmt ute. 32 grader i skyggen og 47 i sola. Begge deler aaaalt for varmt. Da er det kjekt med et stort kjølerom! :p
|
Vært våken siden 04:15 omtrent, fordi junior ikke ville sove lenger. To alt for sene kvelder, og en kollaps i halv sjutida i går har tydeligvis fucket opp søvnrutinene hans så det holder. Blir en interessant ettermiddag tenker jeg, siden han ikke kan få sove så tidlig i dag for å unngå enda mer trøbbel! :rolleyes:
|
kjeftet litt på min svigermor. Hun har en forferdelig uvane med at når jeg reiser en plass.... vi bor ganske nært hverandre....da springer hun rundt huset vårt i buskene og kutter og skjærer. Grrrrr og når jeg kom hjem i dag så fant jeg henne rett utenfor stuevinduet hvor hun stod og kuttet blomstene mine. :eek::mad::eek: Blir litt lei!!!
|
Herregud Newstart, du det hadde fått meg til å klikke litt i vinkel altså. Min svigermor er slik at hun alltid skal "fikse" ting og tang. Uten at vi spør. Heldigvis bor vi ca 3timer unna med bil, så blir ikke så mye besøk kan man si. Ellers er svigerforeldra mine kjempegreie :)
¨ Idag har jeg vært på kino med min søster, How to train your dragon 2. Selvfølgelig (for meg) på engelsk. Hadde ikke sett den ellers, Dubbing er grumsomt! syns den var kjempesøt og fin, tror det er en som skal få plass i dvd-samlingen min når den tid kommer. |
Sitat:
|
Sitat:
Likevel klarer hun ikke la være. Hun tømmer skittentøyskurven når jeg ikke er hjemme! Jeg kommer hjem til klær som tørker på verandaen, og klikker i vinkel! Gubben har forsøkt å si ifra til henne ihvertfall 3-4 ganger uten at det så ut til å bry henne nevneverdig. Neste besøk var det samme historien. Nå sist ble jeg så sint på hennes manglende respekt for den ENE tingen jeg har bedt henne holde seg unna at jeg ikke klarte å være høflig. Vi kom hjem til klær på verandaen IGJEN, og jeg måtte opp og hente noe på stua. Jeg så ikke engang på henne, snakket ikke til henne og bare hentet det jeg skulle og gikk. Da fikk hun endelig inn i hodet sitt at jeg faktisk mente det jeg sa om at jeg ikke ville ha min svigermor rotende rundt i mine skitne truser! Da ba hun faktisk om unnskyldning. Håper inderlig det betyr at jeg slipper det maset der neste gang hun kommer... Åhoi! Det ble langt... Bryr meg kanskje enda mer enn jeg trodde dette her ;) |
Hva ER det med svigermødre og det å gå i andres klesvask? Spør man først er det en ting... men *rister på hodet*. Nå er jeg fri for både mannen og svigermora, men jeg var fristet til å sette hengelås på dunken en periode...
|
Sitat:
Hadde hun gått løs på klesvasken min så hadde jeg vel klikka jeg også. Hvertfall med tanke på at den står på soverommet, inn der skal ingen med mindre jeg har sagt at det er greit (kommer aldri til å skje).. |
Ikke engang sambo tør å røre klasvasken hos oss :D Jeg har et system som ingen kødder med (og det tør de ikke prøve heller, for de blir litt overveldit av alle sorteringskurvene :p)
Ser at det har sine fordeler å ikke ha en svigermor også, selv om vi savner henne til andre ting (barnevakt i ferien f.eks... :o) I dag har jeg kranglet høylydt med en kollega, i åpent landskap. |
I dag har jeg endelig kjøpt ketostix. Den var negativ, så enten gjør jeg noe galt, eller så tar det litt tid å komme inn i ketose etter noen dager på høykarbo i ferien. Jeg prøver å være flink, men det er ikke alltid like lett bestandig.
Hehe. Godt å høre at jeg ikke er alene om svigermorfrustrasjonene. Jeg vet jo at hun bare mener å være snill, men herremååååååne altså! Hun har snakket mye om at hun tenker på den litt anstrengte økonomien vår (jeg er student på fulltid, så vi har stort sett bare mannens inntekt å leve av), og skrudde av lyset på badet mens svogern dusja for å spare strøm! Han endte opp med bare viftelyset over vasken og det var mørkt ute! Dusje i tussmørke ja! Men samtidig er det helt i orden å sette på vaskemaskina vår med 5-6 plagg i! Og bruke en halv flaske oppvaskmiddel på 2 uker! Jeg blir helt matt jeg.... |
Sitat:
Den første svigermoren jeg hadde hun var helt besatt på klesvasken vår. Huff jeg fryser på ryggen hver gang jeg tenker på det. Grov og lette nedi dunken etter truser og ææææh. Men hun som jeg har hatt siste 19 årene hun er rett og slett sleip. Stygt å si det men det er hun. Lurer både her og der. Heldigvis ikke så mye inne, men ute så rører hun alt. Vi inviterte henne bort en kveld når vi skulle grille. Dama kom gående med kost. Og nektet å sette seg ned, for hun måtte koste uteplassen. Og oj'et seg over hvor mye sand det var. Noe det ikke var. Så hun kostet og kostet men ble ikke stort av det. Da bare ba vi henne gå bort igjen. En time senere kommer hun gående med et lite fat med to små brødskiver på som hun skulle spise. Jo det var bedre mat det enn det vi spiste....:rolleyes::eek::mad: I dag har jeg forresten brukt penger, masse penger. Ok ikke så masse da men bare tatt livet med ro å vært på kafe med minstejenta og mamma. Og shoppet tull og tøys... eller skal vi si litt jenteting :D |
Sitat:
Jeg har selv blitt svigermor og har hatt en dårlig erfaring hvor jeg opplevde at alt jeg sa ble helt feil. Alt ble tatt opp i verste mening. Det var virkelig ikke noe hyggelig, men man lærer jo etterhvert hverandre bedre å kjenne og hvor grensenegår. Vanskelig problematikk dette. |
I de tidlige morgentimer har jeg vært rimelig dritings og invitert masse folk på fest hos meg i september. Facebookarrangement ftw! Og våknet med anger. :p
|
gått ett år på eurodiett og mistet ca 37 kg underveis. Håper jeg aldri finner dem igjen.....
|
Sitat:
|
Sitat:
Haha. Grattis!!:heia: |
Sitat:
|
Lastet ned en app KetoDiet Basic, kostet 14 kr - men den inneholder MASSE fine oppskrifter! Vel brukte 14 kroner!:heia:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
I dag har jeg tatt valget om å bli på psyksoe avdelingen på sykehuset fremfor å flytte tilbake på akuttposten hvor jeg egentlig trives bedre, fordi behandlingen er mer systematisk her.
Ikke et lett valg fordi de er superstrenge på alt her på denne posten men jeg tror utfallet blir bedre på sikt. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg har padlet tur med kjæresten. 7km, utlegg av geocache. En flokk med kanadagjess med unger, sol... :D |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32. |